Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er han stadig en mulighed? Eller er det bare passé

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...k-naermer-sig/
    Passé. I min bog opfylder han ikke mange af de kriterier, vi burde kigge efter i en ny angriber. Har svært ved at se, at han skulle være bedre end de to, der starter inde, han er godt oppe i årene, og han giver os ikke en anden dimension ift Fester+AK (her tænker jeg primært på noget rå- og luftstyrke)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Passé. I min bog opfylder han ikke mange af de kriterier, vi burde kigge efter i en ny angriber. Har svært ved at se, at han skulle være bedre end de to, der starter inde, han er godt oppe i årene, og han giver os ikke en anden dimension ift Fester+AK (her tænker jeg primært på noget rå- og luftstyrke)
      Enig, Macena er Passé. Fester og AK må være de klare førstevalg. En tredje angriber bør være en yngre, der kan udvikle sig og evt. supplere de to med nogle andre kompetencer.

      Comment


        Passé..agenten siger ligeud at motivationen er penge og knsp så meget lysten og sulten. Det lyder som noget jeg ikke har lyst til at se på
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Meget tyder på at han gerne vil stille med en venstrebenet på hk og omvendt i hans system. Fellah er nævnt nogle gange, og han er netop venstrebenet. Lukas bliver aldrig kant i KN's system. Han er for meget kant og er for kluntet i spil i små områder. Han skulle have slået igennem som back, men der er Desler naturligvis for stærk. Ari bliver som du siger aldrig kant, og det er selvfølgelig kun, fordi Kent føler han mangler den rette type at han spiller der
          Når nu Kent gerne vil have en højrebenet spiller på venstre kanten vil det så ikke være en ide at hente Martin Spelmann hjem fra sit mareridt i Tyrkiet?. Med Spelmann får vi jo en rutineret hårdtarbejdende spiller som kender både klub og træner og som har den helt rigtige vindermentalitet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Når nu Kent gerne vil have en højrebenet spiller på venstre kanten vil det så ikke være en ide at hente Martin Spelmann hjem fra sit mareridt i Tyrkiet?. Med Spelmann får vi jo en rutineret hårdtarbejdende spiller som kender både klub og træner og som har den helt rigtige vindermentalitet.
            Nej. Ønsker ikke en 10cm højere Ari SKulasson på kanten i form af Spelmann. Spelmann har rigtig nok en fremragende vindermentalitet, men manden kan reelt ikke indgå i et struktureret bold besiddende spil, hvor pasninger skal ligge lige i fødderne og hvor kanten skal bidrage med kreativitet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Når nu Kent gerne vil have en højrebenet spiller på venstre kanten vil det så ikke være en ide at hente Martin Spelmann hjem fra sit mareridt i Tyrkiet?. Med Spelmann får vi jo en rutineret hårdtarbejdende spiller som kender både klub og træner og som har den helt rigtige vindermentalitet.
              ... og ikke er kantspiller, eller nogensinde var god for OB, for andet end fight.
              Spelmann er langsom, teknisk meget begrænset og heller ikke en god pasningsspiller ... han kan fighte og det er det ... mildt sagt ikke en kantspiller for Kent Nielsen, heldigvis.

              Hvad med at gå efter gode fodboldspillere :)?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvad med at gå efter gode fodboldspillere :)?
                Så du mener vi skal komme med seriøse bud på gode spillere...

                Du er også så kedelig ;)

                Men jeg har en lille drøm, der hedder Rilwan Hassan.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Så du mener vi skal komme med seriøse bud på gode spillere...

                  Du er også så kedelig ;)

                  Men jeg har en lille drøm, der hedder Rilwan Hassan.
                  Thomas Lindrup er lige fyldt 40, men vil formentlig kunne slå nogle af ligaens bedste indlæg endnu. Kunne vi overtale ham til en enkelt sæson, måske?
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Thomas Lindrup er lige fyldt 40, men vil formentlig kunne slå nogle af ligaens bedste indlæg endnu. Kunne vi overtale ham til en enkelt sæson, måske?
                    Hassan er en våd drøm, og sikkert lige så sandsynlig som Lindrup
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      ... og ikke er kantspiller, eller nogensinde var god for OB, for andet end fight.
                      Spelmann er langsom, teknisk meget begrænset og heller ikke en god pasningsspiller ... han kan fighte og det er det ... mildt sagt ikke en kantspiller for Kent Nielsen, heldigvis.

                      Hvad med at gå efter gode fodboldspillere :)?
                      Meget kan siges om Spelmann, men langsom er han eddermaneme ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Kunne vi hente Makrini i Holland var det måske også muligt at hente ham her til OB.
                        6 mål og 5 assistent i sæsonen for Twente, som netop er blevet tvangsnedrykket. Han har kontraktudløb nu til sommer.
                        http://www.transfermarkt.de/jerson-c...spieler/126413
                        25½ og når jeg kigger på hans karriere så er jeg ikke imponeret. Makrini spillede fast og på det samme hold. Cabral ligner en der er blevet kastet rundt; om det er fordi man har villet udvikle ham eller han ikke har slået til er så spørgsmålet. Jeg frygter det sidste Det er ikke sådan en spiller vi skal have ind og stjæle spilletid for JJ og Greve.

                        Men jeg æder gerne mine ord i mig igen, hvis han skulle kigge forbi til træning, viser sig god nok og får kontrakt
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er han stadig en mulighed? Eller er det bare passé

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...k-naermer-sig/
                          Nej tak. 32 år og jagter økonomien selvom han burde have tjent "nok" derude nu.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Når nu Kent gerne vil have en højrebenet spiller på venstre kanten vil det så ikke være en ide at hente Martin Spelmann hjem fra sit mareridt i Tyrkiet?. Med Spelmann får vi jo en rutineret hårdtarbejdende spiller som kender både klub og træner og som har den helt rigtige vindermentalitet.
                            Elsker sgu Spelmanns fight langt mere end Lasses. Man ved også hvad man får og tror faktisk han ville være en god spillere som supplement til Makrini og Izzuna centralt da han har den offensive force, men kan slås som dem og spille begge veje. Det kunne måske give JJ en sæson på kanten så han kan få mere spilletid.

                            Men jeg tvivler på at Spelmann har lyst til at komme hjem og spille tredje violin med en del tid på bænken.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Det ville være en giga bombe og en kæmpe afløser for Falk. Muligvis en bedre spiller tilmed.
                              ... og helt umuligt.
                              Han har haft okay succes i Willem II, med momenter af høj høj klasse ... han kommer selvfølgelig ikke til OB nu!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                I den form han er i nu ville han være perfekt til vores offensiv
                                ... Ja for fanden, sammen med Messi ville han udgøre en giftig offensiv ...
                                Vi har ingen mulighed for at hente Lucas Andersen.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X