Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rasmus Jönsson

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-fri-joensson/

    Ja det virkede jo næsten for oplagt. Holder han sig skadesfri bliver han en fin signing.

    #2
    Fin gardering. En spiller, der kender Kent N's tanker og som kan hjælpe til med at udfylde behovet for en eller flere kantspillere i truppen.

    Comment


      #3
      Tipsbladet

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...skelisten-i-ob

      Comment


        #4
        Nå endnu en fra AaB. Er det flere vi kan få fra Aalborg nu vi er så godt igang :p

        Comment


          #5
          Vi må dog ikke håbe at Sorgenfris ord står til troende om, at en kantspiller var det sidste vi manglede for at lukke vinduet, for en spiller med så ramponeret erfaring på kanten, vil godt nok være at underdrive behovet for kvalitet efter Falks afgang. Mon ikke at den intense eftersøgning på angribere er indstillet for en stund dog. Virker sandsynligt at Jönsson og Yao kommer til at være garderingerne der.

          Comment


            #6
            Som jeg skrev i rygtetråden for lidt dage siden, så er den sikker! Han har været til lægetjek i sidste uge!

            Skal nok blive godt! Han har et stort potentiale, der desværre har været stoppet af skader. Holder han sig skadesfri bliver han en forstærkning!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Vi må dog ikke håbe at Sorgenfris ord står til troende om, at en kantspiller var det sidste vi manglede for at lukke vinduet, for en spiller med så ramponeret erfaring på kanten, vil godt nok være at underdrive behovet for kvalitet efter Falks afgang. Mon ikke at den intense eftersøgning på angribere er indstillet for en stund dog. Virker sandsynligt at Jönsson og Yao kommer til at være garderingerne der.
              Spændende at se om han er tiltænkt en fast plads eller vil blive brugt på flere offensive pladser

              Comment


                #8
                http://www.ob.dk/artikel/rasmus-jons...er-til-ob.aspx

                Comment


                  #9
                  Vildt - der er godt nok mange signinger på plads inden træningsopstart!

                  Comment


                    #10
                    God signing. Kan snildt se ham på den offensive midtbane. Og da han samtidigt kan dække alle andre offensive pladser også, må han betegnes som en solid investering.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Nå endnu en fra AaB. Er det flere vi kan få fra Aalborg nu vi er så godt igang :p
                      Ja
                      http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...as-thrane.aspx

                      Comment


                        #12
                        Velkommen til, Jønne...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Spændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Spændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.
                            Viser vel også bare at de her spillere har dyb respekt for og glæde ved at spille under KN - bare fedt at vide - han er pisse dygtig og sympatisk!

                            Comment


                              #15
                              Ja, det er da ret fedt for os, men forstår virkelig godt de frustrationer deres fans har. Jeg er lidt lunken ved det ærlig talt, selvom jeg ikke tvivler på spillernes kvalitet. Jeg synes måske bare det er lidt 'lavt' (i mangel på et bedre ord).

                              Comment

                              Working...
                              X