Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcm-ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Mine to ældste søn er helt rolig. De kommer med på stadion og står ved siden af mig uden de helt store emotioner og forstår ikke så helt hvordan deres far opfører sig der ;-).
    Men den yngste, den nyder rigtigt at synge højt på Stiften og give støtten til holdet. Han har kun 9 år men du kan høre ham højt. Det er en stor fornøjelse for mig. :-)
    Verdensklasse
    :-)

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    God dreng :-) .. Lige her er det fint at bruge børnene som våben .. Og få så gjort den dreng stribet :-) , så han plager mor om at komme til bold
    Mine to ældste søn er helt rolig. De kommer med på stadion og står ved siden af mig uden de helt store emotioner og forstår ikke så helt hvordan deres far opfører sig der ;-).
    Men den yngste, den nyder rigtigt at synge højt på Stiften og give støtten til holdet. Han har kun 9 år men du kan høre ham højt. Det er en stor fornøjelse for mig. :-)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Er lykkelig at have en kone som er meget forstående for min passion med OB og så kan jeg komme den en eller anden weekend til Danmark at opleve holdet på stadion. Men en gang da hun spørgte om det er virkelig nødvendig at have en tur på stadion allerede igen hjalp mig min søn. Han sagde: "Lad far bare. Det er meget vigtigt for sin følelsmæssige balance." Sådan! God søn.
    God dreng :-) .. Lige her er det fint at bruge børnene som våben .. Og få så gjort den dreng stribet :-) , så han plager mor om at komme til bold

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Er lykkelig at have en kone som er meget forstående for min passion med OB og så kan jeg komme den en eller anden weekend til Danmark at opleve holdet på stadion. Men en gang da hun spørgte om det er virkelig nødvendig at have en tur på stadion allerede igen hjalp mig min søn. Han sagde: "Lad far bare. Det er meget vigtigt for sin følelsmæssige balance." Sådan! God søn.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Grytebust, selvom der ikke var noget spektakulært fra hans side i dag. Omvendt heller ingen fejl.

Desler med fin energi i indhoppet.

Og kanon indsats på tribunen - det var fandeme stærkt gutter.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Er selv familiefar i 40'erne ;-) , har bare opdraget mine drenge i striber og vil aldrig undvære vores stadionture selvom de er blevet ældre . Konen er kommet til senere og har fra start accepteret at vi har vores far/sønner ture og at de er vigtige for os . Vores passion for OB er så stor at selv fødselsdage , konfirmationer kan kombineres med fodbold vi møder op men engang imellem må vi gå tidligt for at komme til bold . Konens bonus er at så støtter jeg hende andre gange når hun vil i IKEA eller andet ;-) .

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Er selv familiefar i 40'erne ;-) , har bare opdraget mine drenge i striber og vil aldrig undvære vores stadionture selvom de er blevet ældre . Konen er kommet til senere og har fra start accepteret at vi har vores far/sønner ture og at de er vigtige for os . Vores passion for OB er så stor at selv fødselsdage , konfirmationer kan kombineres med fodbold vi møder op men engang imellem må vi gå tidligt for at komme til bold . Konens bonus er at så støtter jeg hende andre gange når hun vil i IKEA eller andet ;-) .
    Det har jeg dybt respekt for. Drømmer om sådan et liv fra tid til anden Har prøvet. Men min søn er fuldstændig ligeglad med fodbold desværre..
    Er selvstændig med flere små butikker i jylland og bruger utroligt meget tid på landvejen samt weekender på at følge min søns sport. Der er bare ikke overskuddet til det. Jeg forsøger at "gøre min part" på andre måder og er aktiv på stadion når jeg er hjemme. Skriver også en post herinde fra tid til tid
    Men jeg hylder jer der tager med ud. Vi har brug for flere af jer

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Tja, IKEA, det viser vi gør virkelig alt for vores hjerteklub. ;-)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er familiefar i 40'erne med minimal fritid. Jeg prioriterer anderledes da min kone har absolut ingen forståelse for min kærlighed til OB.
    Så bare alene at skulle få "fri" til hjemmekampe er en kunst i sig selv

Men er super glad for jer der gør det
    Last edited by Magge; 22-04-2016, 20:19.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Næste gang så kom og deltag ;-) ... Det er meget federe :-)
    Er familiefar i 40'erne med minimal fritid. Jeg prioriterer anderledes da min kone har absolut ingen forståelse for min kærlighed til OB.
    Så bare alene at skulle få "fri" til hjemmekampe er en kunst i sig selv

Men er super glad for jer der gør det

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg hylder jer alle. En for en
    Næste gang så kom og deltag ;-) ... Det er meget federe :-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nemlig , og fedt at vi var et acceptabelt antal i dag ..
    Jeg hylder jer alle. En for en

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    helt fansne! Fantastisk lyd på stort set hele kampen igennem - flot gået!
    Nemlig , og fedt at vi var et acceptabelt antal i dag ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ja fedt at høre vores gode fans idag

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    helt fansne! Fantastisk lyd på stort set hele kampen igennem - flot gået!

Leave a comment:

Working...
X