Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Ja. Heldigvis er det projekt forbi. Selvom Barrett ikke spillede nogen specielt dårlig kamp, så var vi også bedre da Ari blev tvunget væk fra den højrefløj, hvor han aldrig skal tilbage igen!
    Mon ikke han passer venstre back resten af sæsonen og er fortid efter sommerferien?

    Comment


      #32
      Dette var en kamp hvor niveauforskellen på Makrini og Azer blev udslagsgivende.

      Forsvarskoks skete engang i alle kampe og især på dødbolde. Nu sker det mod FCM der vel er DKs bedste til dødbolde. Det så meget dumt ud. ja, men FCM har lavet lignende mod bedre hold end vores.

      Men jeg forstår ikke at det nogengang er så svært at lægge en aflevering. Er det fordi der er forskellige bolde, eller er det en OB-ting med svsngende teknik.
      Vi er nu endelig i den lykkelige situation at vi har en kvalitetsspiller i alle kæder. Til næste sæson skal der også være en centerforsvaret. Vi må håbe det sker med seneste indkøb. Tvivler.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Hvor har nogen skrevet/antydet, at vi skal dominere alle kampe? Der er vel forskel på at ønske, at vi satte flere afleveringer sammen til chancer og når vi bliver presset højt, og så på at sige "det er for dårligt vi ikke dominerer i Herning", right?

        Og så synes jeg altså at et nederlag, hvor de mål modstanderne scorer de er mål, som bare ikke må ske, på den måde de skete, det er lidt værre end sågar at tabe 0-1 i overtiden sidst, vi var der.

        Man må vel godt addressere manglerne i både top og bundniveau uden at blive beskyldt for at forlange vi burde ha spillet dem ud af banen?

        MvH ChrisOB
        Ja, du må skrive lige hvad du har lyst til. Jeg er bare virkelig træt af at hver gang vi taber en kamp, så er alt simpelthen forfærdeligt og det meste af holdet burde udskiftes og Jesper Hansen er en klaphat og verden går snart under. Men jo, selvfølgelig har folk alt muligt ret til at skrive det. Jeg vil dig stadig også tillade mig at påpege idiotien, når den opstår.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Ja, du må skrive lige hvad du har lyst til. Jeg er bare virkelig træt af at hver gang vi taber en kamp, så er alt simpelthen forfærdeligt og det meste af holdet burde udskiftes og Jesper Hansen er en klaphat og verden går snart under. Men jo, selvfølgelig har folk alt muligt ret til at skrive det. Jeg vil dig stadig også tillade mig at påpege idiotien, når den opstår.
          Jeg synes faktisk at kritikken efter denne kamp har været saglig. Man kan sige at det er den gamle traver - for det er jo de samme 4 -5 spillere som jo ikke er gode nok til et hold, der vil kunne tage point for top 5 klubberne 1 ud af 2 kampe. De bliver udstillet, når spillet går for hurtigt for deres teknik og spilforståelse (Ari, Azer, HJ, LN og til dels OL) Det må jo efterhånden stå klart for enhver.

          Det vi skal glæde os over er, at disse spillere snart er fortid og KN har været med til at hente de nye der kommer. Jeg stoler på, at de har niveaut til at OB kan tage det næste skridt. Men jeg tror ikke, at OB går fra at ligge nummer 6 til at spille med om medaljer. Jeg tror, at det er meningen at holdet skal udfolde sit fulde potentiale i det måske 3. og men helt sikkert 4. år af KNs kontrakt.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Ja, du må skrive lige hvad du har lyst til. Jeg er bare virkelig træt af at hver gang vi taber en kamp, så er alt simpelthen forfærdeligt og det meste af holdet burde udskiftes og Jesper Hansen er en klaphat og verden går snart under. Men jo, selvfølgelig har folk alt muligt ret til at skrive det. Jeg vil dig stadig også tillade mig at påpege idiotien, når den opstår.
            Jamen velkommen til . Dette er et debatforum hvor folk har hver deres meninger .

            Hvis du betegner andre som idioter fordi de ikke har samme mening som dig , så tror du får svært ved at overbevise dine modsætninger om dine meninger .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Dette var en kamp hvor niveauforskellen på Makrini og Azer blev udslagsgivende.

              Forsvarskoks skete engang i alle kampe og især på dødbolde. Nu sker det mod FCM der vel er DKs bedste til dødbolde. Det så meget dumt ud. ja, men FCM har lavet lignende mod bedre hold end vores.

