Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Thrane til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mathias Thrane til OB

    http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...as-thrane.aspx

    #2
    Spændende, kender ham ikke men ståler blindt på Kent! Og hvis han henter en spiller 2 gange, så er det i min verden helt perfekt! Ung, lav løn og potentiale - Positivt her fra!

    /Dinjo

    Comment


      #3
      Velkommen til...

      Forstår godt hvis de AaBs fans generelt er ved at være trætte af OB...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Looooooooool. Vi tømmer sgu AaB

        Comment


          #5
          Var han en af dem der ikke fik forlænget i AaB eller har han også søgt "nye udfordringer"

          Comment


            #6
            Kent må godt nok tro på ham. Ikke den store spilletid han har fået i AaB

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ler-paa-et-aar

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Var han en af dem der ikke fik forlænget i AaB eller har han også søgt "nye udfordringer"
              Lyder som om, at der var fælles fodslag.

              "Thrane har nået et punkt i sin karriere, hvor fast spilletid er væsentligt, hvorfor vi i fællesskab har vurderet, at det bedste for Mathias’ udvikling vil være at skilles til sommer, og vi ønsker ham al mulig held og lykke med den fortsatte karriere, siger Allan Gaarde."

              Hmmm, en spiller der i den grad befinder sig langt ude i periferien i Aalborg. Det var ikke ligefrem en spiller af sådan en kaliber, som jeg havde håbet skulle optage en af pladserne i truppen. Virker mildest talt som lidt af et langskud, men det er en spiller som Kent er glad for, det var jo ham selv der blåstemplede ham efter nogle ugers prøvetræning, så lad os da håbe at et skifte kan sætte skub i hans udvikling, men jeg er sgu lidt skeptisk.

              Jeg håber da ved gud ikke, at han er kommet hertil med lovning om fast spilletid.

              Comment


                #8
                Velkommen Mathias!
                Det går hurtigt i år. Fantastisk hvis Kent har holdet tilsammen meget tidlig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Lyder som om, at der var fælles fodslag.

                  "Thrane har nået et punkt i sin karriere, hvor fast spilletid er væsentligt, hvorfor vi i fællesskab har vurderet, at det bedste for Mathias’ udvikling vil være at skilles til sommer, og vi ønsker ham al mulig held og lykke med den fortsatte karriere, siger Allan Gaarde."

                  Hmmm, en spiller der i den grad befinder sig langt ude i periferien i Aalborg. Det var ikke ligefrem en spiller af sådan en kaliber, som jeg havde håbet skulle optage en af pladserne i truppen. Virker mildest talt som lidt af et langskud, men det er en spiller som Kent er glad for, det var jo ham selv der blåstemplede ham efter nogle ugers prøvetræning, så lad os da håbe at et skifte kan sætte skub i hans udvikling, men jeg er sgu lidt skeptisk.

                  Jeg håber da ved gud ikke, at han er kommet hertil med lovning om fast spilletid.
                  Okay. Hmmm. Havde også håbet på mere. Men jeg stoler på Kent og håber på at han kan udvikle ham til en topspiller

                  Comment


                    #10
                    Jeg er lidt lunken ved det her. Ikke pga. Mathias Thrane i sig selv, men nu har vi Greve, Thrane, Yao og Joan (og tildels LJ), som alle (angiveligt) er talentfulde offensivspillere, hvis potentiale vi skal forløse. Breddemæssigt er det jo fint, men hvad med kvaliteten nu og her?
                    Det må vel også betyde, at der ikke er nogen fra vores eget U19 hold (udover Buus), der får chancen i den her omgang?

                    Comment


                      #11
                      Han er sikkert hamrende billig, og Kent kender ham bedre end nogen af os. På den baggrund udmærket signing/lottokupon.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Jeg er lidt lunken ved det her. Ikke pga. Mathias Thrane i sig selv, men nu har vi Greve, Thrane, Yao og Joan (og tildels LJ), som alle (angiveligt) er talentfulde offensivspillere, hvis potentiale vi skal forløse. Breddemæssigt er det jo fint, men hvad med kvaliteten nu og her?
                        Det må vel også betyde, at der ikke er nogen fra vores eget U19 hold (udover Buus), der får chancen i den her omgang?
                        Også min eneste anke: hvad med Weber, som jeg synes, man har hørt en del godt om?
                        Thrane tror Kent selvsagt på, men 2 år siger ligesom hos Jönsson noget om, at tilliden har grænser - og hvis det er sådan, så kunne man jo lige så godt satse på egne unge, hvis der er nogen...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Også min eneste anke: hvad med Weber, som jeg synes, man har hørt en del godt om?
                          Thrane tror Kent selvsagt på, men 2 år siger ligesom hos Jönsson noget om, at tilliden har grænser - og hvis det er sådan, så kunne man jo lige så godt satse på egne unge, hvis der er nogen...
                          Man skal også have in mente, at han jo er 3 år ældre end vores egne U19 talenter, så han skal også være noget længere fremme (eller self have et markant større potentiale). Jeg tænkte også lige netop på Weber i den her sammenhæng, men jeg må også indrømme, at jeg ikke har fingeren nok på pulsen ift. hverken Weber eller Thrane til at kunne sige noget specifikt om det. Men ja, KN har arbejdet med ham før og må kunne se noget i ham (som Lars Søndergaard i hvert fald ikke har kunne).

                          Comment


                            #14
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...nnembrud-i-ob/

                            Sjældent, man kan læse særlig meget ud af de her transfer-interviews, men synes, det lyder som en fornuftig, ydmyg og ambitiøs ung mand, vi har hentet.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...nnembrud-i-ob/

                              Sjældent, man kan læse særlig meget ud af de her transfer-interviews, men synes, det lyder som en fornuftig, ydmyg og ambitiøs ung mand, vi har hentet.
                              han lyder som en der vil OB, og vil arbejde hård for at bevise han er den bedste
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X