Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB -VFF 17/4/2016
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDejlig sejr. Men med et nederlag til midtjylland er vi lige vidt - hvordan det helt skal undgås uden Makrini kan jeg godt være noget i tvivl om.
Comment
-
Det var da en dejlig dag på stadion, det var jo decideret underligt at juble 5 gange!
AK, Festersen og Falk er utroligt vigtige for os. Men Makrini er klasse, det er så fedt at se ham spille. Han læser spillet utrolig godt og kæmper altid 110%, alt for fed spiller. Lund og Desler kan altså blive en ultra dynamisk duo, håber Kent vil prøve det. Men frygter lidt han spiller Ari igen igen. Ari er bare ikke HM...
4,700 tilskuere? Kom nu Odense/Fyn.... Det er for tamt.
Stemningen var ellers godkendt i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr der mon overhovedet nogle i suppens historie der har lavet assist med ryggen? Eller napper Lasse lige en rekord der?
MvT
https://m.youtube.com/watch?v=WhjXcm3U7Ds"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHåber han kan udbygge den teknik i Herning:
https://m.youtube.com/watch?v=WhjXcm3U7Ds
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet var da en dejlig dag på stadion, det var jo decideret underligt at juble 5 gange!
AK, Festersen og Falk er utroligt vigtige for os. Men Makrini er klasse, det er så fedt at se ham spille. Han læser spillet utrolig godt og kæmper altid 110%, alt for fed spiller. Lund og Desler kan altså blive en ultra dynamisk duo, håber Kent vil prøve det. Men frygter lidt han spiller Ari igen igen. Ari er bare ikke HM...
4,700 tilskuere? Kom nu Odense/Fyn.... Det er for tamt.
Stemningen var ellers godkendt i dag.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Vi er selv udenom det forrykte tilskuertal. Kampene imod Randers og Bif var uinspirerende og ikke Superligaen værdig. Det samme synes jeg egentlig det lugtede af i dag indtil vi fik et småbilligt straffe. Dårlige pasninger, halvhjertet presspil og ingen seriøse chancer. Herefter kom det dog, og vi fik virkelig sat vores offensive profiler i scene, hvor de er allerbedst, samtidig med vi fik vundet slaget med lerager og Grønning på midtbanen. Det hjalp selvfølgelig heller ikke Viborg at deres to største profiler udgår indenfor de første 10 min, men alt i alt var det uhyre solidt, og hvor er vores angribere dog bare fantastiske. Det er der altså perspektiver i!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægVi er selv udenom det forrykte tilskuertal. Kampene imod Randers og Bif var uinspirerende og ikke Superligaen værdig. Det samme synes jeg egentlig det lugtede af i dag indtil vi fik et småbilligt straffe. Dårlige pasninger, halvhjertet presspil og ingen seriøse chancer. Herefter kom det dog, og vi fik virkelig sat vores offensive profiler i scene, hvor de er allerbedst, samtidig med vi fik vundet slaget med lerager og Grønning på midtbanen. Det hjalp selvfølgelig heller ikke Viborg at deres to største profiler udgår indenfor de første 10 min, men alt i alt var det uhyre solidt, og hvor er vores angribere dog bare fantastiske. Det er der altså perspektiver i!
Jeg er SLET ikke enig med dig i vurderingen af straffesparket. Hvis det ikke fløjtes der vil det være skandaløst ringe dommer arbejdeBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSå fedt med en sejr i en kamp vi "skulle" vinde ..
Skønt med 5 mål at lune sig på .
God stemning trods pinligt fremmøde .
Hvis ikke, ja så er det dælme pinligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlægJeg tror det kan undskyldes med "økodag", hvor rigtigt mange tager på tur med familien.
Hvis ikke, ja så er det dælme pinligt.
Comment
-
http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/april/ob-viborg-ff
Prøv at lægge mærke til Kent på lydsporet - både v 3-0 målet ("KOM NU AFSTED" - og hurtigt taget frispark giver 3-0) og v Viborgs mål "("KOM NU, HADDI - COME ON, HADDI!" - og Haddi dækker ikke rigtigt nogen, hvorefter Haddi, der er solgt af Lasse N, kan se Viborg score). Jeg kan sgu lide vores træner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.superliga.dk/kamp/2015-16/april/ob-viborg-ff
Prøv at lægge mærke til Kent på lydsporet - både v 3-0 målet ("KOM NU AFSTED" - og hurtigt taget frispark giver 3-0) og v Viborgs mål "("KOM NU, HADDI - COME ON, HADDI!" - og Haddi dækker ikke rigtigt nogen, hvorefter Haddi, der er solgt af Lasse N, kan se Viborg score). Jeg kan sgu lide vores trænerBelieve OB
Comment
Comment