              Men jeg forstår ikke at det nogengang er så svært at lægge en aflevering. Er det fordi der er forskellige bolde, eller er det en OB-ting med svsngende teknik.
              Vi er nu endelig i den lykkelige situation at vi har en kvalitetsspiller i alle kæder. Til næste sæson skal der også være en centerforsvaret. Vi må håbe det sker med seneste indkøb. Tvivler.
              Det er tydeligt at en spiller som Azer kan se "godt ud" på en bane mod Viborg, fordi han har god tid til at tage sin beslutning. Han bliver ikke presset hurtigt og de åbninger der er foran bolden lukker sig ikke for hurtigt for ham. Mod et hold som FCM har han meget mindre tid til at udføre sine handlinger og derfor kommer han til så skidt ud, som han egentlig er.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg synes faktisk at kritikken efter denne kamp har været saglig. Man kan sige at det er den gamle traver - for det er jo de samme 4 -5 spillere som jo ikke er gode nok til et hold, der vil kunne tage point for top 5 klubberne 1 ud af 2 kampe. De bliver udstillet, når spillet går for hurtigt for deres teknik og spilforståelse (Ari, Azer, HJ, LN og til dels OL) Det må jo efterhånden stå klart for enhver.

                Det vi skal glæde os over er, at disse spillere snart er fortid og KN har været med til at hente de nye der kommer. Jeg stoler på, at de har niveaut til at OB kan tage det næste skridt. Men jeg tror ikke, at OB går fra at ligge nummer 6 til at spille med om medaljer. Jeg tror, at det er meningen at holdet skal udfolde sit fulde potentiale i det måske 3. og men helt sikkert 4. år af KNs kontrakt.
                Enig .
                Og så er det jo også den samme historie med frustrationer over et nederlag , hvilket er helt naturligt især når modstanderen ikke spillede nogen fremragende kamp heller ( ligesom BIF og RFC )
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Ja, du må skrive lige hvad du har lyst til. Jeg er bare virkelig træt af at hver gang vi taber en kamp, så er alt simpelthen forfærdeligt og det meste af holdet burde udskiftes og Jesper Hansen er en klaphat og verden går snart under. Men jo, selvfølgelig har folk alt muligt ret til at skrive det. Jeg vil dig stadig også tillade mig at påpege idiotien, når den opstår.
                  Fint. Så vil jeg tillade mig tilsvarende at påpege når nogen ser spøgelser, og det synes jeg i den grad, at du gør her.

                  Velkommen til et fodbold debatforum.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg synes faktisk at kritikken efter denne kamp har været saglig. Man kan sige at det er den gamle traver - for det er jo de samme 4 -5 spillere som jo ikke er gode nok til et hold, der vil kunne tage point for top 5 klubberne 1 ud af 2 kampe. De bliver udstillet, når spillet går for hurtigt for deres teknik og spilforståelse (Ari, Azer, HJ, LN og til dels OL) Det må jo efterhånden stå klart for enhver.

                    Det vi skal glæde os over er, at disse spillere snart er fortid og KN har været med til at hente de nye der kommer. Jeg stoler på, at de har niveaut til at OB kan tage det næste skridt. Men jeg tror ikke, at OB går fra at ligge nummer 6 til at spille med om medaljer. Jeg tror, at det er meningen at holdet skal udfolde sit fulde potentiale i det måske 3. og men helt sikkert 4. år af KNs kontrakt.
                    Der er nok næppe mange, der forventer vi går fra at ligge nr. 6 og så til at spille med om medaljer. Hvad vi forventer er udvikling. Jeg synes f.eks ikke at vi har været lige så dygtige med bolden i dette forår, som jeg mener vi bør kunne være med den spillestil vi skal præstere. Og her snakker jeg ikke kun de spillere, som vi på forhånd godt vidste var udfordret. Nej, jeg snakker også de 3 bedste offensiv spillere. Igen i Herning var Falk heller ikke god nok til at holde fast i boldene. Heller ikke en tydeligt svækket AK eller Festersen.

                    De kan lave noget genialt ud af det blå, hvilket de også har gjort i enkelte kampe, som vi så pudsigt nok har vundet, men jeg har personligt større forventninger til dem end det.

                    Hvis vi skal stabilisere os og bevæge os mere mod toppen, så skal vi ikke have kampe, hvor vi bliver spillet ned under græstæppet, som den første kamp i Aalborg, eller kampe, hvor en modstander kan slå os uden at selv være særligt gode.

                    Med andre ord, vi skal så småt smide "midterholdssygen".

                    Til det formål skal vi så udskifte de spillere, der trækker niveauet ned. Den har ledelsen så alligevel lurret ved at hente 3 gratis forsvarsspillere til sommer. (Og som en lille sidenote: Det har JH fået ros for. Han er ikke blevet applauderet som en helt, som det nærmest virker som om, man pinedød SKAL, for at undgå at blive beskyldt for at være over negativ, men lad nu det ligge...)

                    Men undervejs skal holdet vise udvikling. Jeg synes ikke, vi har vist anden udvikling, end at modstanderne tilsyneladende ikke længere bare kan spadsere op gennem midten og give os røvfuld. Det er så også én boks tjekket af i forhold til de to elementer, der skal til for at komme af med midterholdssygen. Men element nr. 2 halter stadig.

                    Og når én meget central skikkelse i at hæve det offensive niveau forsvinder til sommer så bliver man da lidt bekymret.

                    Samtidig med at ens tro på, at Kent er opmærksom på problemerne. Hell, manden jubler jo sjældent over scoringer, selv de flotte. Det tager jeg som et tegn på, at han løbende tænker på, hvad vi kan gøre bedre.

                    Og ikke lader sig indhylle i (positive) øjebliksbilleder...

                    MvH ChrisOB
                    Last edited by ChrisOB; 24-04-2016, 11:13.
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jamen velkommen til . Dette er et debatforum hvor folk har hver deres meninger .

                      Hvis du betegner andre som idioter fordi de ikke har samme mening som dig , så tror du får svært ved at overbevise dine modsætninger om dine meninger .
                      Tak for velkomsten. Rart at blive budt velkommen af én der har skrevet 1/3 så mange indlæg som én selv :)

                      Forøvrigt kalder jeg ikke nogle folk for idioter. Jeg siger at der er blevet skrevet noget idiotisk - det er ikke det samme som at manden/kvinden bag er en idiot.

                      Jeg ved forøvrigt udmærket at jeg får svært ved at overbevise sortseerne om noget som helst. Jeg har været her længe nok til at vide at selvom vi vinder 15 kampe i træk, så hagler kritikken ned, hvis vi så taber en enkelt kamp i Herning eller Parken. Mit indlæg var med andre ord ikke et forsøg på at overbevise nogen om noget - den kamp har jeg opgivet for længst - det var blot et udtryk for min mening om kritikken.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg synes faktisk at kritikken efter denne kamp har været saglig. Man kan sige at det er den gamle traver - for det er jo de samme 4 -5 spillere som jo ikke er gode nok til et hold, der vil kunne tage point for top 5 klubberne 1 ud af 2 kampe. De bliver udstillet, når spillet går for hurtigt for deres teknik og spilforståelse (Ari, Azer, HJ, LN og til dels OL) Det må jo efterhånden stå klart for enhver.

                        Det vi skal glæde os over er, at disse spillere snart er fortid og KN har været med til at hente de nye der kommer. Jeg stoler på, at de har niveaut til at OB kan tage det næste skridt. Men jeg tror ikke, at OB går fra at ligge nummer 6 til at spille med om medaljer. Jeg tror, at det er meningen at holdet skal udfolde sit fulde potentiale i det måske 3. og men helt sikkert 4. år af KNs kontrakt.
                        Nogle indlæg har været saglige. Men jeg har for eksempel svært ved at se det saglige i "Jeg gad ikke engang se kampen i TV. Er stået helt af på det her hold."

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Nogle indlæg har været saglige. Men jeg har for eksempel svært ved at se det saglige i "Jeg gad ikke engang se kampen i TV. Er stået helt af på det her hold."
                          Nogen gange må man også bare lade noget gå gennem filteret - noget er jo skrevet i frustration pga. passionen. Dem som skriver deciderede analyser kan man måske være trætte af, hvis de er for "larmende". Men det synes jeg altså ikke var tilfældet efter denne kamp.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Nogle indlæg har været saglige. Men jeg har for eksempel svært ved at se det saglige i "Jeg gad ikke engang se kampen i TV. Er stået helt af på det her hold."
                            Én skriver det dér, én, og så lukker du af for karakteren af alle de andre indlæg?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Nogle indlæg har været saglige. Men jeg har for eksempel svært ved at se det saglige i "Jeg gad ikke engang se kampen i TV. Er stået helt af på det her hold."
                              Det er jo ikke en fan som skriver sådan , så prøv blot at ignorere sådanne indlæg , for den slags "tilhængere" kan vi alligevel ikke bruge til noget .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Tak for velkomsten. Rart at blive budt velkommen af én der har skrevet 1/3 så mange indlæg som én selv :)

                                Forøvrigt kalder jeg ikke nogle folk for idioter. Jeg siger at der er blevet skrevet noget idiotisk - det er ikke det samme som at manden/kvinden bag er en idiot.

                                Jeg ved forøvrigt udmærket at jeg får svært ved at overbevise sortseerne om noget som helst. Jeg har været her længe nok til at vide at selvom vi vinder 15 kampe i træk, så hagler kritikken ned, hvis vi så taber en enkelt kamp i Herning eller Parken. Mit indlæg var med andre ord ikke et forsøg på at overbevise nogen om noget - den kamp har jeg opgivet for længst - det var blot et udtryk for min mening om kritikken.
                                Hvad så med at blive budt velkommen af én, der har flere indlæg end dig...?

                                Jeg har været her lige så længe som dig, og jeg ved at folk, der er allergisk overfor kritik, de ynder at bruge underlødige, overdrevne argumenter som ovenstående som en måde at retfærdiggøre deres indbildning af karakteren af kritikken.

                                Du ved jo godt selv, at det du skriver ikke er rigtigt.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X