Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede tråd om Jeppe Tverskov
Collapse
X
-
Jeppe Tverskov ser stadig tiden an i forhold til hans fremtid, men han lægger ikke skjul på, at han havde håbet på mere i OB.
Tverskov ser stadig tiden an, men havde håbet på mere i OB - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJeppe Tverskov ser stadig tiden an i forhold til hans fremtid, men han lægger ikke skjul på, at han havde håbet på mere i OB.
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJeppe Tverskov ser stadig tiden an i forhold til hans fremtid, men han lægger ikke skjul på, at han havde håbet på mere i OB.
Jeg håber han bliver, men klapper ham ud af stadion hvis han skal nå en stor kontrakt i udlandet.
Dejligt ærligt interview, virker til at han er lidt knotten over at det ikke rigtigt har fungeret i OB.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Meget forståeligt,hvis Tver vil prøve noget andet. Men han skal godt nok erstattes 1 til 1."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Så er det ikke kun vi fans der bliver snydt med flotte ord og urealistiske planer. Synd for Tverskov, han har fortjent at komme til en klub med ambitioner. Håber at det bliver i en udenlandsk klub.
Fra Obstruktions interview:
Jeg har været her i så mange år, og sidst jeg forlængede købte jeg ind på en præmis om, at vi skulle se bedre dage. Vi skulle hente flere spillere til, vi skulle konkurrere om mere og det ene og det andet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlægSå er det ikke kun vi fans der bliver snydt med flotte ord og urealistiske planer. Synd for Tverskov, han har fortjent at komme til en klub med ambitioner. Håber at det bliver i en udenlandsk klub.
Fra Obstruktions interview:
Jeg har været her i så mange år, og sidst jeg forlængede købte jeg ind på en præmis om, at vi skulle se bedre dage. Vi skulle hente flere spillere til, vi skulle konkurrere om mere og det ene og det andet.Last edited by sinus; 05-04-2023, 16:39.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 2
Comment
-
Tver skal have stor ros for sin tålmodighed med OB. Enten så har han været for naiv og troet på fremgang i OB, eller også må det satme være nogle sløje klubber som har budt på ham i tidens løb.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Klar og tydelig tale. Men OBs ledelse er forlængst blevet immune overfor den slags udtalelser. Ligegyldigt hvem der kommer med dem.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Tverskov kan nok ikke købes til at fortsætte på et halvgodt hold. Og desuden forestiller jeg mig også, at han ønsker en træner han i højere grad kan have tillid til.
BW (og NT) skal så også erstatte ham. Det bliver dyrt. Gigo og Jebali blev ikke erstattet - nogle af de tilbageværende skulle steppe op, sagde Bjørn, men det skete ikke og kan måske slet ikke ske - i al fald ikke med den nuværende trænertrio.
Tverskov ER OB for mig.....
- Likes 1
Comment
-
Selvfølgelig er Tverskov ikke OB.
Og hvad er OB i grunden? Jeg kan ikke rigtigt pege på noget. Anstændigt akademi, elendigt hold, forfærdelig infrastruktur. Men jeg ser ingen OB-kultur - måske fraset den spirrende fanscene.
Tverskov er en rigtig god Superligaspiller, der har været har i mange år. Jeg vil endda gå med til at han er tæt på at være med i det helt fine selskab.
Man at snakke om, at én spiller er OB; det må være forbeholdt de store legender som fx LH.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægTverskov kan nok ikke købes til at fortsætte på et halvgodt hold. Og desuden forestiller jeg mig også, at han ønsker en træner han i højere grad kan have tillid til.
BW (og NT) skal så også erstatte ham. Det bliver dyrt. Gigo og Jebali blev ikke erstattet - nogle af de tilbageværende skulle steppe op, sagde Bjørn, men det skete ikke og kan måske slet ikke ske - i al fald ikke med den nuværende trænertrio.
Tverskov ER OB for mig.....
- Likes 7
Comment
Comment