Flot Jonasson!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AAB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFrispark rettet af og i mål. Sgu uheldigt. HJ ramt. Gryte havde haft denLast edited by ScouserTommy; 29-05-2016, 16:39.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægKan ikke helt beslutte mig for om det er godt, at spillerne nu skal have en god lang sommerferie, så de kan få orden på deres hoveder igen, eller om man tværtimod skal inddrage ferien og bruge tiden på at øve forsvarsspil ...
Godt man ikke hedder Kent og skal tage dén beslutning ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFøj for et simpelt mål
Jeg er nød til at sige det - jeg sætter penge på at vi rykker ud næste sæson. Ser det som en helgardering. Bliver vi oppe - er det et mirakel, rykker vi ud er jeg nedtrykt, men trods alt med lidt penge på lommen.
Comment
-
Hvor er jeg dog træt af Jonasson og hans latterlige parodi på styring og forsvarsspil.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment