Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægOkay, at det var på baggrund af point missede jeg. Vil dog stadig sige at det er et gevaldigt fortolkningsspørgsmål at konkludere, at "10-pladsen kan komme i Europa", når 10 pladsen samlet set skal slå nr 7 + nr 3 for at komme i EL kvalen :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægPrøv lige at læs det du selv skriver :) Du skriver jo selv, at 10. pladsen skal slå nr. 7 og nr. 3 (de skal desuden også slå vinderen af 8+9), hvordan kan det så være et fortolkningspørgsmål?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet jeg læser dig skrive her, er at det at top 6 holdene får bedre modstand i ligaen, er udelukkende en fordel for FCK? Så for OB vil det være en ulempe?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg ved det godt, ville bare drille dig lidt :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæghehe okay ;) Jeg vil ihvertfald stadig sige at man misfortolker strukturen, som den er lagt ud af DBU, hvis man siger at 10 pladsen kan komme i EL-kvalen. Det er faktuelt forkert, hvis man ser på den figur DBU har lavet om slutspillet :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægOk, fair nok, men så bliver debatten bare, at det er forrykt, at man kan blive nr. 7 med et færre pointantal end nr. 10.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet vil være en ulempe for OB i forhold til det interne styrkeforhold i ligaen, da en styrkelse af FCK derved (nu er det lidt tænkt - det vil jeg medgive) vil medføre bedre præstationer i Europa og som en følge deraf flere penge og større tiltrækningskraft. Noget der ikke vil gøre sig gældende for de hold der slutter uden for de europæiske pladser, og derved skabe større kvalitetsmæssigt afstand mellem de allerbedste og de øvrige. Naturligvis vil nogle af pengene dryppe længere ned i fødekæden, men hvis man ser på hvilke markeder FCK handler spillere på, er det jo ikke mange millioner de smider efter spillere fra andre superligaklubber. Alt dette forudsat selvfølgelig, at FCK fortsat vil være det dominerende hold og vinde 2 ud af 3 mesterskaber, men det er vel de færreste der ikke køber den del af tesen.
Der er da intet nyt i det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægMen sådan har det jo altid været?
Der er da intet nyt i det?
Comment
Comment