Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB 2/5/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Læg i øvrigt mærke til boldbesiddelsen over de sidste 5 sæsoner:

http://www.superstats.dk/hold/boldbe...ar=2010%2F2011

OB har udviklet sig enormt fra sidste til denne sæson (47,9% til 51,4%)! BIF, FCK og FCM er alle faldet.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Det er et fremragende stykke arbejde af KN - at få så meget ud af et så ringe centerforsvar er vanvittigt godt!
      Ja det er i sandhed godt trænerarbejde. Ser man bort fra de er et par knoldesparkere, så er de også meget disciplineret. De har haft deres fejl, men overordnet set, bliver vi spillet langt mindre tyndt, end vi gjorde i efteråret. Noget skal selvfølgelig også tilskrives Gryte, som har stået til UG, men mest af alt må man rose Kent, for det var rystende ringe før jul

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det er et fremragende stykke arbejde af KN - at få så meget ud af et så ringe centerforsvar er vanvittigt godt!
        Da han først vågnede fra tågerne og droppede alle planer om Skula som makker til El Mak, så kunne det jo næsten kun gå fremad... ;-)

En god central midtbane og en sikker keeper har det med at minimere muligheden for at forsvarsspilleres usikkerheder/manglende evner bliver udstillet. Du ved den base, som vi har snakket om.

Men jeg tror, det er et pænt vink med en vognstang, at der kommer 3 nye forsvarsspillere til sommer, som alle kan spille centerforsvar...

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I morgen på TV3 sport 1 mellem 11 og 13
          Superliga.dk
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Hvor længe siden er det vi har haft 2 angribere som har lavet mindst 10 mål i en sæson?
            Ja eller bare 2 spillere sådan generelt, det er fanme lækkert!
            Angribere? Der skal vi tilbage til Højer og Miti dagene. Men kun 5 år tilbage for at se to OBere med et tocifret antal mål. Utaka (14) og H.H.A (12) i sæsonen 10/11.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det så solidt ud i går. Jeg har været efter holdet, og så skal man også huske at rose, når det er på sin plads. Izunna, som jeg frygtede ville blive et flop, spillede sin hidtil mest overbevisende kamp. Jeg kan dog ikke lade være med at prikke lidt til Kent: Det solide spil i går er i høj grad et resultat af, at alle spiller på deres naturlige pladser. Ari på kanten var en joke fra starten af, og den joke må være ovre nu.

Falks gule kort er jeg meget lidt imponeret af. Det er bevidst arbejdsvægring, og på enhver anden arbejdsplads ville det have konsekvenser. Det håber jeg også, at det får for ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                Falks gule kort er jeg meget lidt imponeret af. Det er bevidst arbejdsvægring, og på enhver anden arbejdsplads ville det have konsekvenser. Det håber jeg også, at det får for ham.
                Enig. Klamt at se den lille mand opføre sig sådan. Men det er helt sikkert bedre at undvære ham mod FCK end at have ham med. Han ville med garanti lave et vigtigt boldtab foran eget felt i sidste øjeblik, hvis København havde brug for det.

"Manden" er til salg for hvad som helst. Penge, fisse, grimt tøj. På den måde passer han helt perfekt ind i sin nye klub. Faktisk vil jeg sige, at de er et match made in heaven. Glæder mig så latterligt meget til at se ham skride fra Odense.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Rev en spiller i trøjen midt på banen så han næsten vælter omkuld.
                  Fuldstændig unødvendigt og har aldrig set ham gøre noget lignende før
                  Uden at skulle forsvare Falk, så har jeg altså mere end een gang set ham lave noget lignende.
                  Men derfor er det stadig ikke så smart.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ifølge ham selv stoppede han et esbjerg kontra angreb. Han trak en modstander i blusen og holdt fast - til det gule kort var uddelt ;) Det var så midt på banen og vi så ud til at være rimeligt på plads - så hvor nødvendigt det var....det kan bestemt diskureres. I min optik var det klokkeklart for at trække et kort - få karantæne og undgå at møde sin kommende arbejdsgiver......
                    Det så desværre sådan ud. Bare ikke iorden. OB kører Falk helt regulært med fuld spilletid og loyale og beskyttende udtaleser til pressen. Her kunne Falk godt gengælde og værdsætte denne loyalitet. Det gør han desværre ikke.

Lækker kamp en af flere i denne sæson. Med stor glæde ser man frem til resten af kampene i næste sæson, hvad kan et ikke blive til i næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Enig. Klamt at se den lille mand opføre sig sådan. Men det er helt sikkert bedre at undvære ham mod FCK end at have ham med. Han ville med garanti lave et vigtigt boldtab foran eget felt i sidste øjeblik, hvis København havde brug for det.

"Manden" er til salg for hvad som helst. Penge, fisse, grimt tøj. På den måde passer han helt perfekt ind i sin nye klub. Faktisk vil jeg sige, at de er et match made in heaven. Glæder mig så latterligt meget til at se ham skride fra Odense.
                      Alle mænd er til salg for fisse - altid. Vi er på det punkt en ynkelige race

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

Når nu det er bedre at undvære ham mod FCK, så forstår jeg ikke du er så pissed over det?
                        Derudover så betyder det at han kan være med i de resterende kampe i foråret (medmindre han får gult i dem alle eller et rødt kort).

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Her kunne Falk godt gengælde og værdsætte denne loyalitet. Det gør han desværre ikke.
                          Jeg syntes han i foråret har vist at han giver sig 100% for klubben.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                            Det så solidt ud i går. Jeg har været efter holdet, og så skal man også huske at rose, når det er på sin plads. Izunna, som jeg frygtede ville blive et flop, spillede sin hidtil mest overbevisende kamp. Jeg kan dog ikke lade være med at prikke lidt til Kent: Det solide spil i går er i høj grad et resultat af, at alle spiller på deres naturlige pladser. Ari på kanten var en joke fra starten af, og den joke må være ovre nu.

ee

Egentlig enig, men kan godt lide at OB køre Falk sagen helt rent, og ikke begynder at bænke ham med mere. Det viser at her har vi en klub der har en integritet. PÅ tros af diverse kontrakt kontroverser og tildtider uloyal opførsel køre der helt på de sportlige hensyns priæmiser. Et image der er godt at have når nye spillere overvejer OB.

Det kan hurtigt blive noget cirkus agtigt noget som en klub som BIF er så god til at praktisere i mange andre henseende.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Jeg syntes han i foråret har vist at han giver sig 100% for klubben.

Her er jeg så uenig. Ja han spiller så godt han kan, dette er vel naturligt også til egen fordel.

Formålet med hans gule kort kan diskuteres næsten midt på banen og flere OB spillere på plads, frisparket meget tydeligt han hiver og bliver som jeg ser det ved længe for at gøre det helt tydeligt at det er til et gult kort.

Så er det også det der sker udenfor banen med flere optrædender i FCK trøje, offentliggørelse af kontraktforhandlinger som sætter OB i et dårligt lys.
                              Last edited by Ricardo; 03-05-2016, 09:35.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Her er jeg så uenig. Ja han spiller så godt han kan, dette er vel naturligt også til egen fordel.

Hans gule kort kan diskuteres næsten midt på banen og flere OB spillere på plads, frisparket meget tydeligt jan hiver og bliver som jeg ser det ved længe for at gøre det helt tydeligt at det er til et gult kort.

Så er det også det der sker udenfor banen me flere optrædender i FCK tråde, offentliggørelse af kontraktforhandlinger som sætter OB i et dårligt lys.
                                Nu snakker jeg kun om kampene inde på banen, hvor jeg mener han har givet sig 100%
                                Mht de andre ting der er jeg enig. Inkl det gule kort i går som ser bevidst ud. Om det så rent faktisk stiller os bedre eller dårligere til resten af foråret er en anden snak.

Comment

Working...
                                X