Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Wow, så var der vist heller ikke værre. Hvis folk virkelig forventer at vi dominerer kampene hver eneste gang - inklusiv i Herning - så skulle man godt nok få et realitetstjek. Et 2-0 nederlag i Herning er hvad man kan forvente. Hverken værre eller bedre.
    Det tror jeg heller ikke der er nogen der forventer, men det betyder vel ikke, at man ikke kan påpege de mangler der er på det nuværende hold samt hvor vi kan forbedre os? Og forbedre os det skal vi altså hvis vi skal indfri ambitionerne om at kommer i mesterskabsslutspillet næste sæson. Det her forum har lagt tråd til megen unuanceret og sortseende kritik, men jeg synes da kritikken har været konstruktiv og reel i efterspillet til den her kamp.

    Comment


      #17
      En Kenneth Zohore kunne have gjort en kæmpe forskel igår

      Comment


        #18
        Jeg havde faktisk på forhånd forventet et nederlag i denne kamp, men det er faktisk lidt påfaldende at vi havde en bedre afleveringsstatistik ifølge superliga.dk. Vi havde 82% succesfulde afleveringer, mod FCMs 80%. Desuden havde vi 21.36 tid på modstanderens sidste1/3 del banehalvdel, mod FCMs 20:41. Meget af denne kamp blev tabt på at Makrini havde karantæne, samt at vore offensiv bare havde en offday, samt vort igen dårlige forsvar, som heldigvis ændres fra næste sæson. Jeg ser frem til den nye sæson 16/17.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Wow, så var der vist heller ikke værre. Hvis folk virkelig forventer at vi dominerer kampene hver eneste gang - inklusiv i Herning - så skulle man godt nok få et realitetstjek. Et 2-0 nederlag i Herning er hvad man kan forvente. Hverken værre eller bedre.
          Det er ikke så meget det at vi taber , det er mere at vores midtbane er aldeles ideforladt/uden evner til at sætte noget som helst offensivt sammen . Det var heller ikke fordi Herning/Ikast var godt spillende , men med en midtbane hvor med det dødfødte procjekt Ari som har en afleverings succes på 4 % , en Azer som arbejder i et tempo som giver mindelser om lysbilledshow fra skoletiden og Falk som ikke lykkedes med ret meget så kan man godt ærge sig over nederlaget .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Det er ikke så meget det at vi taber , det er mere at vores midtbane er aldeles ideforladt/uden evner til at sætte noget som helst offensivt sammen . Det var heller ikke fordi Herning/Ikast var godt spillende , men med en midtbane hvor med det dødfødte procjekt Ari som har en afleverings succes på 4 % , en Azer som arbejder i et tempo som giver mindelser om lysbilledshow fra skoletiden og Falk som ikke lykkedes med ret meget så kan man godt ærge sig over nederlaget .
            Er meget enig i dine iagttagelser! Men vi må bare blive enig om, at uden én af vores 3 vigtigste spillere, så er vi på røven...
            Jeg synes dog, at de sidste kampe har vist nogen lovende ting. Jeg synes jeg kan se forbedringer ved b.la. Izunna hver gang. Er ikke så bange omkring ham, som mange andre er. Han har spillet kampe i meget lang tid. Derfor er det meget naturligt, at han ikke er i den kampform, som han kunne have været i. Vores nye keeper begynder jeg at være tryg ved. Angrebet er også super fint, dog mangler der bredde. Der hvor jeg VIRKELIG håber der sker en hel omvæltning er ved vores forsvar. Håber godt nok, at de nye tilgange kan hjælpe os med dette problem. Løses dette problem, så synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud! Vores midtbane og angreb vil jeg mene er til top 4

