Synes også det er en af Kents helt store issues med den nuværende trup. Bankerne kan bruges meget bedre fremad banen i forhold til hvad de gør nu. Ser man på Aab, som spiller lidt ala os, så synes jeg backerne støder meget bedre op, og samspillet fremad banen, kant og back imellem er noget bedre afstemt. Den eneste gang i år jeg kan huske vi virkelig har haft drive på kanten, var i 2. Halveg imod AGF, hvor Desler galloperede op af flanken den ene gang efter den anden, og det er sjovt nok også den halveg vi har set det højeste niveau fra os i dette forår.
Det må være det Barret skal være bedre til, han har spillet på VM og WB før, så han burde godt kunne komme med frem, som f.eks. Desler kan.
Jeg har lagt meget mærke til, at HJ-Makrini-LN ofte ligger næsten på linje i det opbyggende spil. Men backerne har ikke været langt nok fremme, måske handler det i virkeligheden om at de to backs ikke tør komme længere frem. Det har tit endt med at de nærmest står som 5 back kæde, og det er nok ikke meningen.
Jeg håber det hjælper med OL i bedre form og Barret uden mave problemer.
Syntes at Barrett stoppede op og spillede bagud hele tiden igår, der kom ikke nogen drives fra vores ve kant i går. Håber han tør udfordre eller at vores angribere trækker ud og gør sig spilbare for ham i næste kamp.
Synes også det er en af Kents helt store issues med den nuværende trup. Bankerne kan bruges meget bedre fremad banen i forhold til hvad de gør nu. Ser man på Aab, som spiller lidt ala os, så synes jeg backerne støder meget bedre op, og samspillet fremad banen, kant og back imellem er noget bedre afstemt. Den eneste gang i år jeg kan huske vi virkelig har haft drive på kanten, var i 2. Halveg imod AGF, hvor Desler galloperede op af flanken den ene gang efter den anden, og det er sjovt nok også den halveg vi har set det højeste niveau fra os i dette forår.
....men sådan en spiller havde vi i Spelmann...jeg håber sgu han har lyst til at vende retur til sommer, når han er færdig med at udforske Tyrkiet.
Aaah Kent.
Spelmann er en god fighter og ganske løbevillig generelt, men når det kommer til evner med bolden, så er det godt nok begrænset hvad han kan.
Leave a comment: