Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcm-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    God dreng :-) .. Lige her er det fint at bruge børnene som våben .. Og få så gjort den dreng stribet :-) , så han plager mor om at komme til bold
    Mine to ældste søn er helt rolig. De kommer med på stadion og står ved siden af mig uden de helt store emotioner og forstår ikke så helt hvordan deres far opfører sig der ;-).
    Men den yngste, den nyder rigtigt at synge højt på Stiften og give støtten til holdet. Han har kun 9 år men du kan høre ham højt. Det er en stor fornøjelse for mig. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Mine to ældste søn er helt rolig. De kommer med på stadion og står ved siden af mig uden de helt store emotioner og forstår ikke så helt hvordan deres far opfører sig der ;-).
      Men den yngste, den nyder rigtigt at synge højt på Stiften og give støtten til holdet. Han har kun 9 år men du kan høre ham højt. Det er en stor fornøjelse for mig. :-)
      Verdensklasse
      :-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment

      Working...
      X