Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så fik Esbjerg lige et heldigt point i slutminutterne. :-/

    Comment


      Karakterer efter fortjeneste :

      http://www.bt.dk/superligaen/bts-fod...berne-klaret-s



      OB efter en times tid

      https://m.soundcloud.com/medianonu/mediano-superliga-troels-henriksen-og-peter-bruchmann
      Last edited by Magge; 18-10-2016, 14:36.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, at Esbjerg der ligger to point efter os, som har skiftet træner og mistet flere profiler stort set uden erstatninger, som ligger i bunden som forventet og som tilmed har slået os, skal have en dårligere karakter end os, som var tippet til top 6 og top 3-4 af nogle tosser, og ligger lysår efter vores målsætning på trods af, at man ellers har belært offentligheden om, at vi er kommet styrket ud af vinduet.

        Men dem om det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, at Esbjerg der ligger to point efter os, som har skiftet træner og mistet flere profiler stort set uden erstatninger, som ligger i bunden som forventet og som tilmed har slået os, skal have en dårligere karakter end os, som var tippet til top 6 og top 3-4 af nogle tosser, og ligger lysår efter vores målsætning på trods af, at man ellers har belært offentligheden om, at vi er kommet styrket ud af vinduet.

          Men dem om det.
          Havde ikke set de fik dårligere karakterer end og . Helt enig med dig .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tspillet-se-ud
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Det bliver godt nok en gyser af rang. Heldigt for OB, at der skal så mange nederlag til for at rykke endeligt ud, men hvis noget hold skal levere så dårligt, må det netop være OB.

              Nedværdigende, at vi skal sidde og snakke om det her. Jeg får flashback til 1998, Roald Poulsen, Stig Tøfting, Erik Bo Andersen og alle de andre stjerner. Forskellen på de de to hold er, at der dengang var stjerner på holdet. I dag er der kun middelmådige sekundaspillere (med 1-2 undtagelser som er til top 6). Mentaliteten, selvtilliden og den apatiske tilgang til dødsspiralen i både trup og klubledelse er fuldstændig den samme ... "Vi er alt for gode til at rykke ud".

              Gu' er i ej!
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Jeg har lidt på fornemmelsen at vi kan ende i den nedrykningstil finale. I guder det bliver en gyser af rang. Jeg er vild med den nye struktur.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Jeg har lidt på fornemmelsen at vi kan ende i den nedrykningstil finale. I guder det bliver en gyser af rang. Jeg er vild med den nye struktur.
                  Men hvad vil vi savne typer som Martin Spelmann og Lasse Nielsen i denne fight. Men de var ja ikke god nok for de herrer som bringer os med deres boldbesiddende boldskubberier uden hvert resultat ned i 1. Div.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-loeber-mest/
                    spildte kræfter inforhold til udbyttet? Er spillerne for trætte og derfor laver elementære fejl?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jeg har lidt på fornemmelsen at vi kan ende i den nedrykningstil finale. I guder det bliver en gyser af rang. Jeg er vild med den nye struktur.
                      Ja, den er helt fair!
                      Man kan tabe de 32 kampe og derefter spille 4 uafgjorte ... og IKKE rykke ned.
                      Det er absurd og bliver forhåbentlig ændret når det går op for klubberne.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Ja, den er helt fair!
                        Man kan tabe de 32 kampe og derefter spille 4 uafgjorte ... og IKKE rykke ned.
                        Det er absurd og bliver forhåbentlig ændret når det går op for klubberne.
                        Det synes jeg ikke der er noget galt med. Kan ikke se hvad der skulle være uretfærdigt i den model. Det bliver nogle fede kampe at overvære.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Det synes jeg ikke der er noget galt med. Kan ikke se hvad der skulle være uretfærdigt i den model. Det bliver nogle fede kampe at overvære.
                          Selvfølgelig bliver det nogle fede kampe at overvære - men det gør det jo ikke retfærdigt!

                          Comment


                            Vi er pt. ved at blive distanceret af Silkeborg....vi kommer ikke derop som favoritter...

                            Comment


                              så er sif ved at trække fra os.....2-0 over vff so far

                              Comment


                                Det der skal regnes efter nu, er hvor tæt vi er på nr. 9-10.
                                P.t. er vi 4 point fra ikke at skulle ud i de her håbløse nedrykningskampe efter puljerne.
                                Det ser faktisk ud som at der kan være en fordel i at slutte sidst ... hvis det er tæt ... fordi den næstbedste fra ens gruppe så bliver nr. 10 og ikke nr. 9 :D.
                                Det der slutspil er helt absurd ... men det må også forsvinde så snart det er oplevet.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X