Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB, 10/4 2016 kl 18.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: BIF - OB, 10/4 2016 kl 18.

    Opstilling:

    ---------Grytebust

    Lund, Nielsen, Jonasson, Barrett

    Skulason, Izunna, El-Makrini, JJ Thomasen

    ------Festersen, AK Jacobsen.

    #2
    Fedt med Jens Jakob fra start!

    Comment


      #3
      Spændende startopstilling!

      Comment


        #4
        Bliver interessant at se hvad Izunna og JJT kan bidrage med.

        Har længe gerne ville se JJT på en kant. Tror hans evner passer godt med det en kant gerne skal kunne i Kents system. Det kræver så bare, at backen har fart og niveau til at komme frem og sørge for noget bredde.

        Men når Ari på den anden kant så også er en spiller der primært vil trække ind i banen og ikke rigtig har evnerne til at udfordre på ydersiden kommer vi nok alligevel til at savne en dimension i vores spil.

        Comment


          #5
          Spændende opstilling, men det kan gå begge veje når man satser på at stå så kompakt.

          Det store spørgsmål må være hvem der skal føre bolden frem til angriberne? Der er ikke så meget fart i holdet til at vi kan slå mange kontra.

          Comment


            #6
            I Lund og Barrett har vi backer der er særdeles villige til at gå frem. Med to fløje, der må forventes at trække ind, skal de skabe bredte og slå evt. indlæg. Det tror jeg på at de kan.

            Comment


              #7
              Spændende!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                I Lund og Barrett har vi backer der er særdeles villige til at gå frem. Med to fløje, der må forventes at trække ind, skal de skabe bredte og slå evt. indlæg. Det tror jeg på at de kan.
                Det er primært i kampe, hvor vi er mest på bolden eller skal jagte en udligning, at Lund for alvor kommer frem i banen. Barrett synes jeg ikke vi har set forfærdeligt meget til offensivt her i foråret, slet ikke med samme ivrighed som Desler. Jeg tror nu at de kommer til at holde sig rimeligt i skindet i dag, i en kamp, hvor jeg tror, at vi kommer til at spille meget på omstillinger, med mindre vi selvfølgelig er bagud efter 20 min. igen, som vi har været i de sidste 5!! kampe mod Brøndby.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  I Lund og Barrett har vi backer der er særdeles villige til at gå frem. Med to fløje, der må forventes at trække ind, skal de skabe bredte og slå evt. indlæg. Det tror jeg på at de kan.
                  Det lyder sandsynligt med en "livlig kamp" som Kent har forudsagt. Vi har to backs der er bedre fremad banen end de er defensivt. Izunna fra start havde jeg ikke troet på, det må være en konsekvens af Azers svage kamp mod RFC. Izunna har jo ikke ligefrem vist niveauet i de minutter han har fået indtil nu. FINGERS CROSSED
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Jeg tror bestemt at vi bliver presset i bund i dele af kampen. Men med en hurtig AK og en fodboldintelligent Fester ser jeg muligheder i kontrafasen! Kom så ODENSE!!!

                    Comment


                      #11
                      Det bliver en god mulighed for
                      At se, hvordan holdet fungerer på en svær udebane uden Falk

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Det bliver en god mulighed for
                        At se, hvordan holdet fungerer på en svær udebane uden Falk
                        ja - vi kan jo lige så godt vende os til det. På den helt korte banen - altså kampen i dag, da vil det da være en klar svækkelse - men det er da spændende. Og den falk vi så mod randers var altså ikke meget værd (ligesom resten af holdet forøvrigt)

                        Comment


                          #13
                          hold op en vidende kommentator der er i dag - iflg ham har OB 4 meget dygtige målmænd......nånåda

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            ja - vi kan jo lige så godt vende os til det. På den helt korte banen - altså kampen i dag, da vil det da være en klar svækkelse - men det er da spændende. Og den falk vi så mod randers var altså ikke meget værd (ligesom resten af holdet forøvrigt)
                            var hæmmet af "ankelskade" efter et slag/spark efter 10 min., men ja...svag kamp af alle mand mod RFC
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Jonasson kommer til at koste et mål i dag. Satme ikke skarpt. Alene de to eneste afleveringer han har lavet, har han været så langsom i optrækket at han skyder lige ind på en BIF spiller.

                              Comment

                              Working...
                              X