Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Arghhhhhhhh, så ikke du nævnte ham. My bad ;-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Når man nu keder sig og venter på nyheder, så kan man jo altid kigge på muligheder. Til offensiven var jeg forbi Transfermarkts database for at kigge på kontraktfrie spillere, og der er da nogle interessante muligheder. Har forsøgt at holde mig til spillere, som virker bare lidt realistiske, selv om flere af dem sikkert ikke er det mht lønkrav osv. Det blev til en trio af svenskere:-)

      http://www.transfermarkt.de/mervan-c.../spieler/72237 Mervan Celik - venstre kant, hurtig og fysisk stærk. Var super i Sverige for et par år siden, tog til Italien og siden Tyrkiet, hvor det åbenbart er gået lidt op og ned, men 75 kampe i Serie A og tyrkisk PL på 3 år lyder ikke som total fiasko.
      http://www.transfermarkt.de/samuel-a.../spieler/55751 Samuel Armenteros. Svensk-cubansk angriber, der langt overvejende har spillet i Holland, og så det sidste år i tog et 'penge-år' i Azerbjadjan. Holland eller Sverige er vel de mest sandsynlige destinationer, men score mål på et niveau omkring og over superligaen kan han i hvert fald.
      http://www.transfermarkt.de/henok-go...l/spieler/6838 Henok Guitom. Den sidste i trioen af svenskere med etnisk baggrund: han var jo sidste år topscorer i Allsvenskan, så selvom han nærmer sig de 32, så er der nok bud efter ham stadigvæk.

      edit: og så kom der lige en 'svensker' til, selv om han er hollænder: Moestapha El Kabir. Meget succésfuld angriber i Mjällby for 3-4 år siden, ligesom et par af de andre har det været op og ned siden, men når man sidste år lavede 8 kasser i tyrkisk superliga og bl.a. scorede imod Galatasaray, så kan det ikke være helt skidt. Nok over, hvad man kan håbe på, men han kan jo være træt af det tyrkiske kaos (han har revet kontrakt over i Spellmans tidl. klub, som åbenbart er kaos) http://www.fotbollskanalen.se/turkie...kiska-klubben/
      Der er helt klart nogle spændende emner der. To spillere,som dog ikke er kontraktfri, men som jeg mener kunne være meget interessante for os er Christoffer Remmer og Aleksandar Cavric.
      Remmer får pt ikke meget spilletid i FCK og med ham på højre back vil Desler kunne rykkes frem på midtbanen.
      Cavric var lejet af AGF i sidste sæson og er i mine øjne en vildt spændende kantspiller. Han har vist et år tilbage af sin kontrakt hos Genk, men kan måske lokkes tilbage til superligaen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Der er helt klart nogle spændende emner der. To spillere,som dog ikke er kontraktfri, men som jeg mener kunne være meget interessante for os er Christoffer Remmer og Aleksandar Cavric.
        Remmer får pt ikke meget spilletid i FCK og med ham på højre back vil Desler kunne rykkes frem på midtbanen.
        Cavric var lejet af AGF i sidste sæson og er i mine øjne en vildt spændende kantspiller. Han har vist et år tilbage af sin kontrakt hos Genk, men kan måske lokkes tilbage til superligaen.
        Tror Cavric har fået et meget dårlig ry i DK pga opførsel, træningsmoral og generel levestil... Ellers en super god spiller..
        Men ja tak til Remmer

        Comment


          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...ov-til-skifte/

          Vi kunne godt hjælpe stakkels Masango - prisen er nok desværre ikke til at komme helt i nærheden af, og man kan også blive lidt loren ved en spiller med en åbenmundet agent; men hvis Randers var til at tale med, så kunne vi sagtens befri dem for endnu en god spiller. Det skal da ikke hedde sig, at OB ikke vil hjælpe til med det projekt:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...ov-til-skifte/

            Vi kunne godt hjælpe stakkels Masango - prisen er nok desværre ikke til at komme helt i nærheden af, og man kan også blive lidt loren ved en spiller med en åbenmundet agent; men hvis Randers var til at tale med, så kunne vi sagtens befri dem for endnu en god spiller. Det skal da ikke hedde sig, at OB ikke vil hjælpe til med det projekt:-)
            Men når de blankt afviser Aab, så afviser de nok også OB, desværre.

