Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes det var vildt optur, at Azer og Diarra begge sluttede af med at få spilletid, og spille godt. Vildt mål Azer får hakket ind. Diarra skal også nok finde en klub. Måske i 1. division? Der er rigeligt med klubber, der kan bruge en god HB, der også kan spille CB, 6'er og VB.

    Tingager har kostet i de sidste par kampe, men han har altså et eller andet. Ham glæder jeg mig til at se, når han får tempoet ind under huden.

    Hallgrimur, derimod, må gerne snart ryge på bænken.
    Ja det var lækkert at se de to slutte godt af, det er fortjent... Og lige så lækkert at se jubel scenerne bagefter, blandt spillere og fans. Håber den følelse bliver siddende i truppen, det var vigtigt at få det vendt i dag...

    Han bliver spændende at følge. Han har været halvdyr det seneste ja, men er enig med dig, der er noget at hænge sin tro på. Det bliver hårdt arbejde for at få spilletid, men han kan bestemt byde sig til og give noget god konkurrence...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Så fik jeg genset målene fra i går, og hold da k*** for en vending Azer får taget inden han hakker den i kassen. Det er et helt fantastisk mål
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg synes det var vildt optur, at Azer og Diarra begge sluttede af med at få spilletid, og spille godt. Vildt mål Azer får hakket ind. Diarra skal også nok finde en klub. Måske i 1. division? Der er rigeligt med klubber, der kan bruge en god HB, der også kan spille CB, 6'er og VB.

        Tingager har kostet i de sidste par kampe, men han har altså et eller andet. Ham glæder jeg mig til at se, når han får tempoet ind under huden.

        Hallgrimur, derimod, må gerne snart ryge på bænken.
        Jeg fatter simpelthen ikke at man kan mene at Diarra kan spille (god) fodbold. Han har 4-5 gode aktioner i kampen. Resten er han leverpostej. Der sker INTET i hans venstreside offensivt. Han stopper op, vender rundt og spiller bolden på tværs eller skråt bagud. Han er fejlplaceret 3-4 gange på backen, hvor det heldigvis ikke koster. Han kan teknisk set ikke tæmme en bold korrekt - han tæmmer 9 uf ad 10 gange med ydersiden af højrebenet i stedet for det ben der er længs væk fra bolden - regel nummer 1 i forboldhåndbogen. Det giver en dårlig kropsposition til næste handling, når man tæmmer som han gør og understreger jo bare hvor 1-benet han er.
        Men OK 1. division - men i superligaen er han overmatchet totalt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg fatter simpelthen ikke at man kan mene at Diarra kan spille (god) fodbold. Han har 4-5 gode aktioner i kampen. Resten er han leverpostej. Der sker INTET i hans venstreside offensivt. Han stopper op, vender rundt og spiller bolden på tværs eller skråt bagud. Han er fejlplaceret 3-4 gange på backen, hvor det heldigvis ikke koster. Han kan teknisk set ikke tæmme en bold korrekt - han tæmmer 9 uf ad 10 gange med ydersiden af højrebenet i stedet for det ben der er længs væk fra bolden - regel nummer 1 i forboldhåndbogen. Det giver en dårlig kropsposition til næste handling, når man tæmmer som han gør og understreger jo bare hvor 1-benet han er.
          Men OK 1. division - men i superligaen er han overmatchet totalt.
          Nu er det ikke fordi, jeg skal forsvare Diarra som sådan - der er jo en god grund til, at hans OB tid er ovre nu, men det du beskriver der vil ske for 9½ ud af 10 højrebenede, der skal spille VB.

          Comment


            Grytebust og Tingager på ugens hold i Tipsbladet

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...33-spillerunde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Nu er det ikke fordi, jeg skal forsvare Diarra som sådan - der er jo en god grund til, at hans OB tid er ovre nu, men det du beskriver der vil ske for 9½ ud af 10 højrebenede, der skal spille VB.
              En højrebenet der spiller venstre back, skal trække ind i banen og komme til skud eller lægge bolden i dybden igennem forsvarskæden. Men det magter han ikke - ofte fordi hans førsteberøring er ringe - fordi den bliver udført teknisk forkert og fordi han ikke har det drive der skal til at sætte en spiller.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Grytebust og Tingager på ugens hold i Tipsbladet

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...33-spillerunde
                Tingager er simpelthen for sindssyg - hvornår er en spiller, som kommer fra 2. div., røget på Ugens hold efter, hvad har han spillet - 4 eller 5 superliga kampe? Sindsygt godt køb!!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Tingager er simpelthen for sindssyg - hvornår er en spiller, som kommer fra 2. div., røget på Ugens hold efter, hvad har han spillet - 4 eller 5 superliga kampe? Sindsygt godt køb!!!
                  Hvis det niveau han har nu kun er starten på hans udvikling ser det sgu meget godt ud....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis det niveau han har nu kun er starten på hans udvikling ser det sgu meget godt ud....
                    Det er helt sindssygt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Tingager er simpelthen for sindssyg - hvornår er en spiller, som kommer fra 2. div., røget på Ugens hold efter, hvad har han spillet - 4 eller 5 superliga kampe? Sindsygt godt køb!!!
                      Christian poulsen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Christian poulsen?
                        Allerede efter 4-5 kampe? - men han fik da en OK karriere.... :o)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Christian poulsen?
                          Gilberto Macena... Han må næsten have været på rundens hold med den start han fik i suppen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment

                          Working...
                          X