Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trup og trøjenumre til næste sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der er også en nostalgisk vinkel på det. De fleste kan blive enige om, at Bendtner i nr. 3 ser idiotisk ud.

    Men hvis Miti havde haft en eller anden overtro omkring nr. 3, så havde nr. 3 været kult i OB, og vi havde i stedet brokket os over, at "den eneste angriber der kan spille i nr. 3 er Miti!!"


    For mig er det ofte noget med, at jeg knytter et specielt nr. til en spiller. For mig er 5 for eksempel for altid venstre back, eftersom det var det nummer Jan Heintze (et af mine første fodboldidoler) spillede med på landsholdet.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Er der nogle som ved om alle de nye er med til træning den 21 juni eller om deres kontrakter først gælder fra 1. juli.
      Det tror jeg godt du kan regne med. Det ville ikke give mening at de starter med en uges træning i deres gamle klubber.

      Comment


        #18
        Vidste bare ikke om der var noget kontrakt mæssig forhold som gjorde at de ikke måtte være med.

        Comment


          #19
          Principielt kan deres gamle klub holde på dem frem til den 30. juni, men det er der bare ingen, der rigtigt har interesse i. Det risikerer jo at ramme dem selv, hvis man forhindrer en spiller i at træne med sin nye klub.
          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Principielt kan deres gamle klub holde på dem frem til den 30. juni, men det er der bare ingen, der rigtigt har interesse i. Det risikerer jo at ramme dem selv, hvis man forhindrer en spiller i at træne med sin nye klub.
            Jeg er ikke helt sikker på, at det er så simpelt. Der er vist noget forsikringsmæssigt i det også, så det kommer an på, hvornår kontrakten i OB faktisk træder i kraft - er dog ikke helt sikker

            Comment


              #21
              For øvrigt ... Falkesgaard har fået #1 til denne sæson. Glimrende.

              Er lidt spøjst med Pereira og KEP.
              Pereira havde #2 i SE og får #5 i OB.
              KEP havde #5 i AaB og får #2 i OB.

              Så er der numrene 16, 25, 27, 29 ledige til de der kæmpe forstærkninger Jesper H overrasker os med her i sommeren. Numrene over 30 må kastes efter U-spillere.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Der er også en nostalgisk vinkel på det. De fleste kan blive enige om, at Bendtner i nr. 3 ser idiotisk ud.

                Men hvis Miti havde haft en eller anden overtro omkring nr. 3, så havde nr. 3 været kult i OB, og vi havde i stedet brokket os over, at "den eneste angriber der kan spille i nr. 3 er Miti!!"


                For mig er det ofte noget med, at jeg knytter et specielt nr. til en spiller. For mig er 5 for eksempel for altid venstre back, eftersom det var det nummer Jan Heintze (et af mine første fodboldidoler) spillede med på landsholdet.
                Du er ikke den eneste med den Jan Heintze-nummer affection.
                Lidt ligesom Helveg 'døbte' nr. 6 til højreback, hvilket har efterladt os med den spøjse 2'er på midtbanen på landsholdet.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment

                Working...
                X