Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB -VFF 17/4/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Dejlig sejr. Men med et nederlag til midtjylland er vi lige vidt - hvordan det helt skal undgås uden Makrini kan jeg godt være noget i tvivl om.
    Ja, han er meget vigtigt for os og det bliver en udfordring for holdet uden ham. Men synes ja at Izunna kommer langsomt i bedre kampform og håber at Desler er med igen. Og angrebere er også skarp igen...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Er der mon overhovedet nogle i suppens historie der har lavet assist med ryggen? Eller napper Lasse lige en rekord der?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Dejlig sejr. Men med et nederlag til midtjylland er vi lige vidt - hvordan det helt skal undgås uden Makrini kan jeg godt være noget i tvivl om.
        Lige vidt....kommer vel an på hvad målet er. Hvis vi skal forsøge at sikre den top 6 placering først så hjælper de 3 point i dag da en del.

        Comment


          Det var da en dejlig dag på stadion, det var jo decideret underligt at juble 5 gange!

          AK, Festersen og Falk er utroligt vigtige for os. Men Makrini er klasse, det er så fedt at se ham spille. Han læser spillet utrolig godt og kæmper altid 110%, alt for fed spiller. Lund og Desler kan altså blive en ultra dynamisk duo, håber Kent vil prøve det. Men frygter lidt han spiller Ari igen igen. Ari er bare ikke HM...

          4,700 tilskuere? Kom nu Odense/Fyn.... Det er for tamt.
          Stemningen var ellers godkendt i dag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Er der mon overhovedet nogle i suppens historie der har lavet assist med ryggen? Eller napper Lasse lige en rekord der?

            MvT
            Håber han kan udbygge den teknik i Herning:
            https://m.youtube.com/watch?v=WhjXcm3U7Ds
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Håber han kan udbygge den teknik i Herning:
              https://m.youtube.com/watch?v=WhjXcm3U7Ds
              Det er jo en Søren Berg!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Det var da en dejlig dag på stadion, det var jo decideret underligt at juble 5 gange!

                AK, Festersen og Falk er utroligt vigtige for os. Men Makrini er klasse, det er så fedt at se ham spille. Han læser spillet utrolig godt og kæmper altid 110%, alt for fed spiller. Lund og Desler kan altså blive en ultra dynamisk duo, håber Kent vil prøve det. Men frygter lidt han spiller Ari igen igen. Ari er bare ikke HM...

                4,700 tilskuere? Kom nu Odense/Fyn.... Det er for tamt.
                Stemningen var ellers godkendt i dag.
                stemningen var rigtig god, trods det skuffende fremmøde. Jeg takker alle øvrige fans, og spillerne for en dejlig eftermiddag
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Vi er selv udenom det forrykte tilskuertal. Kampene imod Randers og Bif var uinspirerende og ikke Superligaen værdig. Det samme synes jeg egentlig det lugtede af i dag indtil vi fik et småbilligt straffe. Dårlige pasninger, halvhjertet presspil og ingen seriøse chancer. Herefter kom det dog, og vi fik virkelig sat vores offensive profiler i scene, hvor de er allerbedst, samtidig med vi fik vundet slaget med lerager og Grønning på midtbanen. Det hjalp selvfølgelig heller ikke Viborg at deres to største profiler udgår indenfor de første 10 min, men alt i alt var det uhyre solidt, og hvor er vores angribere dog bare fantastiske. Det er der altså perspektiver i!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Vi er selv udenom det forrykte tilskuertal. Kampene imod Randers og Bif var uinspirerende og ikke Superligaen værdig. Det samme synes jeg egentlig det lugtede af i dag indtil vi fik et småbilligt straffe. Dårlige pasninger, halvhjertet presspil og ingen seriøse chancer. Herefter kom det dog, og vi fik virkelig sat vores offensive profiler i scene, hvor de er allerbedst, samtidig med vi fik vundet slaget med lerager og Grønning på midtbanen. Det hjalp selvfølgelig heller ikke Viborg at deres to største profiler udgår indenfor de første 10 min, men alt i alt var det uhyre solidt, og hvor er vores angribere dog bare fantastiske. Det er der altså perspektiver i!
                    Jeg tror du har ret i at det måske har kostet lidt at 2 kampe er tabt som følge ar uinspirerede spil, men tallet i dsg er dog lidt bedre end sidst gang på det tidspunkt.
                    Jeg er SLET ikke enig med dig i vurderingen af straffesparket. Hvis det ikke fløjtes der vil det være skandaløst ringe dommer arbejde
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Så fedt med en sejr i en kamp vi "skulle" vinde ..
                      Skønt med 5 mål at lune sig på .
                      God stemning trods pinligt fremmøde .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Så fedt med en sejr i en kamp vi "skulle" vinde ..
                        Skønt med 5 mål at lune sig på .
                        God stemning trods pinligt fremmøde .
                        Jeg tror det kan undskyldes med "økodag", hvor rigtigt mange tager på tur med familien.
                        Hvis ikke, ja så er det dælme pinligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                          Jeg tror det kan undskyldes med "økodag", hvor rigtigt mange tager på tur med familien.
                          Hvis ikke, ja så er det dælme pinligt.
                          Økodag, konfirmationssæsonen er skudt i gang, to kedelige kampe frisk i hukommelsen - og kl. 13 er der bare rigtig mange der ikke selv er færdig med at spille kamp. - og så var det altså også pissekoldt i dag.

                          Comment


                            Rasmus Jensen's første hovedstødsmål i SL

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...aa-hovedstoed/

                            Comment


                              http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/april/ob-viborg-ff

                              Prøv at lægge mærke til Kent på lydsporet - både v 3-0 målet ("KOM NU AFSTED" - og hurtigt taget frispark giver 3-0) og v Viborgs mål "("KOM NU, HADDI - COME ON, HADDI!" - og Haddi dækker ikke rigtigt nogen, hvorefter Haddi, der er solgt af Lasse N, kan se Viborg score). Jeg kan sgu lide vores træner

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/april/ob-viborg-ff

                                Prøv at lægge mærke til Kent på lydsporet - både v 3-0 målet ("KOM NU AFSTED" - og hurtigt taget frispark giver 3-0) og v Viborgs mål "("KOM NU, HADDI - COME ON, HADDI!" - og Haddi dækker ikke rigtigt nogen, hvorefter Haddi, der er solgt af Lasse N, kan se Viborg score). Jeg kan sgu lide vores træner
                                jeg har bemærket det samme, og det giver i den grad optimisme hos mig. Prøv også at se JBL ved 3-1 målet der tilsyneladende står og slår ud med armene og peger på LN, som om han ikke helt forstår hvad han blander sig i situationen for og at han helt ude af position
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X