Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: AGF - OB

    Vi skal i gang igen, to halv dårlige kampe skal slettes og den bedste måde at gøre det på, er at vi vinde over GF. Vi ved hvad de kommer med, fysik og så Duncan. Jeg ser helst at vi starte med følgende:

    Gryte

    Lund - Tingager - HJ/LN - Barret

    Ari - Makrini - Izunna - Falk

    AK - Greve

    Vi har flere spillere som virker slidt, Festersen kunne godt bruge en pause. Har har været skidt de sidste to kampe, det er kun naturligt hvis man er lidt slidt. Pause til ham, så er han klar til Aab. Desler synes jeg ikke har været god i foråret, et eller andet sted er jeg ret ked af at han nu gerne vil spille HB. Han kæmper måske stadig lidt med finpudsning af formen. Yao kunne godt få chancen sammen med JJT.

    Jeg frygter lidt, at vi ikke rigtig gider mere i denne sæson. Vi har kun en 6. plads at spille for, men det burde også være nok. Det er nu jeg gerne vil se noget vinderinstinkt, den 6. plads kan betyde meget for Odense og omegn!!

    Hvad siger i andre?

    #2
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Vi skal i gang igen, to halv dårlige kampe skal slettes og den bedste måde at gøre det på, er at vi vinde over GF. Vi ved hvad de kommer med, fysik og så Duncan. Jeg ser helst at vi starte med følgende:

    Gryte

    Lund - Tingager - HJ/LN - Barret

    Ari - Makrini - Izunna - Falk

    AK - Greve

    Vi har flere spillere som virker slidt, Festersen kunne godt bruge en pause. Har har været skidt de sidste to kampe, det er kun naturligt hvis man er lidt slidt. Pause til ham, så er han klar til Aab. Desler synes jeg ikke har været god i foråret, et eller andet sted er jeg ret ked af at han nu gerne vil spille HB. Han kæmper måske stadig lidt med finpudsning af formen. Yao kunne godt få chancen sammen med JJT.

    Jeg frygter lidt, at vi ikke rigtig gider mere i denne sæson. Vi har kun en 6. plads at spille for, men det burde også være nok. Det er nu jeg gerne vil se noget vinderinstinkt, den 6. plads kan betyde meget for Odense og omegn!!

    Hvad siger i andre?
    Tja randers har lige smidt en sejr over fcm væk....så kampen om 6 pladsen er i hvertfald stadig åben.

    Comment


      #3
      Håber på følgende start-11:

      Gryte

      Lund - Tingager - LN - Barret

      Falk- Makrini - JJT- Greve

      AK - Yao

      Selvom ovenstående ikke pt. er realistisk, så ville det være super, hvis vi en spiller som JJT kunne få nogle minutter i benene før næste sæson

      Comment


        #4
        Hvordan er det man skaffer sig billetter? Jeg har aldrig været på udebane før, og synes ikke at kunne finde det på hverken OBs eller AGFs hjemmeside :)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
          Håber på følgende start-11:

          Gryte

          Lund - Tingager - LN - Barret

          Falk- Makrini - JJT- Greve

          AK - Yao

          Selvom ovenstående ikke pt. er realistisk, så ville det være super, hvis vi en spiller som JJT kunne få nogle minutter i benene før næste sæson
          Jeg ville også gerne se JJT få chancen igen. Han er desværre en af dem, der har skuffet mig mest i denne sæson (og særligt her i foråret). Han er selvfølgelig ung og bør få mange flere chancer. Jeg synes bare han viste nogle enddog meget lovende takter i sidste sæson og det havde jeg håbet han allerede kunne bygge videre på i denne.

          Kunne være fedt hvis han kunne komme ind og slutte godt af - og så håber jeg han lægger lidt ekstra på i næste sæson.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
            Hvordan er det man skaffer sig billetter? Jeg har aldrig været på udebane før, og synes ikke at kunne finde det på hverken OBs eller AGFs hjemmeside :)
            Du tropper bare op til der hvor udeholdets fans går ind også køber billet ved indgangen :-)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
              Hvordan er det man skaffer sig billetter? Jeg har aldrig været på udebane før, og synes ikke at kunne finde det på hverken OBs eller AGFs hjemmeside :)
              Du køber dem bare i indgangen. :)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg ville også gerne se JJT få chancen igen. Han er desværre en af dem, der har skuffet mig mest i denne sæson (og særligt her i foråret). Han er selvfølgelig ung og bør få mange flere chancer. Jeg synes bare han viste nogle enddog meget lovende takter i sidste sæson og det havde jeg håbet han allerede kunne bygge videre på i denne.

                Kunne være fedt hvis han kunne komme ind og slutte godt af - og så håber jeg han lægger lidt ekstra på i næste sæson.
                Enig. Jeg har også været skuffet over hans niveau i de minutter han har fået. Han har virket opsat på at bevise noget og indgå i spillet, men det har været for forhastet og uden omtanke for det meste. Han skal naturligvis bygge på fysisk, men han har tidligere vist, at han teknisk og (i nogen grad) tempomæssigt har kunnet være med. Jeg har i hvert fald ikke afskrevet ham endnu, selvom denne sæson har givet nogle rynker i panden.

                Comment


                  #9
                  Ari har fået fri (fint), Desler skal frem på midtbanen, Jensen på bænken og næste sæsons hold til på banen. Hvad med HJ på hb? det gjorde han i Nordtyske. LN og Tingager skal ind og slås med Dunken..:

                  Gryte


                  HJ - Tingager - LN - Barret

                  Desler - Makrini - Izunna - Greve

                  AK - Fester

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
                    Ari har fået fri (fint), Desler skal frem på midtbanen, Jensen på bænken og næste sæsons hold til på banen. Hvad med HJ på hb? det gjorde han i Nordtyske. LN og Tingager skal ind og slås med Dunken..:

                    Gryte


                    HJ - Tingager - LN - Barret

                    Desler - Makrini - Izunna - Greve

                    AK - Fester
                    Hvordan kan du have LN med på næste års hold? Hvis det er et kriterie, så må han på bænken, og så må OL tage sig af den højre back.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Jeg ville også gerne se JJT få chancen igen. Han er desværre en af dem, der har skuffet mig mest i denne sæson (og særligt her i foråret). Han er selvfølgelig ung og bør få mange flere chancer. Jeg synes bare han viste nogle enddog meget lovende takter i sidste sæson og det havde jeg håbet han allerede kunne bygge videre på i denne.

                      Kunne være fedt hvis han kunne komme ind og slutte godt af - og så håber jeg han lægger lidt ekstra på i næste sæson.
                      JJT er stadig ung, og det er jo ikke fordi, han har fået så meget spilletid igen. Håber også i den grad.

                      Comment


                        #12
                        Kunne gost tænke mig at se yao fra start :-) de få min han spillede mod Hobro synes jeg var lovende takter

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Kunne gost tænke mig at se yao fra start :-) de få min han spillede mod Hobro synes jeg var lovende takter
                          Kent kunne passende smide RF Jensen på bænken igen og give kanterne til Yao og Greve

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kent kunne passende smide RF Jensen på bænken igen og give kanterne til Yao og Greve
                            Ja der er ingen grund til at bruge Falk andet som indskifter i de 2 sidste kampe.

                            Comment


                              #15
                              Kan det virkelig passe, at OB ikke bliver vist i TV i aften????

                              Comment

                              Working...
                              X