Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SdjE-OB 20/5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om de der små videoer DJ Leif Ras og MC Abild disker op med er sådan lidt kult-agtige eller jeg bare hellere vil trampes ihjel af blåmejser end at se dem.

    MvT
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    Jeg har det på samme måde men læner mig op af det sidste til tider

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det synes jeg at det vil være, hvis Haddi ikke når at blive klar. Selvom vi vil få en 100% indsats for Lasse, hvis han må starte inde så tror jeg bestemt at Tingager har mere glæde af Haddi ved hans side, da Lasse er meget mere flagrende i sit spil.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om de der små videoer DJ Leif Ras og MC Abild disker op med er sådan lidt kult-agtige eller jeg bare hellere vil trampes ihjel af blåmejser end at se dem.

        MvT
        Det er i hvert fald mere interessant at blive trampet på af en flok aggressive blåmejser end at lytte til det lort
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Jeg så ikke Yaos indhop mod Hobro. Hvordan gik det og hvad kan jeg evt forventer at se fra ham i aften? I videoen på superliga.dk fik han en bold i hovedet eller lignende. Håber at se lidt mere
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jeg så ikke Yaos indhop mod Hobro. Hvordan gik det og hvad kan jeg evt forventer at se fra ham i aften? I videoen på superliga.dk fik han en bold i hovedet eller lignende. Håber at se lidt mere
            Det var sparsomt, hvad han nåede at vise, men én af hans første aktioner var at drive bolden fremad og indad i banen, hvorefter han straks huggede på kassen. Han ligner en mand, der TØR. Og som vil fremad.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg så ikke Yaos indhop mod Hobro. Hvordan gik det og hvad kan jeg evt forventer at se fra ham i aften? I videoen på superliga.dk fik han en bold i hovedet eller lignende. Håber at se lidt mere
              Han havde også en situation, hvor han fra højrekanten udfordre og går ind i banen og skyder med sit udmærkede venstreben, som så svigtede lidt lige der, men det er nok det man kan forvente. Han er meget hurtig på fødderne og får han muligheden, så tøver han ikke med at udfordre. Han er en underholdende spiller at få ind, fordi han grundet sin alder nok er lidt naivt offensiv i sin fodboldtankegang.

              Comment


                #22
                Fact: OB har siden det forsmædelige 4-0 nederlag d.25 sep. ændret 8 mand i start11'eren

                Koval, OL, LN, Kirkeskov, Lucas Jensen, Azer, Emil Larsen og Zohore. Hvis starteren bliver som denne

                Grytebust
                Desler HJ Tingager JBL
                Ari Izu BikMak Falk
                AK Fester

                Udover det antydede træningen igår at Falk er under overvejelse til kampen. Falk og Greve skiftedes til at stå udenfor og se spiløvelser, så Kent er i gang med det u-undgålige.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det var sparsomt, hvad han nåede at vise, men én af hans første aktioner var at drive bolden fremad og indad i banen, hvorefter han straks huggede på kassen. Han ligner en mand, der TØR. Og som vil fremad.

                  MvH ChrisOB
                  Godt at høre. Det er vist også det indtryk han generelt at afgivet indtil nu
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #24
                    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...s-trio-mod-ob/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Rasmus Jensen er forberedt på bænken

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ld-forstaaelse

                      Comment


                        #26
                        Hvor mange kommer til haderselv i dag?
                        Vi kommer 2

                        Comment


                          #27
                          2 her også. Jeg har hørt at De Stribede ikke havde tilmeldte nok til en bustur, så der er nogen der ligger inde med 50 fribilletter.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                            2 her også. Jeg har hørt at De Stribede ikke havde tilmeldte nok til en bustur, så der er nogen der ligger inde med 50 fribilletter.
                            Undskyld mig , men er de stribede ikke snart en falliterklæring ligesom vores fanscene iøvrigt ?
                            Måske der skal noget nytænkning til for at genopbygge et acceptabelt niveau ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Undskyld mig , men er de stribede ikke snart en falliterklæring ligesom vores fanscene iøvrigt ?
                              Måske der skal noget nytænkning til for at genopbygge et acceptabelt niveau ?
                              I stedet for at pege fingre, kunne du jo selv starte med at hoppe med på bussen med De Stribede (medlem eller ej), så der var mulighed for at få en busfuld afsted...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                I stedet for at pege fingre, kunne du jo selv starte med at hoppe med på bussen med De Stribede (medlem eller ej), så der var mulighed for at få en busfuld afsted...
                                Hørt.

                                Comment

                                Working...
                                X