Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Mellem 7- og 9000 tilskuere med det her vejr?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
      Mellem 7- og 9000 tilskuere med det her vejr?
      5467
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        5467
        6.432

        Comment


          #19
          OB-træner vil grave dybt for sjettepladsen
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...sjettepladsen/
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Ifølge Fyens Stiftstidende er der også karantæne ved gult kort. Både Makrini og Izunna får karantæne ved næste gule kort, ifølge FS.

            Ved ikke om de tager fejl. Men så vidt jeg husker fik Kadrii karantæne i sæsonens første kamp for nogle år, fordi han havde fået et gult kort i den forrige sæsons sidste kamp.

            Håber FS tager fejl. For det er da helt imod fair play, at et hold der ikke har noget at spille om kan risikere karantæner i den efterfølgende sæson.
            Det er ikke korrekt. DBUs diciplinærreglement siger
            "Uanset antallet af optjente karantænepoints bortfalder en karantæne, hvis den er optjent ved tildeling af et enkelt gult kort i en kamp i den sidste spillerunde i turneringen."

            http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...HfqTi16D33z.99
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #21
              Ser man bort fra de første 20 min mod AGF, spillede vi faktisk ganske okay. Der blev kæmpet for det, vi mangler bare noget kvalitet oppe foran. Groftsagt har vi jo egentlig kun en fuldblods angriber i AK, Fester er lidt mere flyvsk og kan spille andre steder. Salget af Zohore var rigtig flot, men det har kostet

              Comment


                #22
                Falk som anfører i dag.

                FØJ FOR SATAN!!!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Falk som anfører i dag.

                  FØJ FOR SATAN!!!
                  Der bliver godt nok kysset røv på Falk

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Falk som anfører i dag.

                    FØJ FOR SATAN!!!
                    Jeg synes det er en fin gestus at sende til vores bedste spiller igennem en hel del sæsoner nu. Kommende FCK spiller eller ej.

                    Jeg kan ikke være der i dag, men tak til Falk herfra, for en kæmpe stor indsats som jeg har respekt for og takker for.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #25
                      Ja det mener jeg da også. Giv nu bare Falk en fin afsked, desuden så er FCK ikke vores rivaler. Det er de for gode til at være lige pt. Hvis det var Brøndby, kunne jeg godt forstå surheden.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Falk som anfører i dag.


                        FØJ FOR SATAN!!!
                        Håbløst

                        Comment


                          #27
                          Det er dybt perverteret som klubben prøver at glorificere Falk. God stil at pisse de fans i ansigtet, som allerede føler sig pisset på én gang før. Hold kæft hvor er det pinligt OB!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jeg synes det er en fin gestus at sende til vores bedste spiller igennem en hel del sæsoner nu. Kommende FCK spiller eller ej.

                            Jeg kan ikke være der i dag, men tak til Falk herfra, for en kæmpe stor indsats som jeg har respekt for og takker for.
                            Helt enig.

                            Synes det er en fin gestus til en mand, der har givet den fuld gas i nogle år, hvor rigtig, rigtig mange bare slog op i banen.

                            Comment


                              #29
                              Så giver de kraft edme Falk anførerbindet. Føj for satan!!!! Jeg kører tusindvis af kilometer om året for at se mit hold, og så pisser i på os på den måde. Hold kæft noget svineri!!!!!

                              Comment


                                #30
                                Føj, at skulle høre på den grimme, irriterende mørke mand, der reklamerer for tipsfirma, under afskeden af diverse.


                                Falk som anfører er sgu at overdrive det - ligesom piveriet fra fans.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X