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
              Er meget enig i dine iagttagelser! Men vi må bare blive enig om, at uden én af vores 3 vigtigste spillere, så er vi på røven...
              Jeg synes dog, at de sidste kampe har vist nogen lovende ting. Jeg synes jeg kan se forbedringer ved b.la. Izunna hver gang. Er ikke så bange omkring ham, som mange andre er. Han har spillet kampe i meget lang tid. Derfor er det meget naturligt, at han ikke er i den kampform, som han kunne have været i. Vores nye keeper begynder jeg at være tryg ved. Angrebet er også super fint, dog mangler der bredde. Der hvor jeg VIRKELIG håber der sker en hel omvæltning er ved vores forsvar. Håber godt nok, at de nye tilgange kan hjælpe os med dette problem. Løses dette problem, så synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud! Vores midtbane og angreb vil jeg mene er til top 4
              Vi er meget enige , med de indkøb der er foretaget defensivt ser det bedre ud næste sæson , jeg håber inderligt der bliver købt offensivt kvalitet til midtbanen/kanterne samt en 3. mand til angrebet .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det er ikke så meget det at vi taber , det er mere at vores midtbane er aldeles ideforladt/uden evner til at sætte noget som helst offensivt sammen . Det var heller ikke fordi Herning/Ikast var godt spillende , men med en midtbane hvor med det dødfødte procjekt Ari som har en afleverings succes på 4 % , en Azer som arbejder i et tempo som giver mindelser om lysbilledshow fra skoletiden og Falk som ikke lykkedes med ret meget så kan man godt ærge sig over nederlaget .
                Ja, fordi manglerne var tydelige og FCM bedre, men vi var ikke ude af kampen. Vi er ikke så langt fra dem, som vi har været. Der mangler meget endnu, men jeg ser fremskridt, så er generelt positiv. Vi har det fortsat svært i etableret angreb, fordi der er meget lidt plads til de dybdeløb og kombinationer, som vores offensiv lever af. Kent råber og skriger og bokser med holdet; og jeg tror på, at vi langsomt kommer derhen ad. I forhold til Troels, så har Kent lige de bedre spillere og det mere fasthed, som giver flere sejre og mere tro på det, men det tager tid.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Du kan ikke have været OB fan i særlig lang tid, hvis du synes det her er specielt slemt

                  I går var et sjældent hæderligt nederlag mod en modstander, som reelt bare var et niveau over i flere aspekter.
                  Jeg har efterhånden passeret de 40 somre og vintre, og jeg er født og bosidende i Odense, så jeg har vel været OB-fan i omtrentligt 30 år. Fan er måske så meget sagt. Efterhånden er jeg vel nærmere bare følger eller tilhænger.

                  Jeg er bare træt af OB - "det nye OB" mig her og mig der. Der sker intet af substans. Vi render rundt i omgivelser, som minder om en amatørklubs. På et eller andet tidspunkt mister man bare lidt af gejsten.

                  Comment


                    #24
                    http://www.fyens.dk/sport/OB-Barrett...rtikel/2983235

                    pis

                    Comment


                      #25
                      Han er sgu så pisse uheldig, selvom det ikke var det værst tænkelige, så er det sgu surt!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Han er sgu så pisse uheldig, selvom det ikke var det værst tænkelige, så er det sgu surt!
                        Håber han er stærk nok til at kæmpe sig tilbage.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Det er bestemt meget synd for ham. Hvis man skal se lidt positivt i det, så betyder det nok, at Ari bliver rykket væk fra højre midt. Han er trods alt bedre på den vb end hm. Og så kan vi få at se alternativerne på kanten. Hvis KN ser Desler som HB, kunne jeg faktisk godt tænke mig at se JJT på kanten igen - og ja, det gik ikke godt i Brøndby, men han kan måske være med til at sætte noget spil op derude fra

                          Comment


                            #28
                            Hvor har nogen skrevet/antydet, at vi skal dominere alle kampe? Der er vel forskel på at ønske, at vi satte flere afleveringer sammen til chancer og når vi bliver presset højt, og så på at sige "det er for dårligt vi ikke dominerer i Herning", right?

                            Og så synes jeg altså at et nederlag, hvor de mål modstanderne scorer de er mål, som bare ikke må ske, på den måde de skete, det er lidt værre end sågar at tabe 0-1 i overtiden sidst, vi var der.

                            Man må vel godt addressere manglerne i både top og bundniveau uden at blive beskyldt for at forlange vi burde ha spillet dem ud af banen?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Det er simpelthen så synd for en talentfuld ung spiller at ryge ind i skade samme sted: alt det bedste til ham - tænk positivt, Jacob; håber du kommer godt igennem det.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Det er bestemt meget synd for ham. Hvis man skal se lidt positivt i det, så betyder det nok, at Ari bliver rykket væk fra højre midt. Han er trods alt bedre på den vb end hm. Og så kan vi få at se alternativerne på kanten. Hvis KN ser Desler som HB, kunne jeg faktisk godt tænke mig at se JJT på kanten igen - og ja, det gik ikke godt i Brøndby, men han kan måske være med til at sætte noget spil op derude fra
                                Ja. Heldigvis er det projekt forbi. Selvom Barrett ikke spillede nogen specielt dårlig kamp, så var vi også bedre da Ari blev tvunget væk fra den højrefløj, hvor han aldrig skal tilbage igen!

                                Comment

                                Working...
                                X