Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Thrane til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tiltro til signingen af Thrane må bero på tillid til Kent - og intet andet.

    Velkommen til Thrane - og god arbejdslyst.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      velkommer til thrane......håber kent har et indgående kendskab til ham - og det er derfor han blev hentet

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg forstår ikke helt bekymringen om Mathias Thrane. Han spiller vel samme plads som Greve. Greve har væsentlig flere minutter på banen end Thrane, men det er ikke desto mindre det vi ofte efterlyser- og spørger om den sunde konkurrence. Der er lagt op til det og nu på denne position. Greve starter imø lidt foran men skal hele tiden se sig over skulderen og præstere på sit bedste niveau, ellers står afløseren klar i kulissen og tripper...may the best man win
        Bekymringen går på, at det ikke er omvendt - en som Greve skal puste i nakken. Eller Yao og Joan for den skyld.
        Greve har gjort det fint i de sidste kampe, men han spiller jo kun fordi Ari har fået fri (hvis JBL ikke havde været skadet). Greve har kun spillet fuld tid i Superligaen to gange.
        Men ja i bund og grund går bekymringen vel på: var det det til kanten??

        Comment


          #34
          Snakkede med et par kammerater her igår der har pænt styr på AaB og som følger træning lidt og reserveholdskampe..
          De er altså begge fans af ham her. Teknikken, styrken og det taktiske er der.. Det ligger og ulmer under overfladen sagde den ene..
          Spørgsmålet er om Kent kan få det i udbrud.. Begge mente desuden at han var fuldt på højde med Greve på alle parametre med det kendskab de nu havde fået til ham i løbet af sæsonen.

          Bliver spændende at følge

          Comment


            #35
            Thrane vil slå igennem i OB

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...over-aab-tiden

            Comment


              #36
              Thrane mener han kan spille mange pladser

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-flere-pladser

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Thrane mener han kan spille mange pladser

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-flere-pladser
                Han kommer med noget gejst og energi; han er vel primært i spil på kanterne, men jeg kunne sagtens se ham på central midt også.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Han kommer med noget gejst og energi; han er vel primært i spil på kanterne, men jeg kunne sagtens se ham på central midt også.
                  jeg kender ikke meget til ham ..central midt, siger du. Vil det så være på den defensive sammen med de to vi har til 6'er pladsen eller er det mere som foreste mand i en "Viggo-diamant"
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg kender ikke meget til ham ..central midt, siger du. Vil det så være på den defensive sammen med de to vi har til 6'er pladsen eller er det mere som foreste mand i en "Viggo-diamant"
                    Jeg tør næsten godt garantere, at vi ikke kommer til at se en diamant i Kent Nielsens tid. Men mon ikke han så vil få opgave, som den lidt mere fremtrukne af de to, der skal indgå i flest relationer med kanterne og angriberne. Den postion som Izunna indtil videre har lignet en blind passager på.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg tør næsten godt garantere, at vi ikke kommer til at se en diamant i Kent Nielsens tid. Men mon ikke han så vil få opgave, som den lidt mere fremtrukne af de to, der skal indgå i flest relationer med kanterne og angriberne. Den postion som Izunna indtil videre har lignet en blind passager på.
                      Altså den position som JJT egentlig har set ud til at skulle løfte?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg tør næsten godt garantere, at vi ikke kommer til at se en diamant i Kent Nielsens tid. Men mon ikke han så vil få opgave, som den lidt mere fremtrukne af de to, der skal indgå i flest relationer med kanterne og angriberne. Den postion som Izunna indtil videre har lignet en blind passager på.
                        Det er jeg helt på omgangshøjde med ikke er KN-stil. Det vil jo så betyde at det er i kamp med El Mak og Izu. Thrane er vel mere offensiv end de 2 andre gentlemen
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Altså den position som JJT egentlig har set ud til at skulle løfte?
                          Det vil jeg da antage ja. Thrane skal ikke vise noget særligt højt niveau, før at der vil være ræson i at bruge ham på den position, i de kampe hvor vi er meget bolddominerende. Har kommer Izunna da i hvert fald slet ikke til sin ret. Jeg tror stadig, at kongstanken er at JJT skal slå igennem der, og at Thrane primært skal begå sig på kanten, men JJT skal lægge en del oven i sit spil i den her sæson, hvis han skal spille mere kontinuerligt imo.
                          Last edited by Sheed; 08-07-2016, 11:29.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det vil jeg da antage ja. Thrane skal ikke vise noget særligt højt niveau, før at der vil være ræson i at bruge ham på den position, i de kampe hvor vi er meget bolddominerende. Har kommer Izunna da i hvert fald slet ikke til sin ret.
                            Det er jeg enig i; Izunna skal løfte sit spil, især hvis vi skal kunne levere noget mere af den fart, som Kent efterlyser i offensiven - det er fortsat en udfordring, som vi kommer til se på allerede i de første to kampe. Silkeborg ligner pt ligaens svageste hold, og der skal max tryk på dem fra første fløjt. Tror Kent stadig til at starte med ser Thrane mere som kant, men vi får se imod Silkeborg.

                            Comment


                              #44
                              Kluden Krew'et mødte Thranes familie, da vi var i Malmø. Vi fik en snak med hans far, der fortalte, at Thrane blev hentet på Kents foranledning både i AAB og i OB.

                              Derudover sagde han, at hans ønskeplads, og der han så sig selv, var som central midt/fremskudt 8'er, men at han også kan spille kanten. Både Thrane og hans familie var i øvrigt mægtigt flinke.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Kluden Krew'et mødte Thranes familie, da vi var i Malmø. Vi fik en snak med hans far, der fortalte, at Thrane blev hentet på Kents foranledning både i AAB og i OB.

                                Derudover sagde han, at hans ønskeplads, og der han så sig selv, var som central midt/fremskudt 8'er, men at han også kan spille kanten. Både Thrane og hans familie var i øvrigt mægtigt flinke.

                                Comment

                                Working...
                                X