Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB, 10/4 2016 kl 18.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Spændende opstilling, men det kan gå begge veje når man satser på at stå så kompakt.

    Det store spørgsmål må være hvem der skal føre bolden frem til angriberne? Der er ikke så meget fart i holdet til at vi kan slå mange kontra.
    Nu lykkedes det ikke at parkere bussen og vi har ingen til at føre kontra. Hvad nu Kent?

    Tvivlsomme dispositioner for anden kamp i træk..

    Comment


      #62
      Det er ikke godt, vi kan jo ikke ramme hinanden. AK gemmer sig , Izunna er langt væk fra storform, jjt aflevere for ringe Haddi er for langsom suk klage jammer og nød. Puha for noget lort

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det kan vel kun gå fremad i 2.halvleg
        Nej det kan skam sagtens blive mindst lige så slemt.
        Det synes jeg også man så mod Randers, hvor der blev formået at holde samme lave kadence i størstedelen af kampen.

        Comment


          #64
          For fanden hvor er jeg træt af de fucking samme fejl! Ari skal FANDME ikke starte inde, han er ikke god nok! Hvorfor starter Greve på bænken??? Hvad med at spille med nogle spillere der bare kan lidt offensivt. AK og Fester skal serviceres, det er der sku ingen af de 4 midtbanespillere der kan. Hjerneblødning af Kent, jeg har flere gange simpelthen ikke fattet hans taktik. Ari og JJT på kanten er fandme ikke i orden. Specielt ikke når man Greve og Lukas som faktisk er kant spillere.
          I øvrigt har vi kun produceret 1 stor chance i 3 halvlege nu.

          Ari skal bare sparke den dødbold langt i stedet for det elendige småspil, det er jo decideret ulogisk!!!
          Last edited by El New York; 10-04-2016, 17:55.

          Comment


            #65
            Jeg kan godt lide at være glad og et positivt menneske. Barrett har spillet rigtig godt, synes jeg. Gode defensive aktioner, vigtigst af alt, men også nogle gode offensive.
            Festersen har jeg på fornemmelsen bare venter på at gøre noget genialt. AK er om ikke andet tændt, af hvad jeg kan se fra min plads.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af el new york Se indlæg
              for fanden hvor er jeg træt af de fucking samme fejl! Ari skal fandme ikke starte, han er ikke god nok! Hvorfor starte greve på bænken??? Hvad med at spille med nogle spillere der bare kan lidt offensivt. Ak og fester skal serviceres, det er der sku ingen af de 4 midtbanespillere der kan. Hjerneblødning af kent, jeg har flere gange simpelthen fattet hans taktik. Ari og jjt på kanten er fandme ikke i orden. Specielt ikke når man greve og lukas som faktisk er kant spillere.
              I øvrigt har vi kun produceret 1 stor chance i 3 halvlege nu.

              Ari skal bare sparke den dødbold langt i stedet for det elendige småspil, det er jo decideret ulogisk!!!
              enig!!

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                OB har et frispark 3 meter inde på Brøndbys banehalvdel, alle mand er med fremme men man vælger at spille den kort og får den ikke ind i feltet.
                BIF sætter en kontra igang som de score sikkert på
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                OB satser alt på dødbold Izunna satser og mister bolden og Brøndby laver hurtig omstilling og scorer
                SUK.
                Tak.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Det værste er at de får målet i vores bedste periode. Vi havde sat os fint på kampen. VI skal blive ved, de må blive trætte i anden halvleg. Der er bestemt muligheder i deres forsvar, det ser heller ikke vildt godt ud.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    OB satser alt på dødbold Izunna satser og mister bolden og Brøndby laver hurtig omstilling og scorer
                    Izunna er sgu blevet ret bleg, hvis det var ham, der mistede den.

                    Comment


                      #70
                      Ja BIFs mål er udelukkende Aris skyld, jeg er godt nok træt af at se ham lave den ene fejl efter den anden. Manden er ikke god nok, FAT det Kent. Det eneste han kan er dødbolde, men vi har kun god header... Så vi scorer nok ikke på dødbolde, ligegyldigt om det er Ari eller Grytebust der sparker dem.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Jeg kan godt lide at være glad og et positivt menneske. Barrett har spillet rigtig godt, synes jeg. Gode defensive aktioner, vigtigst af alt, men også nogle gode offensive.
                        Festersen har jeg på fornemmelsen bare venter på at gøre noget genialt. AK er om ikke andet tændt, af hvad jeg kan se fra min plads.
                        👍

                        Og et ok stribet fremmøde på lægterne
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          KN vil have sat Ari og JJT bedre op .

                          Hmm. Han kommer nok til at vente længe
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            God start på 2. Halvleg.

                            Comment


                              #74
                              Skift nu ud Kent. .. der er flere emner

                              Comment


                                #75
                                Godt. Det var kun 4 sæsoner for tidligt at han blev skiftet ud.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X