Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Flot Jonasson!

    Comment


      #17
      Flot Jonasson, din store kegle

      Comment


        #18
        Wooot? Hvad fanden sker der
        OBeliever

        Comment


          #19
          Og 2-0 til bolcherne. Suk.

          Nå, næste sæson tak.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Fed sæsonafslutning.....vi er helt til grin.....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Frispark rettet af og i mål. Sgu uheldigt. HJ ramt. Gryte havde haft den
              Ja, og nærmest i samme sekund kommer Randers på 2-0. 6. pladsen er smuttet ...
              Last edited by ScouserTommy; 29-05-2016, 16:39.

              Comment


                #22
                Vi skal nok få et mål. Men to boldtab på midte lig med to mål
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Grrrr. Det irriterende er, at jeg synes vi spiller ganske udmærket. Aab har ikke en skid af spillet, men alligevel står der 0-2

                  Comment


                    #24
                    Vi har med statsgaranti ikke lukket det sidste mål ind på et boldtab/omstilling i dag.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Kan ikke helt beslutte mig for om det er godt, at spillerne nu skal have en god lang sommerferie, så de kan få orden på deres hoveder igen, eller om man tværtimod skal inddrage ferien og bruge tiden på at øve forsvarsspil ...

                      Godt man ikke hedder Kent og skal tage dén beslutning ...
                      I hvert fald godt at DU ikke skal træffe den, da det ville være kontraproduktivt og sandsynligvis i strid med reglerne at lave en sådan absurditet!
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Føj for et simpelt mål
                        Jeg er nød til at sige det som det er, 5 nederlag i streg, vi spiller som en pose lort og vi har brugt nada tid på at lære at spille uden Falk. Defensiven sejler rundt (det har ellers været det eneste lyspunkt i lang tid).

                        Jeg er nød til at sige det - jeg sætter penge på at vi rykker ud næste sæson. Ser det som en helgardering. Bliver vi oppe - er det et mirakel, rykker vi ud er jeg nedtrykt, men trods alt med lidt penge på lommen.

                        Comment


                          #27
                          Halvdelen af startopstillingen er sikkert erstattet til sommer. Men hvad med Izunna. Skulle han ikke snart kunne finde ud af at spille fodbold igen.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Hold kæft hvor er Tingager tung, det er helt galt!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Hvor er jeg dog træt af Jonasson og hans latterlige parodi på styring og forsvarsspil.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                AK er fandme doven, han laver jo ikke en skid

                                Comment

                                Working...
                                X