Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-vff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom ob-vff

    Ingen over og ingen ved siden af 3 målskytten
    AK Jacobsen

    Det skulle da lige være El Mak
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ingen over og ingen ved siden af 3 målskytten
    AK Jacobsen

    Det skulle da lige være El Mak
    Så bliver det denne gang "MEN of the match"... :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Det er svært ikke at kåre en hattrick-helt til MOM, men Makrini havde ligeså stor betydning for os i dag, som AKs tre mål havde, hvis du spørger mig.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Det er svært ikke at kåre en hattrick-helt til MOM, men Makrini havde ligeså stor betydning for os i dag, som AKs tre mål havde, hvis du spørger mig.
        Makrini var outstanding - benhård og top koncentreret indsats. Han er ved at udvikle sig til en kæmpe profil i ligaen - bare OB ikke sælger ham......

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Makrini var outstanding - benhård og top koncentreret indsats. Han er ved at udvikle sig til en kæmpe profil i ligaen - bare OB ikke sælger ham......
          Vi skal ikke sælge. Vi skulle gerne forlænge

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi skal ikke sælge. Vi skulle gerne forlænge
            Men det er jo set før!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Men det er jo set før!
              Jo jo Og får 10 mill for ham er det vel også okay at sælge ham..
              Men en ny 3 årig kontrakt hvor lønloftet rammes vil være på sin plads

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jo jo Og får 10 mill for ham er det vel også okay at sælge ham..
                Men en ny 3 årig kontrakt hvor lønloftet rammes vil være på sin plads
                Håber meget at JH spekulerer ikke på de 10 mill...
                El Makrini er alt for god og vi savnede en spiller som ham årevis. 10 Mill ville være alt for lidt og en "bad business" for os.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Håber meget at JH spekulerer ikke på de 10 mill...
                  El Makrini er alt for god og vi savnede en spiller som ham årevis. 10 Mill ville være alt for lidt og en "bad business" for os.
                  Et spillersalg på 10 mill vil altid være et emne i en klub som OB..
                  Men som fan i en klub der ikke bare genivesterer de penge der kommer ind på nye spillere har jeg ingen interesse i et salg

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Et spillersalg på 10 mill vil altid være et emne i en klub som OB..
                    Men som fan i en klub der ikke bare genivesterer de penge der kommer ind på nye spillere har jeg ingen interesse i et salg
                    Klar, og derfor har vi solgt Zohore. Men synes at El Makrini er bedre end har en endnu højere værdi for os end for ex. Zohore, den vi solgte for omkring 10 mill, havde. Det ville være meget sværere at erstatte El Makrini, som er temmelig enestående i sin rolle som benhårdt 6 er for os end at finde en ny makker ved siden af AK/Fester imo.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Makrini ville 19 ud af 20 gange få en mom på baggrund af en indsats som i dag. Et hattrick taler dog for sig selv. AK er fremragende, og har virkelig taget revanche for hans skadesplagede efterår.
                      Makrini kan heller ikke få den for så hjernedød en advarsel. Det lugtede af den var kalkuleret, men jeg vil nu savne ham i en udekamp i Herning!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Klar, og derfor har vi solgt Zohore. Men synes at El Makrini er bedre end har en endnu højere værdi for os end for ex. Zohore, den vi solgte for omkring 10 mill, havde. Det ville være meget sværere at erstatte El Makrini, som er temmelig enestående i sin rolle som benhårdt 6 er for os end at finde en ny makker ved siden af AK/Fester imo.
                        Jammen er slet ikke uenig. Men der er jo tit mange ting der spiller ind..
                        Hvis JH fik en indikation om at han ikke ønskede at forlænge kunne det altid være en løsning at sælge 31/8 når der er udløb 10 måneder efter..
                        Måske har man givet nogen løfter i tilfælde af bud udefra osv osv..

                        Men ønskescenarie for os fans er kontraktforlængelse

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Makrini ville 19 ud af 20 gange få en mom på baggrund af en indsats som i dag. Et hattrick taler dog for sig selv. AK er fremragende, og har virkelig taget revanche for hans skadesplagede efterår.
                          Makrini kan heller ikke få den for så hjernedød en advarsel. Det lugtede af den var kalkuleret, men jeg vil nu savne ham i en udekamp i Herning!
                          Lidt populært kunne man sige at Makrini var MVP mens AK var MOM

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Klar, og derfor har vi solgt Zohore. Men synes at El Makrini er bedre end har en endnu højere værdi for os end for ex. Zohore, den vi solgte for omkring 10 mill, havde. Det ville være meget sværere at erstatte El Makrini, som er temmelig enestående i sin rolle som benhårdt 6 er for os end at finde en ny makker ved siden af AK/Fester imo.
                            Helt enig. Jeg håber og tror OB er villige til at strække sig langt for at holde på El Mak, men det kommer måske også an på de sportslige udsigter for ham.
                            Han er også min MoM.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Helt enig. Jeg håber og tror OB er villige til at strække sig langt for at holde på El Mak, men det kommer måske også an på de sportslige udsigter for ham.
                              Han er også min MoM.
                              Han kom til en klub som kæmpede mod nedrykning flere år og står nu i Top 6 med en god udvikling i de rette retning. Han skulle være helt tilfreds med de sportslige udsigter i OB, håber jeg. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X