Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvad så med at blive budt velkommen af én, der har flere indlæg end dig...?

    Jeg har været her lige så længe som dig, og jeg ved at folk, der er allergisk overfor kritik, de ynder at bruge underlødige, overdrevne argumenter som ovenstående som en måde at retfærdiggøre deres indbildning af karakteren af kritikken.

    Du ved jo godt selv, at det du skriver ikke er rigtigt.

    MvH ChrisOB
    Om han så har skrevet 200.000 flere indlæg end mig ville jeg stadig blot trække på smilebåndet over hans svar ,og så gør det ham ikke til Superfan ej heller selvom han forsøger sig som moralens vogter .
    Det ville nok give mere respekt hvis han kunne berette om at han møder op til flere kampe end mig og støtter holdet .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Om han så har skrevet 200.000 flere indlæg end mig ville jeg stadig blot trække på smilebåndet over hans svar ,og så gør det ham ikke til Superfan ej heller selvom han forsøger sig som moralens vogter .
      Det ville nok give mere respekt hvis han kunne berette om at han møder op til flere kampe end mig og støtter holdet .
      Altså, du svarer mig flabet og så svarer jeg flabet igen - jeg fandt det blot en smule ironisk, at du bød mig velkommen til forum, selvom jeg har været med en del længere end dig. Er det virkelig så slemt? (jeg tilføjede forøvrigt en fin lille smiley, for at angive at det var sagt med et smil på læben, men det prellede tilsyneladende af).
      Hvor pokker har jeg antydet at jeg ser mig selv som moralens vogter? Jeg kan ikke helt se sammenhængen mellem at give en kritik af andre folks kritik af holdet efter nederlaget i Herning og så det at være moralens vogter. Men hvis der er en sammenhæng må du gerne forklare den.

      Og nej, jeg kan sandsynligvis ikke berette om at jeg møder op og støtter holdet mere end dig (uden at vide hvor meget du møder op). Efter jeg flyttede til København er det ikke blevet til så meget, som dengang jeg havde sæsonkort.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Hvad så med at blive budt velkommen af én, der har flere indlæg end dig...?

        Jeg har været her lige så længe som dig, og jeg ved at folk, der er allergisk overfor kritik, de ynder at bruge underlødige, overdrevne argumenter som ovenstående som en måde at retfærdiggøre deres indbildning af karakteren af kritikken.

        Du ved jo godt selv, at det du skriver ikke er rigtigt.

        MvH ChrisOB
        Én ting ved jeg i hvert fald efter mange år på forum med dig. Nemlig, at du hellere skriver ét negativt ladet indlæg for meget end ét for lidt - og at debatterne om hvorvidt du er (for) negativ eller ej, kan blive ved i én uendelighed. Men jeg vil spare os begge to for det tidsspilde og stoppe debatten her.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Altså, du svarer mig flabet og så svarer jeg flabet igen - jeg fandt det blot en smule ironisk, at du bød mig velkommen til forum, selvom jeg har været med en del længere end dig. Er det virkelig så slemt? (jeg tilføjede forøvrigt en fin lille smiley, for at angive at det var sagt med et smil på læben, men det prellede tilsyneladende af).
          Hvor pokker har jeg antydet at jeg ser mig selv som moralens vogter? Jeg kan ikke helt se sammenhængen mellem at give en kritik af andre folks kritik af holdet efter nederlaget i Herning og så det at være moralens vogter. Men hvis der er en sammenhæng må du gerne forklare den.

          Og nej, jeg kan sandsynligvis ikke berette om at jeg møder op og støtter holdet mere end dig (uden at vide hvor meget du møder op). Efter jeg flyttede til København er det ikke blevet til så meget, som dengang jeg havde sæsonkort.
          Du giver ikke en "kritik". Du forsøger at male kritikken i dette tilfælde i helt andet lys, end det reelt har været, hvilket Claudes1 også forsøger at skrive til dig, til hvilket du frembringer ÉT - jeg gentager ÉT eksempel på usaglighed. Det fortæller meget om dig som debattør. Nemlig at du ikke er et hak bedre (eller værre) end de fleste andre debattører på denne side. Du ser spøgelser i dette tilfælde. Og jeg skriver videre selv om du ikke svarer mig.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Én ting ved jeg i hvert fald efter mange år på forum med dig. Nemlig, at du hellere skriver ét negativt ladet indlæg for meget end ét for lidt - og at debatterne om hvorvidt du er (for) negativ eller ej, kan blive ved i én uendelighed. Men jeg vil spare os begge to for det tidsspilde og stoppe debatten her.
            Debat er en underlig størrelse. Der er altid én, der har en anden mening end sig selv, og altid én, der ser spøgelser. Og du var for hurtig ude af blokken her, men typisk for dig, vil du hellere skrive underlødige overdrivelser af kritikkens karakter, end at indrømme det.

            Sørgeligt.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Tak for velkomsten. Rart at blive budt velkommen af én der har skrevet 1/3 så mange indlæg som én selv :)

              Forøvrigt kalder jeg ikke nogle folk for idioter. Jeg siger at der er blevet skrevet noget idiotisk - det er ikke det samme som at manden/kvinden bag er en idiot.

              Jeg ved forøvrigt udmærket at jeg får svært ved at overbevise sortseerne om noget som helst. Jeg har været her længe nok til at vide at selvom vi vinder 15 kampe i træk, så hagler kritikken ned, hvis vi så taber en enkelt kamp i Herning eller Parken. Mit indlæg var med andre ord ikke et forsøg på at overbevise nogen om noget - den kamp har jeg opgivet for længst - det var blot et udtryk for min mening om kritikken.
              At være pænt kritisk omkring holdets præstationer er vel efterhånden velbegrundet ... sidste mesterskab var i 89 ik` ... det ER at underpræstere for en klub af OB`s størrelse.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Nogle indlæg har været saglige. Men jeg har for eksempel svært ved at se det saglige i "Jeg gad ikke engang se kampen i TV. Er stået helt af på det her hold."
                Sagligt? Hvem i alverden påstår, at mit indlæg var sagligt? Kender du til begrebet 'sagligt'? Noget er pr. definition ikke sagligt, hvis det hidrører fra personlige oplevelser. Slå eventuelt begrebet op. Med andre ord: Kræver du saglighed, så kan du lukke dette - og andre - fora ned.

                Jeg er træt af det her hold og træneren samt ledelsen - det er min følelse. Ikke mere; ikke mindre.
                Last edited by Bebeto999; 25-04-2016, 16:22.

                Comment

                Working...
                X