Oprindeligt indsendt af elias.odense
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: BIF - OB, 10/4 2016 kl 18.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvad med Ari, det er ikke godt med ham på midten
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægforsøget med ari på kant ser heller ikke rigtigt ud til at fungere - gad vide hvor længe kent bliver ved med det eksperiment
Leave a comment:
-
Jeg får knopper i hovedbunden af at se Skulason på den højre midt. Han er alt alt alt for langsom i omtanke og handling til at spille den position. Kæmpe drivekiller i vores kontraer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægJonasson kommer til at koste et mål i dag. Satme ikke skarpt. Alene de to eneste afleveringer han har lavet, har han været så langsom i optrækket at han skyder lige ind på en BIF spiller.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægJonasson kommer til at koste et mål i dag. Satme ikke skarpt. Alene de to eneste afleveringer han har lavet, har han været så langsom i optrækket at han skyder lige ind på en BIF spiller.
Leave a comment:
-
Jonasson kommer til at koste et mål i dag. Satme ikke skarpt. Alene de to eneste afleveringer han har lavet, har han været så langsom i optrækket at han skyder lige ind på en BIF spiller.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja - vi kan jo lige så godt vende os til det. På den helt korte banen - altså kampen i dag, da vil det da være en klar svækkelse - men det er da spændende. Og den falk vi så mod randers var altså ikke meget værd (ligesom resten af holdet forøvrigt)
Leave a comment:
-
hold op en vidende kommentator der er i dag - iflg ham har OB 4 meget dygtige målmænd......nånåda
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDet bliver en god mulighed for
At se, hvordan holdet fungerer på en svær udebane uden Falk
Leave a comment:
-
Det bliver en god mulighed for
At se, hvordan holdet fungerer på en svær udebane uden Falk
Leave a comment:
-
Jeg tror bestemt at vi bliver presset i bund i dele af kampen. Men med en hurtig AK og en fodboldintelligent Fester ser jeg muligheder i kontrafasen! Kom så ODENSE!!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægI Lund og Barrett har vi backer der er særdeles villige til at gå frem. Med to fløje, der må forventes at trække ind, skal de skabe bredte og slå evt. indlæg. Det tror jeg på at de kan.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægI Lund og Barrett har vi backer der er særdeles villige til at gå frem. Med to fløje, der må forventes at trække ind, skal de skabe bredte og slå evt. indlæg. Det tror jeg på at de kan.
Leave a comment:
Leave a comment: