Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Prøvespiller Lionel Lago

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tænkte at det sikkert var pleje af netværket, mere bestemt Lagos agent/bureau selvfølgelig, men ved et nærmere eftersyn ved jeg ikke om jeg selv tror det lige er tilfældet denne gang... Det er godt nok noget af en stald den gode Lago er havnet i der, hold da fast...

    http://www.transfermarkt.com/familienangehoriger/beraterfirma/berater/1207

    Kom så JH, nu smider du lige en billet ind hos en af de 50(100) øverste navne... lav evt. et skyggehold...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Naturligvis. Var også det jeg mente. Ordet mavefornemmelse var nok ikke så skarpt et valg :O)

      MvT
      kan er vi vel enige om at vi er enige :-)
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Tænkte at det sikkert var pleje af netværket, mere bestemt Lagos agent/bureau selvfølgelig, men ved et nærmere eftersyn ved jeg ikke om jeg selv tror det lige er tilfældet denne gang... Det er godt nok noget af en stald den gode Lago er havnet i der, hold da fast...

        http://www.transfermarkt.com/familienangehoriger/beraterfirma/berater/1207

        Kom så JH, nu smider du lige en billet ind hos en af de 50(100) øverste navne... lav evt. et skyggehold...
        Det må siges, mange gode navne men et hurtigt vue gennem listen afslørede ingen målmand.....godt vi har Sten på plads
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Et realistisk navn fra listen måtte vi da gerne hente tilbage til DK. David Addy der spillede i Randers er transferfri ifølge listen. Det kunne være et fantastisk supplement at hente til truppen såfremt JBL ryger og JP er tiltænkt en mere central rolle.
          Last edited by kimmer; 05-06-2016, 09:37.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Tænkte at det sikkert var pleje af netværket, mere bestemt Lagos agent/bureau selvfølgelig, men ved et nærmere eftersyn ved jeg ikke om jeg selv tror det lige er tilfældet denne gang... Det er godt nok noget af en stald den gode Lago er havnet i der, hold da fast...

            http://www.transfermarkt.com/familienangehoriger/beraterfirma/berater/1207

            Kom så JH, nu smider du lige en billet ind hos en af de 50(100) øverste navne... lav evt. et skyggehold...
            Øh... "familienangehöriger" tror jeg betyder spillere, der er repræsenteret af et familiemedlem. Så det er vist ikke en 'stald', det betyder bare, at han muligvis ikke har en porf agent.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Øh... "familienangehöriger" tror jeg betyder spillere, der er repræsenteret af et familiemedlem. Så det er vist ikke en 'stald', det betyder bare, at han muligvis ikke har en porf agent.
              Det tror jeg du har ret i. Jeg ved ikke lige hvad jeg lod mig snyde af, men det må være sådan det er ja...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment

              Working...
              X