Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne sagtens forestille mig at Kadrii evt så bare gerne vil videre... OB er been there and done that for ham... Jeg tror ikke på det
Problemet for kadrii vil vel generelt være at det er ved at være længe siden an rigtigt har vist noget - pga af sin skade.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg ved heller ikke om jeg tror på det - mig bekendt er der også kun snak om et ønske/håb/drøm fra en anden bruger - og ikke noget "konkret" rygte.
Problemet for kadrii vil vel generelt være at det er ved at være længe siden an rigtigt har vist noget - pga af sin skade.
Comment
-
Jeg tror da klart at kadrii ønsker sig selv videre i hans position. Hans ambitioner må trods alt være større København eller ej. Nordsjælland er et godt bud på næste destination for ham i mine øjne, men han havde jo sin storhedstid hos os, så melder vi os på banen, kunne vi være et godt sted. En klub på vej frem og en ny start i vante omgivelser kan vel vægte lidt. Fansene elsker ham trods hans angreb på sygesektoren. Det ville overraske mig meget hvis han bliver og EfB tror jeg ikke meget på, når de er så ringe. Tror han er mere ombejlet end at skulle med til en potentiel nedrykker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg tror da klart at kadrii ønsker sig selv videre i hans position. Hans ambitioner må trods alt være større København eller ej. Nordsjælland er et godt bud på næste destination for ham i mine øjne, men han havde jo sin storhedstid hos os, så melder vi os på banen, kunne vi være et godt sted. En klub på vej frem og en ny start i vante omgivelser kan vel vægte lidt. Fansene elsker ham trods hans angreb på sygesektoren. Det ville overraske mig meget hvis han bliver og EfB tror jeg ikke meget på, når de er så ringe. Tror han er mere ombejlet end at skulle med til en potentiel nedrykkerLast edited by manner; 31-07-2016, 07:41.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-remmer-i-fck/
Så røg han i hvert fald .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment