Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    :) det lykkedes mig at tro, at der stadig er folk som tror på projekt Jesper Hansen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      :) det lykkedes mig at tro, at der stadig er folk som tror på projekt Jesper Hansen.
      Tror nok, jeg var en af dem, der ret hurtigt blev JH kritiker :-) selvom jeg lod mig forføre lidt i sommers af JH og KNs udmeldinger om top-6 og så gerne ville tro på det, blev dog hurtigt vækket :-)

      Comment


        NT siger og handler ikke før efter sidste kamp. Han bør fjerne JH nu, så den nye kan starte omgående. Jeg er ikke OP fan, men han kunne jo klare næste vindue for os, mens man finder fremtidens mand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
          Jeg føler mig ret overbevist om, at ledelsen godt er klar over, at den er HELT gal. Og har været det i et stykke tid. Det skal man jo være ualmindeligt naiv for ikke at kunne se.

          Spørgsmålet er, om det er for sent. For det kan godt være, at vi kan handle i vintervinduet. Men det er jo de samme inkompetente mennesker, der har ansvaret for de handler. Så hvorfor skulle de lige pludselig vurdere rigtigt, når træfsikkerheden har været så absurd ringe hidtil?

          Jeg kunne godt tænke mig at høre Thorborg (og Hansen) forholde sig til nedrykningsspøgelset: Hvad sker der, hvis vi rykker ned? Er der en plan? Er Kent stadig træner i 1. div.?

          En flig af mig håber på akut handling: fyr Kent og Jesper, hiv Ove ind som redningsmand igen osv. Men mest er jeg egentlig så ramt af afmagt, at jeg gerne tager en tur i 1. div., hvis vi på sigt kan få bygget noget stabilt op - og ikke skal starte forfra igen. Jeg tror stadig på, at Kent Nielsen kan bygge et godt hold - med hjælp fra en ordentlig sportslig ledelse.
          hvis ikke der bliver handlet nævneværdigt når vinduet åbner - så føler jeg mig ret overbevist om at Kent også er træner selv efter vi rykker ned...handler man ikke har man jo mere eller mindre accepteret at det er mere end sandsynligt at vi rykker ned

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Tror nok, jeg var en af dem, der ret hurtigt blev JH kritiker :-) selvom jeg lod mig forføre lidt i sommers af JH og KNs udmeldinger om top-6 og så gerne ville tro på det, blev dog hurtigt vækket :-)
            det var du ikke ene om - syntes det så rigtigt spændende ud, også fordi der tidligt var en del på plads til forsvaret, det virkede som om man gjorde en del rigtigt.
            Og havde man fortsat med at styrke midtbanen og angrebet så var det måske gået lidt bedre. Det gjorde man som bekendt ikke...og hvad der startede som et lovende sommer vindue sluttede fælt skuffende.

            Comment


              troen på JH mistede jeg for meget meget længe siden! Og må også ærligt indrømme jeg har mistet troen på t Kent kan få rettet skuden op. Håber blot OB undgår nedrykning, og så må der startes derfra inden næste sæson., Hvor jeg så håber både JH & KN har fået sparket....de har om nogen et fælles ansvar i den situation vi står i.
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                troen på JH mistede jeg for meget meget længe siden! Og må også ærligt indrømme jeg har mistet troen på t Kent kan få rettet skuden op. Håber blot OB undgår nedrykning, og så må der startes derfra inden næste sæson., Hvor jeg så håber både JH & KN har fået sparket....de har om nogen et fælles ansvar i den situation vi står i.
                Jeg har nok aldrig haft troen på JH men var da villig til at give ham chancen da han desværre kom til OB . Men allerede ved hans første indkøb startede han den skepsis som siden er vokset til at være decideret afsky for mandens handlinger . Han skal dog have ros for at have hentet Gryte , Makrini , Tverskov og Zohore mens resten af indkøbene ligger på lidt middelmådige og en del ligegyldige samt et hobetal af fejlkøb .

                De folk som gennem lang tid har forsvaret JH med at han har reddet vores økonomi må vente i spænding for at se om de har ret på det punkt , jeg tvivler stærkt og glæder mig til regnskabet kommer . Nu findes der vel ikke flere undskyldninger om tidligere chefer's dyre kontrakter , og der er ovenikøbet et salg af Zohore på 10 mill .

                Min tro på KN er efterhånden også forduftet , for enten mangler han indsigt i truppens styrke eller også er han et nosseløst skvat som har hovedet helt oppe i røven på sin chef . Det bliver spændende at finde ud af hvad han er lavet af når transfervinduet åbner , så skal der andre forstærkninger til end en middelmådig reserveangriber fra AaB .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Ja, de nødvendige indkøb/lejeaftaler, der SKAL være på plads før træningen efter julepausen, SKAL være lige i skabet. Og kan JH det. Næppe. Han skal have kyndig hjælp udefra. Jeg tror ikke, man kan ansætte en nu som kan købe de rigtige.

                  Og Kent - jeg er nu 51 pct for ham. Begyndte som de fleste med 100 pct.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Ja, de nødvendige indkøb/lejeaftaler, der SKAL være på plads før træningen efter julepausen, SKAL være lige i skabet. Og kan JH det. Næppe. Han skal have kyndig hjælp udefra. Jeg tror ikke, man kan ansætte en nu som kan købe de rigtige.

                    Og Kent - jeg er nu 51 pct for ham. Begyndte som de fleste med 100 pct.
                    Det mest ærgerlige ved at de handler/lejeaftaler der måtte komme i vinduet er at de først påvirker næste årsregnskab og det derfor ikke omgående kan aflæses hvor dyrt det bliver .

                    Jeg har aldrig før håbet på at OB taber , men er du gal hvor er jeg tæt på at håbe vi taber de sidste to kampe inden jul , hvis det kan betyde at der så bliver rusket op i tingenes tilstand , for at starte foråret op og nå til nedrykningsfinalen med især JH og tildels med KN er ren hasard . Vil nok sige at nederlag i de to kampe ikke vil gå mig frygteligt på . Skræmmende faktisk .
                    Last edited by Magge; 04-12-2016, 09:16.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      I brøndby kunne KN heller ikke få det til at fungere uanset hvor dygtig en træner, han er. Jeg ville være forbandet, hvis KN kørte os i 1. division, uden at vi havde prøvet alt, inkl. en anden træner.

                      Mit problem med Kent er:

                      * starter med svenskeren uanset hvad
                      * har lovprist truppen som nu er nr. sjok
                      * må have haft stor indflydelse på vores sørgelige transfers, især dem fra aab
                      * har ikke rykket holdet i positiv retning overhovedet
                      * mangler en parkér bussen-taktik, så vi i det mindste får et point hist og her

                      Jeg kan næsten ikke erindre en klub, hvor en træner har fået lov at fortsætte med de samme resultater som her.
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                        I brøndby kunne KN heller ikke få det til at fungere uanset hvor dygtig en træner, han er. Jeg ville være forbandet, hvis KN kørte os i 1. division, uden at vi havde prøvet alt, inkl. en anden træner.

                        Mit problem med Kent er:

                        * starter med svenskeren uanset hvad
                        * har lovprist truppen som nu er nr. sjok
                        * må have haft stor indflydelse på vores sørgelige transfers, især dem fra aab
                        * har ikke rykket holdet i positiv retning overhovedet
                        * mangler en parkér bussen-taktik, så vi i det mindste får et point hist og her

                        Jeg kan næsten ikke erindre en klub, hvor en træner har fået lov at fortsætte med de samme resultater som her.
                        Slet
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Slet
                          ?
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            I brøndby kunne KN heller ikke få det til at fungere uanset hvor dygtig en træner, han er. Jeg ville være forbandet, hvis KN kørte os i 1. division, uden at vi havde prøvet alt, inkl. en anden træner.

