Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Han siger vel egentlig ikke, at hans holdning er bedre end din, gør han? Han er bare ikke enig i, at FCK kampen viste, vi er på vej.

    Jeg er lidt imellem din og hans holdning. Ikke enig i at FCK kampen viste ingenting, men heller ikke enig i, at den viste, "vi er på vej"

    MvH ChrisOB
    Det gør den vel lidt ved hans kommentar: "Viser FCK kampen, at vi er på vej?".
    Det lægger jeg i hvert fald lidt i det.

    Og så synes jeg at de kommentarer der er kommer det sidste stykke tid har været negativt ladet generalt på forum, så at er man lidt positiv og ser glasset halvt fyldt, så bliver man skudt ned, og der5 er jo ikke meningen med et forum, i hvert fald ikke i min optik :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Og så synes jeg at de kommentarer der er kommer det sidste stykke tid har været negativt ladet generalt på forum, så at er man lidt positiv og ser glasset halvt fyldt, så bliver man skudt ned, og der5 er jo ikke meningen med et forum, i hvert fald ikke i min optik :)
      Definer 'sidste stykke tid', for jeg syntes det har været sådan længe.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Definer 'sidste stykke tid', for jeg syntes det har været sådan længe.
        Jeg synes det er belvet specielt slemt i år, efter at resultat mod Silkeborg var skidt.
        Og så er det bare blevet værre og værre.

        Men ja, overordnet set har der været en negativ stemning i lang tid.

        Comment


          Ja, vi har lidt under at AK og Fester er blegnet.

          http://indkast.dk/147984/top-14%3A-f...r-pr.-m%C3%A5l

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Det gør den vel lidt ved hans kommentar: "Viser FCK kampen, at vi er på vej?".
            Det lægger jeg i hvert fald lidt i det.

            Og så synes jeg at de kommentarer der er kommer det sidste stykke tid har været negativt ladet generalt på forum, så at er man lidt positiv og ser glasset halvt fyldt, så bliver man skudt ned, og der5 er jo ikke meningen med et forum, i hvert fald ikke i min optik :)
            Han stiller spørgsmålstegn ved det rigtige i dit udsagn - ikke det samme som at dit positive indlæg ikke er lige så meget værd at poste, som hans negative. :-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Super.

              Så har jeg overfortolket..

              Det er slet ikke nemt det her forums læsning :)

              Comment


                Der var et spørgsmålstegn. Jeg er incen conte, og kan du rent fodboldfagligt se fremskridt hører jeg gerne om det. Jeg synes ikke, vi viste noget nyt mod FCK. Organisationen og indstilling er ok, som det hele tiden har været. Problemet ligger helt andre steder, og der ser jeg ikke fremskridt. Men vi er klogere om nogle måneder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Ja, vi har lidt under at AK og Fester er blegnet.

                  http://indkast.dk/147984/top-14%3A-f...r-pr.-m%C3%A5l

                  MvT
                  Ja. Men er de blevet sat godt nok op?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Ja. Men er de blevet sat godt nok op?
                    Nej det er de bestemt ikke, men derfor må de jo godt skabe chancerne selv, de er begge trods alt rimeligt hurtige. De har begge været for usynlige, det er også derfor jeg gerne Thomas Mikkelsen i starteteren, ham ser man da i det mindste. AK og Fester har bevist, at de som par ikke helt fungere 100%, de er for ens. Der var det altså bedre, med Zohore og en af dem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Nej det er de bestemt ikke, men derfor må de jo godt skabe chancerne selv, de er begge trods alt rimeligt hurtige. De har begge været for usynlige, det er også derfor jeg gerne Thomas Mikkelsen i starteteren, ham ser man da i det mindste. AK og Fester har bevist, at de som par ikke helt fungere 100%, de er for ens. Der var det altså bedre, med Zohore og en af dem.
                      Generelt mangler vi bare forskellige typer angribere med kvalitet.. Vi har 3 angribere. 2 ligner hinanden og 1 er ikke helt god nok. Selvom jeg faktisk godt kan lide ham som person..
                      Randers har 5 angribere. Nuff said

