Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-vff

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Enig. Var desværre ikke på stadion og Esben Hansen og co på Eurosport gav ham ikke den kredit han fortjente. Til gengæld forstår jeg ikke helt hvorfor Falk bliver rost sådan. Synes slet ikke han var så god som han har været i andre kampe. Men selvfølgelig kan den forsvares med en assist og en kasse, men det havde Festersen jo også...
    Det gør Esben Hansen nu yderst sjældent...

Leave a comment:

• Morre
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Plat at både Kvist og Delaney foretrækkes frem for Makrini.
    Enig. Var desværre ikke på stadion og Esben Hansen og co på Eurosport gav ham ikke den kredit han fortjente. Til gengæld forstår jeg ikke helt hvorfor Falk bliver rost sådan. Synes slet ikke han var så god som han har været i andre kampe. Men selvfølgelig kan den forsvares med en assist og en kasse, men det havde Festersen jo også...

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Havde Makrini spiller i BIF eller FCK havde han været selvskrevet på diverse ugens hold hver uge. Påstand med en del hold i ;)

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    JBL får min stemme. Han bliver møg god

Men AK, Festersen, Makrini eller Jonasson kunne også have fået den. Der var en del om budet set med mine øjne.

Leave a comment:

• Ganjaoux
    replied
    Nu vi er nået et par dage længere frem må Makrini få MOM. AKs hattrick er perfekt, men Makrinis arbejde på midten muliggør, at vi, trods en ringe kamp, vinder stort.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jensen og AK på ugens hold

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...25-spillerunde

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Der skal forlænges hurtigst muligt. Hans betydning bliver mere og mere udtalt, og han har holdt et stabilt niveau, selv i de kampe vi har været mindre gode. Han har lagt på og det har også været medvirkende til vi ikke er løbet ind i snittere som vi gjorde i efteråret. Det er helt sikkert en spiller der bliver lagt mærke til rundt omkring, så det er med at komme i gang inden han bliver fristet af noget andet

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Det ville være rart, ville det, med en forlængelse.
    Han er måske den vigtigste spiller JH har hentet til klubben. Han betyder så meget for holdets samlede succes. Det ville være klasse med en forlængelse!

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Ahrrrmen man skulle fandme tro at den artikel var bestilt i nattens løb efter vores Makrini snak igår!! Makrini åben for forlængelse

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-i-superligaen
    Det ville være rart, ville det, med en forlængelse.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Ahrrrmen man skulle fandme tro at den artikel var bestilt i nattens løb efter vores Makrini snak igår!! Makrini åben for forlængelse

Yeahh!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    AK får den selvfølgelig herfra! :)

Leave a comment:

• mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Han kom til en klub som kæmpede mod nedrykning flere år og står nu i Top 6 med en god udvikling i de rette retning. Han skulle være helt tilfreds med de sportslige udsigter i OB, håber jeg. :-)
    Makrini kom til fra Cambuur, hvor han spillede i 4? sæsoner. De to af dem i den næstbedste række og de sidste to i Æresdivisionen, hvor de begge år fik en fin 12. plads midt i ingenting.
    Jeg tror, at makrini ser fine fremtidsudsigter i OB. Der er en realistisk chance for at spille europæisk inden for de næste 3 år og han spiller fast.

Leave a comment:

• thesheep
    replied
    Lidt populært kunne man sige at Makrini var MVP mens AK var MOM
    Den vil jeg gerne gå med på

Leave a comment:

Working...
X