                            Mit problem med Kent er:

                            * starter med svenskeren uanset hvad
                            * har lovprist truppen som nu er nr. sjok
                            * må have haft stor indflydelse på vores sørgelige transfers, især dem fra aab
                            * har ikke rykket holdet i positiv retning overhovedet
                            * mangler en parkér bussen-taktik, så vi i det mindste får et point hist og her

                            Jeg kan næsten ikke erindre en klub, hvor en træner har fået lov at fortsætte med de samme resultater som her.
                            Det er en kollektiv, ledelsesmæssige psykose. Begge parter har bundet sig op på hinanden i en så ekstrem grad, at man ikke kan fyre KN uden at erkende, at man selv har fejlet big time. At denne trupsammensætning er den ringeste i OB's Superligahistorie. Med flere længder.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er en kollektiv, ledelsesmæssige psykose. Begge parter har bundet sig op på hinanden i en så ekstrem grad, at man ikke kan fyre KN uden at erkende, at man selv har fejlet big time. At denne trupsammensætning er den ringeste i OB's Superligahistorie. Med flere længder.

                              MvH ChrisOB
                              Har ikke formået at skabe ledertyper på banen. Som leder af et team, så er det dit ansvar, at finde frem til de personer, som skal lede teamet på banen. Han har ikke engang kunne formå, at få KEP til agere som leder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Har ikke formået at skabe ledertyper på banen. Som leder af et team, så er det dit ansvar, at finde frem til de personer, som skal lede teamet på banen. Han har ikke engang kunne formå, at få KEP til agere som leder.
                                Ikke en eneste træner i verden ville kunne skabe en ledertype ud af en spiller, hvis niveau er drastisk faldende. Niveauet bestemmer om man kan blive en rigtig leder; det så man de sidste år med AMC, der havde været en fremragende leder indtil hans niveau, med alderen, bare faldt og faldt, fordi han havde mistet de procenter, der gjorde han lavede få fejl; som han så begik, når procenterne manglede. Så KEP er hentet på det forkerte tidspunkt - er ikke et offer for at en træner, ikke kan formå at lave en leder ud af ham. Der er bare ikke mere leder tilbage i ham.

                                Så det handler om trupsammensætningen. El Mak er en fremragende bolderobrer og løbekapacitet; men hans begrænsede evner ud i styring af boldtempo og ideer fremad banen gør ham ikke til den fuldbyrdede midtbanegeneral, vi har brug for. JJ er for ung; Izunna fejlcastet til en otter-position på et hold, der vil ha' bolden. Welbeck er ikke i tilstrækkelig kampform til at kunne bedømmes; og Thrane har masser af iver, men begrænset boldtalent. Den bedste "overall"-midtbane spiller vi sådan set har brugt i denne sæson, efter min mening, er faktisk en midterforsvarer; Jeppe Tverskov. Sørgeligt, men sandt.

                                Angrebet skreg efter alternativer; som ikke blev hentet, og man satsede ensidigt på at Jönsson kunne blive Falks afløser (hvilket man allerede fra kamp 1 kunne se ikke kunne blive tilfældet), Joan er uprøvet, men talentfuld, overhovedet ikke klar til at bære et helt hold; Greve og Desler mangler ledertyperne til at udvikle sig mere; og nede i forsvaret mangler Oliver Lund også et niveau eller to på boldføling og omtanke til at kunne blive fast mand på et hold med ambitioner. Barret er ustabil, bl.a p.g.a skader, og Tingager er altså i gang med sin første sæson som Superligaspiller.

                                Så der er blevet fejlet på så mange niveauer; men det er ikke i det daglige arbejde; det er i selve trupsammensætningen over det sidste år. Ingen træner ville kunne udvikle dette hold; højst gøre det en smule bedre, så vi måske ikke kommer til at være sidst.

                                Og i den sammensætning har Kent og Jesper Hansen fejlet big time. Så de skal begge væk.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X