Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg gider ikke klikke på Tipsbladets clickbait, men jeg har på fornemmelsen, at det bare er det, Tverskov hele tiden har sagt (at han ikke udelukker noget på forhånd), der bliver vinklet i overskriften så Tipsbladet får lidt flere clicks fra BIF- og AGF-fans.
    Det er netop bare et citat fra interviewet i Offside. Så ikke som sådan noget nyt i det. Kan godt forstå ham - og frygter han ender i en anden dansk klub. Vi må se.

    Comment


      Inden Jeppe Tverskov smuttede fra Ådalen for sidste gang, var vi så heldige at have selskab af ham i en time til en snak om hans tid i OB. Det kom der en podcast ud af, som kan lyttes til via dette link, eller der hvor du hører dine podcasts.

      Podcast: Jeppe Tverskov takker af i OB - OBstruktion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Inden Jeppe Tverskov smuttede fra Ådalen for sidste gang, var vi så heldige at have selskab af ham i en time til en snak om hans tid i OB. Det kom der en podcast ud af, som kan lyttes til via dette link, eller der hvor du hører dine podcasts.

        Podcast: Jeppe Tverskov takker af i OB - OBstruktion
        Årets podcast

        Comment


          Helt Enig. Og fuck hvor er han dog en fantastisk person, og spiller. Er virkelig stolt over at han har båret bindet, og været vores ansigt udadtil. En kæmpe legende. Det gør ondt at miste ham, og hvis han skifter til en anden dansk klub, selv FCK, så vil det gøre ligeså ondt, som da Falken fløj. Uanset hvad, vil jeg dog altid hylde ham. Tak til alle medfans der har behandlet Tverskov så godt, og hyldet ham så flot.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Helt Enig. Og fuck hvor er han dog en fantastisk person, og spiller. Er virkelig stolt over at han har båret bindet, og været vores ansigt udadtil. En kæmpe legende. Det gør ondt at miste ham, og hvis han skifter til en anden dansk klub, selv FCK, så vil det gøre ligeså ondt, som da Falken fløj. Uanset hvad, vil jeg dog altid hylde ham. Tak til alle medfans der har behandlet Tverskov så godt, og hyldet ham så flot.
            Personligt er der kæmpe forskel for mig….Tverskov har altid været loyal og tonet rent flag. afskeden med Falk var mere mudret og da han så liger valgte at fejre sit skifte med at trække i en FC trøje mens han stadig var på kontrakt i OB, mistede jeg alt for ham! Skulle Falk trække i striverne igen vil han for mig ikke være andet end en spiller på kontrakt som alle andre, hvorimod jeg gerne så Tverskov tilbage også i en evt rolle efter hans karriere
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Et af de absolut bedste interviews, som jeg har hørt med en OB`er, eller for den sags skyld med en fodboldspiller i det hele taget. Dejlig velformuleret, og med god eftertænksomhed. Når dette er sagt, så må man også tage med i betragtning, at vi har at gøre med en spiller, hvis fremtid ikke er afklaret, og som derfor må og skal holde alle døre åbne. Også over for OB, om end det ville virke særdeles mærkeligt. Men alligevel, mærkeligere ting er vel sket?
              Hvad er der specielt at lægge mærke til? For mig primært to ting, foruden den meget direkte kritik af de fysiske forhold i Ådalen. Den første er det der siges, og ikke siges, omkring de tre, eller fire, trænere, som Tverskov har haft i OB. KN omtales vel ok, men også meget neutralt. Som en træner, der er ekstrem nørdet i sin tilgang til spillet, men hvor mandskabsbehandlingen er ret fraværende. Derefter JM, som tydeligt er den som Tverskov sætter højest. Især på grund af mandskabsbehandlingen, men nok også på grund af, at man under JM endelig var i nærheden af at spille med der, hvor klubben, og Tverskov, ønsker. Endelig er der tiden under AA, hvor jeg især hæfter mig ved det, han ikke siger. Der kommer således ikke noget (særligt) positivt frem, blandt andet var det en mærkelig start Tverskov fik med AA, da han var skadet i opstarten. Det ser jeg som ret vigtigt i forhold til at bedømme AA, da han også i andre tilfælde ikke har haft den for mig at se nødvendige kontakt til sine spillere. Tverskov var altså anfører på dette tidspunkt. Jeg vil ikke sige meget omkring Hemmingsen, det Tverskov siger udstiller ham nok.
              Det leder hen mod det andet punkt, ledelsen. Der er for mig at se ingen tvivl om, at Tverskov med sit skifte til OB havde regnet med, at skulle spille slutspil, og nok også om medaljer. Og det skinner for mig også igennem, at han ved de enkelte kontraktforhandlinger er blevet lovet noget. For derefter flere gange at have set, at den stamme der lige er blevet bygget op, bliver solgt igen. Og han er da også meget åben om, at han ikke (igen) ønsker at deltage i en opbygning, startende helt forfra. Om det skyldes generel utilfredshed med ledelsen, på baggrund af, hvad han tidligere er blevet lovet, om det skyldes manglende tiltro til, at BW kan præstere det, som tidligere sportschefer ikke er lykkedes med, eller noget tredje, som egne ambitioner sidst i karrieren, er det svært at sige noget om. For mig virker det dog som om, at Tverskov vælger at undertrykke sin skuffelse, og dermed kritik, af ledelsen. Og jeg vil give ham fuldstændig ret. I de sidste omtrent 10 år er klubben blevet drevet ualmindelig uprofessionelt, med valg af strategi og træner, der ofte kun er afprøvet over et par år. Spørgsmålet er, om der fremover gives mere tid, til at resultaterne kommer?

              Comment


                Nu har jeg også haft tid til at høre den her podcast, og jeg må også bare lette på hatten. Bravo!
                Som jeg har sagt flere gange, så fornemmer man bare en god stemning og en gensidig respekt i de ting, i laver med spillerne, og Tverskov virker som en, der føler sig til rette i det, og bare taler frit. Stærkt arbejde! Jeg ved godt, i måske ikke er et 'podcast medie', men jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle flere fra jeres side. Den her med Tverskov og den i lavede med Tonny er simpelthen nogle af de bedste, jeg har hørt.

                Lige en lille off topic. Jeg kender ikke gutterne fra OBstruktion, og jeg har aldrig mødt dem, men er der nogen, der har en fornemmelse af, om deres arbejde er vellidt i Ådalen? Man hører aldrig rigtig OB omtale dem, men deres arbejde må da være en gave for klubben? Eller hvad?
                ​​​​

                Comment


                  Vi har, i min familie, talt om JT til GF eller FCM. Kan vi klare det? Vi kan ikke! Findes der danske klubber, der kan accepteres? Nej, vel?
                  Last edited by kentini; 11-06-2023, 00:48.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                    Vi har, i min familie, talt om JT til GF eller FCM. Kan vi klare det? Vi kan ikke! Findes der danske klubber, der kan accepteres? Nej, vel?
                    Jeg føler personligt at Nordsjælland er ekstremt oplagt. Med Jeppes kvaliteter på bolden, samt det faktum at de står til at miste Bidstrup. Derudover, så prioriterer FCN også at hente erfarne danskere til at supplere de unge med, bare se f.eks. Erik Marxen eller Kian Hansen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                      Vi har, i min familie, talt om JT til GF eller FCM. Kan vi klare det? Vi kan ikke! Findes der danske klubber, der kan accepteres? Nej, vel?
                      Herning/Ikast vil jeg hade mere end nogen som helst andre, men jeg tror dog ikke de kan bruge Jeppe.
                      GF ligner ikke at mangle en cm, så skulle det være som cf. Men jeg tror nu mest sandsynlige er FCN, eller måske endda Brøndby.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Herning/Ikast vil jeg hade mere end nogen som helst andre, men jeg tror dog ikke de kan bruge Jeppe.
                        GF ligner ikke at mangle en cm, så skulle det være som cf. Men jeg tror nu mest sandsynlige er FCN, eller måske endda Brøndby.
                        Glem BIF.
                        De skal hente spillere på en helt anden hylde end før.
                        GF, måske som midterste forsvarspiller. Det vil gøre ondt.
                        FCN - vil jeg kunne forstå og også det eneste jeg kan klare i den danske superliga.
                        FCM. Glem det

                        Comment


                          Et GF forsvar med Tver og Ting, det kan måske noget

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                            Et GF forsvar med Tver og Ting, det kan måske noget
                            Man frygter det jo lidt. Bisseck skal videre og Tverskov er i min optik en erstatning, der kan meget af det samme som ham og vil supplere Mølgaard og Tingager fint, da de primært har deres forcer i duellerne. Man kan desværre heller ikke andet end anerkende at de har gang i noget deroppe, vi ikke er i nærheden lige nu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Man frygter det jo lidt. Bisseck skal videre og Tverskov er i min optik en erstatning, der kan meget af det samme som ham og vil supplere Mølgaard og Tingager fint, da de primært har deres forcer i duellerne. Man kan desværre heller ikke andet end anerkende at de har gang i noget deroppe, vi ikke er i nærheden lige nu.
                              Ja desværre. Men vi kunne jo starte med at sælge for 75-100 mill i dette vindue. Så kan det være at der kommer lidt gang i sagerne rent budget mæssigt. OSE er jo også begyndt at tjene penge. Så tror ikke en oprustning er meget langt væk.
                              Og de næste 3 år skal AGF jo også træde en my på bremsen så de kan finansiere deres del af stadion byggeriet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja desværre. Men vi kunne jo starte med at sælge for 75-100 mill i dette vindue. Så kan det være at der kommer lidt gang i sagerne rent budget mæssigt. OSE er jo også begyndt at tjene penge. Så tror ikke en oprustning er meget langt væk.
                                Og de næste 3 år skal AGF jo også træde en my på bremsen så de kan finansiere deres del af stadion byggeriet
                                Det tvivler jeg på at de skal, de har en kommune der bare har lyst til at spytte penge i klubben (de faciliteter kommunen ejer - tænk hvis Odense Kommune kunne/havde nosser til det).

                                Comment

                                Working...
                                X