            Comment


              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ne-til-danmark Kunne være et fint alternativ.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                arhhhh - måske i Hobro... Har haft total nomadetilværelse de sidste mange år. Ikke et godt tegn. Det peger ingen vegne hen. Ellers tak

                Comment


                  Han skal jo fungere som plan b, i den henseende er det vel ligegyldigt om han hat r været nomade?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Han skal jo fungere som plan b, i den henseende er det vel ligegyldigt om han hat r været nomade?
                    Men hans niveau er vel ganske relevant. Ingen danske klubber var interesserede i ham efter opholdet i FCV, selvom han gerne ville blive i DK, siden har han ikke præsteret nok i en eneste klub til, at klubben har fundet det rentabelt at give ham en længere kontrakt. Selvom jeg ikke har set ham spille siden FCV tiden, så tyder det ikke på, at han kan gøre en forskel for os

                    Comment


                      Han har da vidst bl.a. præsteret fint i Hearts, og det at ingen klubber var interesseret betyder ikke at han ikke kan bruges. Måske var han for dyr dengang? Måske passede han ikke ind hos dem som skulle bruge angriber? Måske diverse sportsdirektører blot vurderede forkert? It's known to happen...

                      Anyway, jeg kender ikke hans nuværende niveau, og ved ikke om han er relevant, men hvis du regner med at OB kan hive et større og bedre navn til en fast reservetjans, tror jeg at du dramatisk overvurdere hvor mange penge JH har at gøre med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Han har da vidst bl.a. præsteret fint i Hearts, og det at ingen klubber var interesseret betyder ikke at han ikke kan bruges. Måske var han for dyr dengang? Måske passede han ikke ind hos dem som skulle bruge angriber? Måske diverse sportsdirektører blot vurderede forkert? It's known to happen...

                        Anyway, jeg kender ikke hans nuværende niveau, og ved ikke om han er relevant, men hvis du regner med at OB kan hive et større og bedre navn til en fast reservetjans, tror jeg at du dramatisk overvurdere hvor mange penge JH har at gøre med.
                        Han har aldrig spillet i Hearts.
                        Et indkøb af ham passer overhovedet ikke ind. Han er 30 og har ikke præsteret på et ordentligt hold, på et ordentligt niveau kontirnuerligt siden han forlod Malmø i 2010. Hvis kravet bare er, at man skal være stor og kan spille angriber, så kan man ligeså godt spare pengene for min skyld og beholde Thomas Mikkelsen.

                        Vi snakker altså om en mand, der har spillet 75 kampe siden 2010 - det er 12.5 kamp pr. sæson for hold, som ikke er bedre end OB (fraregnet Lecce måske i 2010-2012). Det kan godt være, at du synes, at jeg lægger for meget tiltro i JH og OB's økonomi, men jeg synes, at du lægger for meget tiltro i en mand, der har bevist sig selv meget lidt over de sidste 6 år
                        Last edited by Limefrugten; 20-07-2016, 12:48.

                        Comment


                          Så Inverness, du ved jo godt hvad jeg mener ikke?

                          Vi bliver næppe enige, jeg tænker at han kunne være en fin og billig plan b, det gør du ikke. Fint nok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Så Inverness, du ved jo godt hvad jeg mener ikke?

                            Vi bliver næppe enige, jeg tænker at han kunne være en fin og billig plan b, det gør du ikke. Fint nok.
                            Det gør vi nok ikke.
                            Jeg kan i hvert fald ikke se, hvad der kvalificerer ham til at være fin, ud fra det vi ved om ham.

                            Comment


                              Er der nogen, der kender til Lerin Duarte, fra Ajax? Transfermarkt beskriver ham som en 8'er. Han har spillet for flere forskellige klubber i Æresdivisionen, og har spillet Uefa Cup og Champions League for Ajax. Han er 25 år.
                              Fra artiklen: Over for Fox Sports har Duartes agent Aleksandar Bursac bekræftet, at SønderjyskE i øjeblikket er det mest konkrete tilbud, som spilleren har og, selvom han skal gå ned i løn for at skifte dertil, er han villig til dette.
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/agent-bekraefter-ajax-spiller-kan-skifte-til-soenderjyske

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Er der nogen, der kender til Lerin Duarte, fra Ajax? Transfermarkt beskriver ham som en 8'er. Han har spillet for flere forskellige klubber i Æresdivisionen, og har spillet Uefa Cup og Champions League for Ajax. Han er 25 år.
                                Fra artiklen: Over for Fox Sports har Duartes agent Aleksandar Bursac bekræftet, at SønderjyskE i øjeblikket er det mest konkrete tilbud, som spilleren har og, selvom han skal gå ned i løn for at skifte dertil, er han villig til dette.
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/agent-bekraefter-ajax-spiller-kan-skifte-til-soenderjyske
                                Han blev hentet ind som erstatning for Christian Eriksen i sin tid, så Ajax må have haft stor tiltro til ham en gang, men det er tilsyneladende ikke gået helt efter planen

                                Han må vel betegnes som lidt en lottokupon, men han må jo have noget uforløst potentiale. Har man scoutet ham ordentligt, kunne det da være en spændende mulighed (men nu er det jo så Sønderjyske han rygtes primært til)
                                Last edited by Limefrugten; 23-07-2016, 05:41.

                                Comment

                                Working...
                                X