Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    Lidt fra Kent, stadig tilfreds, sådan overordnet set :-)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ej-saesonstart
    Det var TB også, sådan overordnet set...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Jeg kan nemt følge hvad du mener, og har selv haft skrevet noget der mindede om, bare ikke så smukt og præcist.
      Men en 7'er der vinder en masse kampe, og efter nedrykningsslutspillet slår nummer 8 og vinder retten til at spille om en EL plads kan i mine øjne også være den rigtige vej, hvorimod man kan bliver 6 og tabe stort set alle kampe i mesterskabs slutspillet og det er i mine øjne et skridt i den forkerte retning.

      Vinder vi så mod nummer 4 over 2 kampe, så er vi i EL kval, og så står vi lige pludselig med gode kort til at hente gode spillere, og vi er muligvis stærkere sæsonen efter og kan få europæiske kampe der alt andet lige vel også giver lidt penge.
      Man kunne godt få den mistanke at det er det JH og KN satser på.

      Comment


        "Hvis der dukker noget op, skal det være til den offensive del, og det kan være, at vi gør noget der. Den nuværende trup er god nok til at opfylde sæsonmålet, men vi er opmærksomme på, at der kan komme noget ind til den offensive midtbane eller angrebet. Hvis det rette dukker op, har vi både øje for det og økonomien til det, siger cheftræneren i OB."

        Giver mig lidt håb.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
          Lidt fra Kent, stadig tilfreds, sådan overordnet set :-)
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ej-saesonstart
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...de-gamle-maend
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            "Hvis der dukker noget op..." Det lyder nærmest som om transfer taktikken går på at man håber der helt tilfældigt lander en angriber eller offensiv spiller i ådalen.

            At man ikke ændre på målsætningen for sæsonen syntes jeg giver god mening - der er kun spillet 4 kampe og det må forventes at blive tæt i midten, men derfor håber jeg da virkeligt at JH ligger på langs ude i kulissen travlt optaget med at finde de forstærkninger vi i den grad mangler.
            For Falk mangler vi da i den grad, at påstå andet er da komplet håbløst, og nej man finder ikke bare en 1:1 erstatning, men så må man da forsøge at finde noget der er bare rimeligt brugbart....for afløseren findes ikke i truppen.
            Og ja man har da været uheldige - primært i SIF kampen, og så med et par af sidste sæsons giftigste angribere der nu ikke rigtigt kan ramme noget.....nuancer er fint - men med det start program vi har haft er der ingen vej uden om at det har været en kæmpe skuffelse - både point mæssigt, men måske mere foruroligende - spillemæssigt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              "Hvis der dukker noget op..." Det lyder nærmest som om transfer taktikken går på at man håber der helt tilfældigt lander en angriber eller offensiv spiller i ådalen.

              At man ikke ændre på målsætningen for sæsonen syntes jeg giver god mening - der er kun spillet 4 kampe og det må forventes at blive tæt i midten, men derfor håber jeg da virkeligt at JH ligger på langs ude i kulissen travlt optaget med at finde de forstærkninger vi i den grad mangler.
              For Falk mangler vi da i den grad, at påstå andet er da komplet håbløst, og nej man finder ikke bare en 1:1 erstatning, men så må man da forsøge at finde noget der er bare rimeligt brugbart....for afløseren findes ikke i truppen.
              Og ja man har da været uheldige - primært i SIF kampen, og så med et par af sidste sæsons giftigste angribere der nu ikke rigtigt kan ramme noget.....nuancer er fint - men med det start program vi har haft er der ingen vej uden om at det har været en kæmpe skuffelse - både point mæssigt, men måske mere foruroligende - spillemæssigt
              Ja vi var uheldige med ikke at score mod SIF , men mon ikke det opvejer vores held i de tre øvrige kampe .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                "Hvis der dukker noget op..." Det lyder nærmest som om transfer taktikken går på at man håber der helt tilfældigt lander en angriber eller offensiv spiller i ådalen.

