Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt EFB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det vil i min optik være helt væk fra vinduet, hvis Pereira og Tverskov bliver bænket til fordel for Hallgrimur og Ari. De er en klasse over.
    Helt enig... Ari er også reserve her, men jeg tror ikke på at Hall ryger på bænken... Han får det sidste halve år med i starteren... tror jeg...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Tror bestemt også man beholder Halgrimmur til vinter, og man forlænger også gerne hvis man kan blive enige om det. Det sikrer god konkurrence om pladserne dernede, og det er jo heller ingen selvfølgelighed at alt bare spiller med et nyt makkerpar dernede fra dag 1, så at han sættes af fra dag 1, tror jeg ikke man skal være så sikker på.
      Ari tror jeg man er mere åben for at skille sig af med. VB er stærkt besat, og med et stærkt EM, så kan han måske skippes afsted. Vi kommer nok ikke til at tjene så meget, men så får vi plads i truppen til de offensive positioner, hvor vi er tyndere besat.
      Helt enig

      Comment


        #18
        "Men Viasat-ekspert Poul Hansen skylder en forklaring på, hvorfor han gav Cédric N'Koum og Mohammed Diarra så lange kontrakter på anbefaling fra en anden Viasat-ekspert, Erik Larsen. Diarra blev udråbt som den kommende Djemba-Djemba. Det blev han aldrig."

        http://www.mitfyn.dk/article/728126?...4d7a100e14dfb0
        Leif rammer sgu hovedet på sømmet med denne pointe. I øvrigt en udmærket nedtakt fra Rasmussens hånd.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          "Men Viasat-ekspert Poul Hansen skylder en forklaring på, hvorfor han gav Cédric N'Koum og Mohammed Diarra så lange kontrakter på anbefaling fra en anden Viasat-ekspert, Erik Larsen. Diarra blev udråbt som den kommende Djemba-Djemba. Det blev han aldrig."

          http://www.mitfyn.dk/article/728126?...4d7a100e14dfb0
          Leif rammer sgu hovedet på sømmet med denne pointe. I øvrigt en udmærket nedtakt fra Rasmussens hånd.

          Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvorvidt at det var Erik Larsen der foreslog N'Koum, men han var til prøvetræning i over 2 uger, før at man valgte at skrive med ham, så jeg vil hellere høre, hvad den daværende trænerstab med Stand-up-Troels i spidsen så i ham, siden at de blåstemplede ham til en 4-årig kontrakt.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvorvidt at det var Erik Larsen der foreslog N'Koum, men han var til prøvetræning i over 2 uger, før at man valgte at skrive med ham, så jeg vil hellere høre, hvad den daværende trænerstab med Stand-up-Troels i spidsen så i ham, siden at de blåstemplede ham til en 4-årig kontrakt.
            Ja, det skriger godt nok også til himlen! Puha, en syg klub vi har været.

            Der, hvor jeg synes Leif rammer plet er omkring PH. Det er beskæmmende, at han stadig får lov til at udtale sig om OB.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Ja, det skriger godt nok også til himlen! Puha, en syg klub vi har været.

              Der, hvor jeg synes Leif rammer plet er omkring PH. Det er beskæmmende, at han stadig får lov til at udtale sig om OB.
              Kunne ikke være mere enig. Der var ganske enkelt også et stykke TV-historie i ironi, da TV-Poul og Per Frimann stod og klogede sig på Brøndbys spillerindkøb for et par uger siden. De måske to ringeste sportsdirektører i Superligaens historie, de er i hvert fald der oppe af.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Kunne ikke være mere enig. Der var ganske enkelt også et stykke TV-historie i ironi, da TV-Poul og Per Frimann stod og klogede sig på Brøndbys spillerindkøb for et par uger siden. De måske to ringeste sportsdirektører i Superligaens historie, de er i hvert fald der oppe af.
                Altså "af skade bliver man klog men sjældent rig"

                Poul må være et geni nu

                Comment


                  #23
                  Præcis! Generelt er Viasats dækning simpelthen under lavmålet. Altså, det er fucking Joachim Boldsen, der er sidelinje-reporter.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvorvidt at det var Erik Larsen der foreslog N'Koum, men han var til prøvetræning i over 2 uger, før at man valgte at skrive med ham, så jeg vil hellere høre, hvad den daværende trænerstab med Stand-up-Troels i spidsen så i ham, siden at de blåstemplede ham til en 4-årig kontrakt.
                    En 4-årig kontrakt var for lang, men jeg synes stadig Diarra er et tabt talent.

                    Han blev kastet rundt på alle mulige mærkelige pladser, og fik aldrig en chance i start-11eren over en længere periode. Jeg er helt overbevist om, at han kunne blive en ganske fin Superligaspiller. Men han blev talt op til at være noget han ikke var, og bedømt tilsvarende hårdt.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      En 4-årig kontrakt var for lang, men jeg synes stadig Diarra er et tabt talent.

                      Han blev kastet rundt på alle mulige mærkelige pladser, og fik aldrig en chance i start-11eren over en længere periode. Jeg er helt overbevist om, at han kunne blive en ganske fin Superligaspiller. Men han blev talt op til at være noget han ikke var, og bedømt tilsvarende hårdt.
                      Er meget enig... Skyggen talte ham meget op(som han også gjorde det med N´Koum) og forventningerne blev for høje, men en fin suppespiller som du siger...
                      Han kom til at lide meget under det rod der har været...

                      Og så ældes han tilsyneladende ikke så hurtigt som jeg troede, han er kun 23 år, faktisk en af de yngste, hvis vi tæller sidste sommers oprykkede fra... men han er så nok også lige det dyrere i drift... det var jo heller ikke et sted Skyggen holdt sig tilbage...

                      ... men ærgerligt, synes jeg... Har aldrig hørt ét eneste ord fra manden om at han var utilfreds, han har bare kløet på, og gjort det han blev bedt om så godt som muligt, under meget svære forhold...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment

                      Working...
                      X