Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB, 10/4 2016 kl 18.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Ari er også startet rigtigt rigtigt dårligt. Intet lykkes for ham.
    Intet nyt i det

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    Hold nu kæft hvor er Ari ringe.

Leave a comment:

• elias.odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvad med Ari, det er ikke godt med ham på midten
    Ari er også startet rigtigt rigtigt dårligt. Intet lykkes for ham.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    forsøget med ari på kant ser heller ikke rigtigt ud til at fungere - gad vide hvor længe kent bliver ved med det eksperiment
    Jeg gætter på resten af sæsonen. Jeg synes det er så arbitrær og grel en disposition, at det stinker langt væk af at han skal spilles på det der islandske landshold, så man kan få nogle ekstra kr. for ham til sommer.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Jeg får knopper i hovedbunden af at se Skulason på den højre midt. Han er alt alt alt for langsom i omtanke og handling til at spille den position. Kæmpe drivekiller i vores kontraer.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Jonasson kommer til at koste et mål i dag. Satme ikke skarpt. Alene de to eneste afleveringer han har lavet, har han været så langsom i optrækket at han skyder lige ind på en BIF spiller.
    forsøget med ari på kant ser heller ikke rigtigt ud til at fungere - gad vide hvor længe kent bliver ved med det eksperiment

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Jonasson kommer til at koste et mål i dag. Satme ikke skarpt. Alene de to eneste afleveringer han har lavet, har han været så langsom i optrækket at han skyder lige ind på en BIF spiller.
    Hvad med Ari, det er ikke godt med ham på midten

Leave a comment:

• elias.odense
    replied

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja - vi kan jo lige så godt vende os til det. På den helt korte banen - altså kampen i dag, da vil det da være en klar svækkelse - men det er da spændende. Og den falk vi så mod randers var altså ikke meget værd (ligesom resten af holdet forøvrigt)
    var hæmmet af "ankelskade" efter et slag/spark efter 10 min., men ja...svag kamp af alle mand mod RFC

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    hold op en vidende kommentator der er i dag - iflg ham har OB 4 meget dygtige målmænd......nånåda

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det bliver en god mulighed for
    At se, hvordan holdet fungerer på en svær udebane uden Falk
    ja - vi kan jo lige så godt vende os til det. På den helt korte banen - altså kampen i dag, da vil det da være en klar svækkelse - men det er da spændende. Og den falk vi så mod randers var altså ikke meget værd (ligesom resten af holdet forøvrigt)

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Det bliver en god mulighed for
    At se, hvordan holdet fungerer på en svær udebane uden Falk

Leave a comment:

• MBO931
    replied
    Jeg tror bestemt at vi bliver presset i bund i dele af kampen. Men med en hurtig AK og en fodboldintelligent Fester ser jeg muligheder i kontrafasen! Kom så ODENSE!!!

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    I Lund og Barrett har vi backer der er særdeles villige til at gå frem. Med to fløje, der må forventes at trække ind, skal de skabe bredte og slå evt. indlæg. Det tror jeg på at de kan.
    Det lyder sandsynligt med en "livlig kamp" som Kent har forudsagt. Vi har to backs der er bedre fremad banen end de er defensivt. Izunna fra start havde jeg ikke troet på, det må være en konsekvens af Azers svage kamp mod RFC. Izunna har jo ikke ligefrem vist niveauet i de minutter han har fået indtil nu. FINGERS CROSSED

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    I Lund og Barrett har vi backer der er særdeles villige til at gå frem. Med to fløje, der må forventes at trække ind, skal de skabe bredte og slå evt. indlæg. Det tror jeg på at de kan.
    Det er primært i kampe, hvor vi er mest på bolden eller skal jagte en udligning, at Lund for alvor kommer frem i banen. Barrett synes jeg ikke vi har set forfærdeligt meget til offensivt her i foråret, slet ikke med samme ivrighed som Desler. Jeg tror nu at de kommer til at holde sig rimeligt i skindet i dag, i en kamp, hvor jeg tror, at vi kommer til at spille meget på omstillinger, med mindre vi selvfølgelig er bagud efter 20 min. igen, som vi har været i de sidste 5!! kampe mod Brøndby.

Leave a comment:

Working...
X