Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg... og helt umuligt.
Han har haft okay succes i Willem II, med momenter af høj høj klasse ... han kommer selvfølgelig ikke til OB nu!
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg... Ja for fanden, sammen med Messi ville han udgøre en giftig offensiv ...
Vi har ingen mulighed for at hente Lucas Andersen.
Men ellers mangler vi kan at Barcelona accepterer vores bud på at de kan bruge vores købsoption på Koval.
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, sådan cirka :D.
Så starter jeg nu.
Selv om jeg stadigvæk ser Rilwan som muligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægMayron George fra Hobro, ham kunne jeg satme godt tænke mig at se i OB. Han er hurtig og fysisk brøl stærk. Som supplement til AK og Fester burde han være mere end god nok. + han er stadig rimelig ung. Fylder 23 i år og er 189 cm og 80 kg. Kan godt sammenlignes med Zohore :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægMayron George fra Hobro, ham kunne jeg satme godt tænke mig at se i OB. Han er hurtig og fysisk brøl stærk. Som supplement til AK og Fester burde han være mere end god nok. + han er stadig rimelig ung. Fylder 23 i år og er 189 cm og 80 kg. Kan godt sammenlignes med Zohore :)
Han skal da vælge OB for at komme lidt tættere på sin familie i Costa Rica 😄🤓
Edit: så har han lige gjort det til 3-0 mod FCKBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Har selv tænkt Brock-Madsen på et tidspunkt. Han spiller ikke i Birmingham og kan nogle af de samme ting. Han har dog lige for nyligt været ude og sige, at han ikke giver op derovre endnu, og han er nok en semi-dyr løsning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghan bør være interessant for os. Jeg har hørt fra en nordjyde at AaB har deres lange ækle tentakler ude efter ham som afløser for Spalvis.
Han skal da vælge OB for at komme lidt tættere på sin familie i Costa Rica 邏
Edit: så har han lige gjort det til 3-0 mod FCK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAab får jo ham der den lange hjem fra tyskland som skulle afløse Spalvis så tror umiddelbart ikke at de er på udkig. Men man ved jo aldrigBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...at-fortsaette/
Hiv ham hjem som kulturbærer og lad ham få træneruddannelsen gennem klubben. Jeg er ligeglad med hans niveau, elsker den mand!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægLæste bare i en artikel på bold.dk han sagde han intet havde hørt fra FCM :-)
Comment
Comment