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Generelt mangler vi bare forskellige typer angribere med kvalitet.. Vi har 3 angribere. 2 ligner hinanden og 1 er ikke helt god nok. Selvom jeg faktisk godt kan lide ham som person..
                        Randers har 5 angribere. Nuff said
                        Desuden er vores ene angriber jo kronisk skadet. Det efterlader os med 2 1/2 angriber. Hvad nu hvis Festersen får en skade?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Desuden er vores ene angriber jo kronisk skadet. Det efterlader os med 2 1/2 angriber. Hvad nu hvis Festersen får en skade?
                          Så er vi mega meget på røven. Men så har den sportslige ledelse endnu en undskyldning for hvorfor Top 6 målet ikke blev nået

                          Comment


                            Tøffe's EB artikel

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-ringe/6298892

                            rart med lidt sandhed fra pressen.
                            Tør ikke tænke på hvordan en ny artikel ser ud om 8 dage hvor det måske hedder 11 kampe og 8 point og en sidsteplads i SL..

                            Nogen vil kalde det at være sortseer men realister kan vel også godt se at det er sandsynlighed i den høje ende..

                            Vi er MEGA presset idag og jeg forventer en 101% indsats over 90+ minutter som forhåbentlig giver 3p.. Har bare svært ved at se hvordan det kan ske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tøffe's EB artikel

                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-ringe/6298892

                              rart med lidt sandhed fra pressen.
                              Tør ikke tænke på hvordan en ny artikel ser ud om 8 dage hvor det måske hedder 11 kampe og 8 point og en sidsteplads i SL..

                              Nogen vil kalde det at være sortseer men realister kan vel også godt se at det er sandsynlighed i den høje ende..

                              Vi er MEGA presset idag og jeg forventer en 101% indsats over 90+ minutter som forhåbentlig giver 3p.. Har bare svært ved at se hvordan det kan ske
                              enig med ham i at der kom lidt positiv stemning over OB da man hentede Kent - der ser desværre ikke ud til at være blevet fulgt ordenligt op på det.

                              Det samme gør sig vel gældende for sommerens transfer vindue. Man startede godt - havde ret tidligt en stor del på plads - og så blev der ellers bare lukket ned, desværre og hvad der kunne have været et rigtigt godt vindue endte rigtigt skidt.

                              OG det skal selvfølgelig ses i det lys at flere spiller jo i den grad ikke har leveret hvad man kunne forvente af dem.

                              Mener dog ikke vi behøver til næste søndag for at kunne konstatere om top 6 er væk - der skal en sejr på bordet så vi kan hente lidt af det tabte, horsens, på en nuværende 6. plads møder fck og må formodes at få 0 point med derfra. Lyngby møder AAB og Viborg skal op imod BIF - så vi kan hale ind på vores nærmeste konkurenter.

                              Jeg har bare rigtigt svært ved at se det ske

                              Comment


                                SÅ er vi passeret 1/3 af sæsonen...7 point i 9 kampe, 4 nederlag på stribe og 1 sejr - jojo

                                Slutspillet er væk - det kan ikke være anderledes. Kigger vi på sidste sæson så havde vi 37 point på 6 pladsen efter 26 runder. "koster" en 6 plads det samme i år så mangler vi altså 30 point - det bliver til et snit på 1,76 point herfra fremad.....den kan jeg simpelthen ikke se komme.

                                12 kampe mere i dette efterår - det efterlader kun 5 kampe i foråret - har Kent og JH været klar over det? Altså det er jo begrænset hvor meget man vil kunne nå at reparere på truppen ifht at nå slutspillet, i det komme vinter vindue. Men så kan man selvfølgelig styrke truppen og ruste sig til det nedrykningsspil der venter.
                                For fortsætter vi i den her stil - så bliver det en hård kamp om at undgå nedrykningen - og ikke den "lette" vej til EL via en 7 plads som nogle har snakket om.

                                Comment

                                Working...
                                X