Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: OB ude efter Jeppe Tverskov

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tverskov så jeg rigtigt gerne i OB. Han er både taktisk velfunderet og en teknisk dygtig stopper (har spillet på midtbanen for Randers). Han mangler måske lidt i duelspillet i fht Røde Lasse, men han kan blive en rigtigt god og moderne midtstopper.

Hvis man kigger på højdepunkter fra ex FCK-kampen, så er det ham der kommer ned og tackler Toutouh som er helt fri foran mål v 0:10. Man kan se hans tekniske færdigheder v 0:35, hvor han laver retningsbestemt tæmning med hovedet.

http://www.superliga.dk/kamp/2015-16...c-fc-kobenhavn

Tverskov er så også medskyldig i FCK's udligning, men der er et godt potentiale i ham.

Comment

Agent bekræfter dansk interesse og måske mulig afklaring i denne uge

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ansk-interesse

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Tverskov så jeg rigtigt gerne i OB. Han er både taktisk velfunderet og en teknisk dygtig stopper (har spillet på midtbanen for Randers). Han mangler måske lidt i duelspillet i fht Røde Lasse, men han kan blive en rigtigt god og moderne midtstopper.

Hvis man kigger på højdepunkter fra ex FCK-kampen, så er det ham der kommer ned og tackler Toutouh som er helt fri foran mål v 0:10. Man kan se hans tekniske færdigheder v 0:35, hvor han laver retningsbestemt tæmning med hovedet.

Tverskov er så også medskyldig i FCK's udligning, men der er et godt potentiale i ham.
        Tja, hvem mangler det ikke i fht til Lasse?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg kender ham ikke, men det er sjældent en dårlig ting at have to spillere til hver position. Givet at vi ikke forlænger med Lasse N., så mangler vi én midterforsvarer.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Enig - ser ham klart gerne i OB! Han er stadig ung for en defensivspiller; og han virker ret lovende. Han har lidt skadeshistorik, var ude siden sent efterår og ind i februar, hvor han først begyndte at træne med igen (noget knæ?), men ellers virker han umiddelbart bedre end det vi har pt, både teknisk og mht fart.

Comment

glimrende med lidt rygter og tyder på vi er tidligt ude - herligt. En ung spiller og alligevel med en del erfaring - lyder godt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                glimrende med lidt rygter og tyder på vi er tidligt ude - herligt. En ung spiller og alligevel med en del erfaring - lyder godt
                jeg vil også byde Tverskov velkommen, hans uddannelse i Lyngby indikerer vel nærmest at han har et fint teknisk niveau, og som sådan er en spiller der passer godt ind i Kents filosofi. Jeg forventer at en spiller som ham kan "kompensere" for LNs duelstyrke med sikre pasninger og taktisk forudseenhed.
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg vil også byde Tverskov velkommen, hans uddannelse i Lyngby indikerer vel nærmest at han har et fint teknisk niveau, og som sådan er en spiller der passer godt ind i Kents filosofi. Jeg forventer at en spiller som ham kan "kompensere" for LNs duelstyrke med sikre pasninger og taktisk forudseenhed.
                  Har bare svært ved at se at han skulle få en masse spilletid.
                  Og uden at have set ham spille meget bliver det vel svært at se ham slå anføren og KEP af i forsvaret. HJ er pænt ringe men er stadig anfører og har høj ststus i klubben og ved Kent
                  På midtbanen er det vel både Izunna og Makrini der skal kæmpes med. Tvivler på at han har noget offensivt at komme med der skulle gøre udslaget at han er bedre. Defensivt kan han nok ikke måle sig med de 2..
                  Jeg syntes det er lækkert at vi er på udkig men havde vel håbet på en med en stærkere og større profil

Comment

Vidste ikke han kom fra Lyngby! det er et stort plus i min bog jf samme opfattelse som dig vedr. tekniske kompetencer.

Og ja - han (og holdet) vil have mindre brug for duelstyrke, hvis antallet af fejl minimeres

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og uden at have set ham spille meget bliver det vel svært at se ham slå anføren og KEP af i forsvaret. HJ er pænt ringe men er stadig anfører og har høj ststus i klubben og ved Kent
                      Hvis alt går vel, så spiller både Ari og Hall nogle gode kampe ved EM og bliver solgt efterfølgende (for et pænt beløb)

Comment

På midtbanen er det vel både Izunna og Makrini der skal kæmpes med. Tvivler på at han har noget offensivt at komme med der skulle gøre udslaget at han er bedre. Defensivt kan han nok ikke måle sig med de 2..
                        Jeg syntes det er lækkert at vi er på udkig men havde vel håbet på en med en stærkere og større profil
                        jeg har nu ikke noget problem med at se Tverskov spille HJ på bænken. Jeg håber og tror at Kent er proff. nok til at han vælger bedste mand og lader de personlige preferencer ligge i skuffen på skrivebordet...
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Hvis alt går vel, så spiller både Ari og Hall nogle gode kampe ved EM og bliver solgt efterfølgende (for et pænt beløb)
                          Det drømmer jeg sgu om hver nat

Comment

jeg har nu ikke noget problem med at se Tverskov spille HJ på bænken. Jeg håber og tror at Kent er proff. nok til at han vælger bedste mand og lader de personlige preferencer ligge i skuffen på skrivebordet...
                            Det har jeg heller ingen problem med. Men med udgangspunkt i at han er anfører og nuværende Ari eksperiment har jeg ikke den store tiltro til at Kent ville smide ham på bænken mm at han var MARKANT bedre. Og det er han nok ikke..
                            Men jeg ser uden tvivl gerne HJ bænket eller solgt/foræret væk. Det er et Must hvis vi igen skal blande os i toppen

Comment

Det har jeg heller ingen problem med. Men med udgangspunkt i at han er anfører og nuværende Ari eksperiment har jeg ikke den store tiltro til at Kent ville smide ham på bænken mm at han var MARKANT bedre. Og det er han nok ikke..
                              Men jeg ser uden tvivl gerne HJ bænket eller solgt/foræret væk. Det er et Must hvis vi igen skal blande os i toppen
                              Enig... og så husker jeg også at han smed Lasse på bænken, selvom han klart skulle have været foran alle de andre...
                              Så vi skal nok passe på med at forvente for meget så længe Hall stadig har kontrakt...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kan du da finde en i truppen der pt. er bedre i forsvaret end de to vi har derinde pt.?

Comment

Working...
                                X