Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller Lionel Lago

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    uden at kende det fjerneste til manden så er det næppe den hylde jeg håber på vi henter fra....MEN positivt de er i gang med at sondere markedet - og bare fordi man skriver med et yngre talent behøver det jo ikke udelukke tilgangen af en profil eller to.
    Bliver spændende at hører mere til hvordan han gør sig

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      uden at kende det fjerneste til manden så er det næppe den hylde jeg håber på vi henter fra....MEN positivt de er i gang med at sondere markedet - og bare fordi man skriver med et yngre talent behøver det jo ikke udelukke tilgangen af en profil eller to.
      Bliver spændende at hører mere til hvordan han gør sig
      Ingen tvivl om at de er godt igang. Og lad os endelig fortsætte med at lede efter uslebne diamanter. Hvem så ikke gerne en ny Miti?
      Vi kender dog succesraten på disse lykkeriddere. Chancen for at det bliver til noget er vel 10% ift hvor mange der for kontrakt efter prøvetræning

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ingen tvivl om at de er godt igang. Og lad os endelig fortsætte med at lede efter uslebne diamanter. Hvem så ikke gerne en ny Miti?
        Vi kender dog succesraten på disse lykkeriddere. Chancen for at det bliver til noget er vel 10% ift hvor mange der for kontrakt efter prøvetræning
        sikkert mindre end 10% hvis succeskriteriet er Miti niveau
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          sikkert mindre end 10% hvis succeskriteriet er Miti niveau
          Bestemt. Så er vi nok i promiller

          Comment


            #20
            Jeg så træningen i dag. Generelt så mener jeg ikke man kan vurdere spillere ud fra en enkelt træning.

            Lago faldt ikke igennem, men jeg vil vurdere at han er ret rusten og fysisk langt fra de andre spilleres form. I forhold til videoen ligner det at han har bygget noget flere kilo på kroppen - lad os ikke håbe for ham at de er kommet til under skaden. Skal man vurdere ham ordentligt bør man lade ham være med igennem en længere periode.

            Yao var også med til træningen. Jeg er vild med hans modige og kompromisløse træk han tager sig. Jeg håber vi ser han får minutter de resterende kampe.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Jeg så træningen i dag. Generelt så mener jeg ikke man kan vurdere spillere ud fra en enkelt træning.

              Lago faldt ikke igennem, men jeg vil vurdere at han er ret rusten og fysisk langt fra de andre spilleres form. I forhold til videoen ligner det at han har bygget noget flere kilo på kroppen - lad os ikke håbe for ham at de er kommet til under skaden. Skal man vurdere ham ordentligt bør man lade ham være med igennem en længere periode.

              Yao var også med til træningen. Jeg er vild med hans modige og kompromisløse træk han tager sig. Jeg håber vi ser han får minutter de resterende kampe.
              Tak

              Comment


                #22
                Lago er her stadig og er i truppen til sommerkamp

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...spiller-i-kamp

                Comment


                  #23
                  Nogen der har hørt noget om hvad der skal ske med Lago?
                  Han har jo været her længe efterhånden.. Kunne man forestille sig at han fik en kontrakt t.o.m 31/12?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nogen der har hørt noget om hvad der skal ske med Lago?
                    Han har jo været her længe efterhånden.. Kunne man forestille sig at han fik en kontrakt t.o.m 31/12?
                    Jeg læste i FS forleden at han var sendt hjem. Man turde ikke binde sig an med en kontrakt for en spiller som ikke har været i kamp i et år, talentet har nok heller ikke været så åbenlyst, så er det også bedre at satse på egne talenter i stedet.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Jeg læste i FS forleden at han var sendt hjem. Man turde ikke binde sig an med en kontrakt for en spiller som ikke har været i kamp i et år, talentet har nok heller ikke været så åbenlyst, så er det også bedre at satse på egne talenter i stedet.
                      Som forventet

                      Comment


                        #26
                        Så ham spille mod Ubberud, og kan godt forstå beslutningen. Han havde speed, ja, men tog dårlige beslutninger i mere eller mindre alle situationer. Brændte er par kæmpe chancer hvor han skulle bruge 2-3 berøringer til at lægge bolden til rette, og så var det for sent - selv mod et serie 2-hold. Når han kom mod baglinjen lagde han indlæg i hoftehøjde, så Weber ikke kunne score, selvom han kunne have lagt dem flat. Alt i alt ikke overbevisende imø.

                        Comment


                          #27
                          Tja, så er det sikker bedre at sige farvel - selvom han har et cool navn at høre på stadion. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Tja, så er det sikker bedre at sige farvel - selvom han har et cool navn at høre på stadion. ;-)
                            I den grad, plus det ville have været fedt hvis talent og form havde været til en kontrakt, så ham og Yao kunne støtte hinanden. Det havde været kult at give ham en stor pakke Lego i velkomstgave. Lego til Lago.

                            Men hvis KN/JH's mavefornemmelse er at det aldrig bliver godt, så skal han finde lykken et andet sted.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              I den grad, plus det ville have været fedt hvis talent og form havde været til en kontrakt, så ham og Yao kunne støtte hinanden. Det havde været kult at give ham en stor pakke Lego i velkomstgave. Lego til Lago.

                              Men hvis KN/JH's mavefornemmelse er at det aldrig bliver godt, så skal han finde lykken et andet sted.

                              MvT
                              Det er nok mere en proff. vurdering af at han ikke har noget værktøjet i kassen til at gøre en forskel her og nu, og på længere sigt, end det er en mavefornemmelse
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er nok mere en proff. vurdering af at han ikke har noget værktøjet i kassen til at gøre en forskel her og nu, og på længere sigt, end det er en mavefornemmelse
                                Naturligvis. Var også det jeg mente. Ordet mavefornemmelse var nok ikke så skarpt et valg :O)

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X