                At man ikke ændre på målsætningen for sæsonen syntes jeg giver god mening - der er kun spillet 4 kampe og det må forventes at blive tæt i midten, men derfor håber jeg da virkeligt at JH ligger på langs ude i kulissen travlt optaget med at finde de forstærkninger vi i den grad mangler.
                For Falk mangler vi da i den grad, at påstå andet er da komplet håbløst, og nej man finder ikke bare en 1:1 erstatning, men så må man da forsøge at finde noget der er bare rimeligt brugbart....for afløseren findes ikke i truppen.
                Og ja man har da været uheldige - primært i SIF kampen, og så med et par af sidste sæsons giftigste angribere der nu ikke rigtigt kan ramme noget.....nuancer er fint - men med det start program vi har haft er der ingen vej uden om at det har været en kæmpe skuffelse - både point mæssigt, men måske mere foruroligende - spillemæssigt
                Den bed jeg også mærke i. "Hvis der dukker noget op". Fair nok at man ikke vil love noget 100%..
                Men i mine øre lyder det så fucking useriøst at sige sådan.. Hvad med :
                Vi leder med lys og lygte efter 1-2 som skal forstærke holdet i vores fælles om et slagkraftigt hold. Vi håber det lykkedes.
                Vi er ambitiøse og går efter at finde det sidste til offensiven. Markedet er svært men vi arbejder på det 24/7 og kommer den rigtige slår vi til

                Når man begynder at kigge på hvad andre klubber gør her sidst i vinduet er vores trup ikke Top 6 umiddelbart

                Hvor hulen er ambitionerne OB?? I skuffer mig..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Den bed jeg også mærke i. "Hvis der dukker noget op". Fair nok at man ikke vil love noget 100%..
                  Men i mine øre lyder det så fucking useriøst at sige sådan.. Hvad med :
                  Vi leder med lys og lygte efter 1-2 som skal forstærke holdet i vores fælles om et slagkraftigt hold. Vi håber det lykkedes.
                  Vi er ambitiøse og går efter at finde det sidste til offensiven. Markedet er svært men vi arbejder på det 24/7 og kommer den rigtige slår vi til

                  Når man begynder at kigge på hvad andre klubber gør her sidst i vinduet er vores trup ikke Top 6 umiddelbart

                  Hvor hulen er ambitionerne OB?? I skuffer mig..
                  Manden er ansat fordi han går med livrem og seler. Ikke på baggrund af, hvad han har skabt af resultater.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Manden er ansat fordi han går med livrem og seler. Ikke på baggrund af, hvad han har skabt af resultater.
                    Var det ikke Kent der havde udtalt det denne gang? Han er vel ansat pga tidligere resultater?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Var det ikke Kent der havde udtalt det denne gang? Han er vel ansat pga tidligere resultater?
                      Jo Kent er ophavsmand til den kommentar desværre, og han er ansat på baggrund af resultaterne i AAB. Jeg sender kritikken af Jesper videre, i en anden tråd. Men strategien er nok afstemt de to imellem
                      Last edited by sinus; 09-08-2016, 21:55.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Jo Kent er ophavsmand til den kommentar desværre, og han er ansat på baggrund af resultaterne i AAB. Jeg sender kritikken af Jesper videre, i en anden tråd. Men strategien er nok afstemt de to imellem
                        Ja det er den uden tvivl. De siger jo stort set det samme hver gang der udtales om truppen eller spillere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den bed jeg også mærke i. "Hvis der dukker noget op". Fair nok at man ikke vil love noget 100%..
                          Men i mine øre lyder det så fucking useriøst at sige sådan.. Hvad med :
                          Vi leder med lys og lygte efter 1-2 som skal forstærke holdet i vores fælles om et slagkraftigt hold. Vi håber det lykkedes.
                          Vi er ambitiøse og går efter at finde det sidste til offensiven. Markedet er svært men vi arbejder på det 24/7 og kommer den rigtige slår vi til

                          Når man begynder at kigge på hvad andre klubber gør her sidst i vinduet er vores trup ikke Top 6 umiddelbart

                          Hvor hulen er ambitionerne OB?? I skuffer mig..
                          Ja jeg forstår det heller ikke, hvad er problemet i at sige; "vi har en stærk trup (bare for ikke at jorde de spillere man nu engang har) - men vi leder efter forstærkninger til offensiven. Ligaen er igen i år tæt og for at vi kan få opfyldt vores målsætning om top 6 har vi brug yderligere krafter" Meld dog ud istedet for det der fedt spilleri.

                          Og nej vores trup er ikke til top 6.....finder fester og AK formen igen og får man gang i Jönsson og eller edmundsson - så hjælper det kraftigt - men det er altså mange "hvis'er"
                          Selvfølgelig kan vi nå top 6 med den nuværende trup - men det bliver altså sværere og sværere og færre og færre pladser at spille om. FCK, FCM og BIF ser pt ud til at være selvskrevne. RFC ser igen i år solide ud og har lige hentet ind til angrebet - der er nok et salg på vej der...men de er på forkant. Det var 4 pladser - så er der 2 tilbage....AAB og AGF - vil ikke sige de er sikre top 6 hold - men nok et par af dem vi skal kæmpe med....Sønderjydske kommer også til at lege med - og finder de formen fra sidste sæson så kan vi på ingen måde være med.
                          De nævnte hold incl os - det er 8....og så er der altså lige FCN, VFF, Horsens og Lyngby - alle hold jeg ikke regner med i toppen, men rammer de en stime så er det altså svære hold at have med at gøre.

                          2 Hold, SIF og EFB det er hvad jeg på forhånd vil sige er "sikre" i nedrykningsspillet - og så prøver man igen igen at fedte den hjem med minimumsbemanding??

                          SUK

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Ja jeg forstår det heller ikke, hvad er problemet i at sige; "vi har en stærk trup (bare for ikke at jorde de spillere man nu engang har) - men vi leder efter forstærkninger til offensiven. Ligaen er igen i år tæt og for at vi kan få opfyldt vores målsætning om top 6 har vi brug yderligere krafter" Meld dog ud istedet for det der fedt spilleri.

                            Og nej vores trup er ikke til top 6.....finder fester og AK formen igen og får man gang i Jönsson og eller edmundsson - så hjælper det kraftigt - men det er altså mange "hvis'er"
                            Selvfølgelig kan vi nå top 6 med den nuværende trup - men det bliver altså sværere og sværere og færre og færre pladser at spille om. FCK, FCM og BIF ser pt ud til at være selvskrevne. RFC ser igen i år solide ud og har lige hentet ind til angrebet - der er nok et salg på vej der...men de er på forkant. Det var 4 pladser - så er der 2 tilbage....AAB og AGF - vil ikke sige de er sikre top 6 hold - men nok et par af dem vi skal kæmpe med....Sønderjydske kommer også til at lege med - og finder de formen fra sidste sæson så kan vi på ingen måde være med.
                            De nævnte hold incl os - det er 8....og så er der altså lige FCN, VFF, Horsens og Lyngby - alle hold jeg ikke regner med i toppen, men rammer de en stime så er det altså svære hold at have med at gøre.

                            2 Hold, SIF og EFB det er hvad jeg på forhånd vil sige er "sikre" i nedrykningsspillet - og så prøver man igen igen at fedte den hjem med minimumsbemanding??

                            SUK
                            Enig. Gruer for de undskyldninger vi skal høre på hvis/når vi ikke kommer i Top 6.. Vil brække mig i lår fede stråler hvis jeg skal høre om "stolpe ud" og "vi må kigge indad".. Jeg vil godt nu vove den påstand at mm at der virkelig findes noget godt på transfermarkedet:

                            Vi ikke kommer i top 6.. Vi kommer tæt på men bliver 7-8
                            Midtbanen bliver aldrig helt velfungerende. Måske sporadisk. Heller ikke med Nana
                            Jönsson scorer max 1 mål på denne side af jul i SL og bliver årets værste signing hvis han bliver på VK

                            Så er det på skrift og kan findes frem hvis nødvendigt ved senere lejlighed.. Enten til "I told you so" eller "Jeg bøjer mig i støvet for Kent og JH".
                            For hvis det lykkedes med nuværende trup er det bare godt arbejde af Kent og godt set af JH..
                            Og i sidste ende håber jeg jo på at tage fejl. Jo jo det er muligt.. Men jeg tvivler

                            Comment


                              Vi kommer til at kæmpe om 5-8 pladsen sådan som det ser ud. lad os alle bede for at vi kommer i top 6 !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                                Vi kommer til at kæmpe om 5-8 pladsen sådan som det ser ud. lad os alle bede for at vi kommer i top 6 !
                                Som det ser ud, vil jeg sige 6-9. pladsen...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X