Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jacob Barrett Laursen

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ere-paa-holdet

    Han virker som en fornuftig ung man med den rette indstilling. Jeg håber vi kan bruge ham, at vil os og at vi har råd.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    #2
    Lad os se om han ikke får lidt spilletid her i foråret..
    men indstillingen fejler ingenting..

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ere-paa-holdet

      Han virker som en fornuftig ung man med den rette indstilling. Jeg håber vi kan bruge ham, at vil os og at vi har råd.
      Yes, en meget spændende ung spiller og det er rigtig godt vi har denne købsoption, hvis det viser sig TB og JH ønsker at beholde ham.

      Et rigtig interessant ungt hold vi så efterhånden kan stille med: (har lige tilføjet et par fra den forholdsvis realistiske ønskeliste som alle også holder den unge linie).

      Radza/Rønnow/ Lukas Fernandes, Lyngby

      Emil Peter Jørgensen/Momo - K. Larsen - Høegh/Eddi Gomes ;-) - Jacob Barrett (Ari)
      Lucas Jensen. - Ari (Azer) - Spelmann (O'Brien/Schoop). Emil Larsen (Jacob Barrett)

      Falk/Spelmann -
      Kadrii (Mos) (Jeppe. Hansen) (Andreas Albers Vejle) (Emil Nielsen, Roskilde)

      Comment


        #4
        JBL skal da bare hurtigst muligt have en permanent kontrakt og gerne en længere en af slagsen på lige fod med Lucas. Jeg er overbevist om hans potentiale er stort og han er meget arbejdsom og energisk.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Jeg synes hans minutter på banen har virket meget lovende. Unge venstrebacks kan man ikke ligefrem fodre svin med, så lad os endelig forlænge.

          Nogen der så ham i Hobro-kampen, der kan give en lille opdatering på hans indsats?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg synes hans minutter på banen har virket meget lovende. Unge venstrebacks kan man ikke ligefrem fodre svin med, så lad os endelig forlænge.

            Nogen der så ham i Hobro-kampen, der kan give en lille opdatering på hans indsats?
            Som jeg skrev i kamptråden synes jeg det var fornuftigt, om end modstanden virkede lidt svag.

            Defensivt var han stabil og forudseende, men blev ikke udfordret meget.

            Offensivt viste han et godt antrit og slår nogle rigtigt dejlige indlæg, både langs jorden og høje indlæg. Han er god til at komme i en glidende bevægelse med bolden. Han var faktisk mere offensivt iøjnefaldende som VB i 2. halvleg, da han kom i nogle gode overlap.
            Omvendt kom han også til et par chancer og satte et par fine chancer i scene som venstre kant.

            Måske alt sammen på en lidt billig baggrund. Hobro havde ikke meget at komme med.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Som jeg skrev i kamptråden synes jeg det var fornuftigt, om end modstanden virkede lidt svag.

              Defensivt var han stabil og forudseende, men blev ikke udfordret meget.

              Offensivt viste han et godt antrit og slår nogle rigtigt dejlige indlæg, både langs jorden og høje indlæg. Han er god til at komme i en glidende bevægelse med bolden. Han var faktisk mere offensivt iøjnefaldende som VB i 2. halvleg, da han kom i nogle gode overlap.
              Omvendt kom han også til et par chancer og satte et par fine chancer i scene som venstre kant.

              Måske alt sammen på en lidt billig baggrund. Hobro havde ikke meget at komme med.
              Cool. Tak for det
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                http://www.bold.dk/nyt/OB-profil-Hol...arrett-Laursen

                så få dog lavet den kontrakt JH
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Vi har så vidt jeg husker forkøbsret på ham. Ved dog ikke hvad prisen er..

                  Comment


                    #10
                    Ret normalt at man taler holdkammerater op.. Men stadig fed læsning..
                    kunne være fedt hvis vi havde råd til ham og skrev en 4 årig med et storsalg for øje i fremtiden

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Vi har så vidt jeg husker forkøbsret på ham. Ved dog ikke hvad prisen er..
                      mon ikke det er 1 mill til 1,5..
                      bare et gæt

                      Comment


                        #12
                        Ros fra vice-anføren er altid godt. Jeg håber Jacob er god nok og at vi så kan beholde ham efter sommerferien.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Barrett udtaget til OL sammen med Desler. Dog kun som reserve.

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...anmark-til-ol/
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Godt for ham

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Barrett udtaget til OL sammen med Desler. Dog kun som reserve.

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...anmark-til-ol/
                              Beskæmmende at Emil Larsen kommer med på en gammel vennetjeneste. Ud af alle danskere over 23, må der være mindst en håndfuld eller to der kunne gøre det bedre på kanten.

                              Comment

                              Working...
                              X