Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Hvordan ved du hvad Tverskov mener om Alm ? Useriøse kritiske bemærkninger om spillernes tillid til trænerduoen klæder ikke os som Ob tilhængere .
    Det var ikke min mening at hænge hverken Tverskov eller Alm ud, men jeg tænkte bare at udover løn kunne en oplagt stærk og anerkendt træner virke tillokkende.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      Det var ikke min mening at hænge hverken Tverskov eller Alm ud, men jeg tænkte bare at udover løn kunne en oplagt stærk og anerkendt træner virke tillokkende.
      Jeg tor da Alm er anerkendt i trænerkredse, måske specielt hinsidan og jeg tror ikke OB kan tiltrække større og bedre navne end det skandinaviske toptrænere, ellers nærmer vi os vel Hjulmand-niveauet og selv der tror jeg ikke han ville kunne få meget mere ud af truppen som den er i dette forår.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Tager den lige herover: tak for indsatsen, Jeppe! Du har været med til at holde niveauet oppe på et ofte skrantende mandskab med stor udskiftning, du har givet 100% - fuld respekt for din beslutning. Alt det bedste til dig og familien

        Comment


          Det tætteste vi kommer på en OB legende de sidste 15-18 år. Fremragende spiller og fremragende person - Tverskov vil i den grad blive savnet! Alt det bedste, jeg håber inderligt han får sit udenladseventyr og jeg ser ham meget gerne i en retur til OB om et par år!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Det tætteste vi kommer på en OB legende de sidste 15-18 år. Fremragende spiller og fremragende person - Tverskov vil i den grad blive savnet! Alt det bedste, jeg håber inderligt han får sit udenladseventyr og jeg ser ham meget gerne i en retur til OB om et par år!
            Ham OG Bashkim er nok det tætteste vi kommer ja. Men nu kræver det da godt nok i endnu højere grad store forstærkninger

            Comment


              Jeg under Tverskov en guldrandet kontrakt et eller andet eksotisk sted efter i 7 år at have båret striwerne på smukkeste vis i klubbens resultatmæssigt mørke periode. Jeg frygter bare der ikke dukker det her rigtig lukrative tilbud op fra udlandet for en 30-årig, og han i stedet lander i Brøndby eller AGF. FCN er også oplagt. Det kan jeg lige leve med, selvom det vil være ekstremt mærkeligt at se ham i dansk fodbold uden at repræsentere os.

              Men uanset hvad, så tak for indsatsen. Hans høje niveau i så mange år havde fortjent at blive bakket op af en lignende kvalitet i holdet.

              Comment


                Håber han får den bedste afsked i mands minde ude på stadion den 26/5

                Comment


                  Held og Lykke til Tverskov - håber han får et godt udlandseventyr.

                  - og hvor er det også bare godt der blev truffet en beslutning - så der kan siges ordenligt farvel og tak for indsatsen, og så OB kan rette fokus mod at finde en erstatning - det bliver ikke let.

                  Comment


                    Held og lykke, Jeppe! Ønsker kun det bedste og at du får det fortjente udlandseventyr (der ville smerte meget at se dig i en anden dansk trøje ..)
                    Nu skal BW træde i karakter og vise hvad han kan. Det bliver en kæmpe opgave at erstatte Tverskov.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Selvfølgelig skulle han videre. Tak for hans store indsats på et skrantende og svingende hold gennem syv år.
                      Men, puha, det bliver ikke let lige at erstatte ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Ham OG Bashkim er nok det tætteste vi kommer ja. Men nu kræver det da godt nok i endnu højere grad store forstærkninger
                        Kadrii er en klasse fyr, men han har desværre været i FCK en gang for meget til at han kan sidestilles med Tverskov, imo.

                        Men ja, en 1:1 erstatning er i den grad påkrævet for nøj hvor er det en vigtig spiller vi siger farvel til.

                        og ja, han skal have en fantastisk afsked d. 26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Kadrii er en klasse fyr, men han har desværre været i FCK en gang for meget til at han kan sidestilles med Tverskov, imo.

                          Men ja, en 1:1 erstatning er i den grad påkrævet for nøj hvor er det en vigtig spiller vi siger farvel til.

                          og ja, han skal have en fantastisk afsked d. 26.
                          Så det vil sige du også ændre mening om Tverskov hvis han skifter til FCK?

                          Comment


                            Vi fangede Jeppe Tverskov efter dagens træning i Ådalen til en lille snak om dagens udmelding.

                            Tverskov stopper i OB: Vigtigt at melde ud inden sidste hjemmekamp - OBstruktion

                            Comment


                              Tver er vel det tætteste vi kommer på en OB-legende i nyere tid, uden jeg dog helt vil driste mig til at bruge begrebet; der skal noget helt særligt til, og jeg er slet ikke sikker på, at vi kommer til at se legender på den måde mere - moderne fodbold og alt det hejs.

                              Han skal have en absolut glorværdig afsked, og så håber jeg, at han får sit fortjente eventyr - enten sportsligt i noget a la Holland eller Belgien eller måske én på oplevelse, det kunne være USA, der synes populær for tiden.

                              Bare ikke en anden dansk klub, Tver!

                              Comment


                                Man under ham sgu et udenlandseventyr! God dreng og vores mest stabile spillere de sidste mange år

                                Comment

                                Working...
                                X