Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg kunne helt klart godt se ham som back-up til angrebet. Der er også andre fra Hobro der kan blive relevante når Hobro rykker ned.

    Især Park Jun-Bin.
    Hjælp mig lige - hvad kan Jun-Bin der gør ham interessant for os? (har tydeligvis ikke lagt nok mærke til ham).

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Hjælp mig lige - hvad kan Jun-Bin der gør ham interessant for os? (har tydeligvis ikke lagt nok mærke til ham).

      MvT
      Han fik sin fodbold uddannelse i Wolfsburg og spillede flere gange for Greuther Fürth i Bundesligaen. Men kan ikke husker meget om ham.
      Men synes i hvert fald han er en fighter. Han har den sorte bælt i Tækwondo. :-)
      http://www.bild.de/sport/fussball/gr...0890.bild.html
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Hjælp mig lige - hvad kan Jun-Bin der gør ham interessant for os? (har tydeligvis ikke lagt nok mærke til ham).

        MvT
        Hurtig og teknisk rigtig god. Kunne også blive målfarlig på det rigtige hold

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Han fik sin fodbold uddannelse i Wolfsburg og spillede flere gange for Greuther Fürth i Bundesligaen. Men kan ikke husker meget om ham.
          Men synes i hvert fald han er en fighter. Han har den sorte bælt i Tækwondo. :-)
          http://www.bild.de/sport/fussball/gr...0890.bild.html
          Skal SÅ meget signes. Omend blot for at kampsmadre David Boysen, dit pisgule svin.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Skal SÅ meget signes. Omend blot for at kampsmadre David Boysen, dit pisgule svin.

            MvT
            Hehe. God idé. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Skal SÅ meget signes. Omend blot for at kampsmadre David Boysen, dit pisgule svin.

              MvT

              Comment


                #67
                http://forza.dk/nyhed/tipsbladet/dan...=tipsbladet.dk
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Lyder spændende

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lyder spændende
                    absolut spændende, men hvad skal vi dog bruge ham til og hvem skal han remplacere
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      absolut spændende, men hvad skal vi dog bruge ham til og hvem skal han remplacere
                      Måske erstatning for Busuladzic. Det tyder ikke på at der bliver forlænget med ham, han vil nok spille fast, og jeg tror der satses på Izunna og
                      El Makrini fast fra næste sæson.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        absolut spændende, men hvad skal vi dog bruge ham til og hvem skal han remplacere
                        1. l;ser jeg det ikke ordenligt - eller hvor står der noget om det er os?
                        2. Hvorfor skulle han erstatte nogen (går ud fra det er det du mener) det er tilladt at have en bredere trup end lige de 11 startere....eks. makrinin har karantæne på fredag - der ville det nu være rart at have en fuldgod erstatning ikke ;)

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          1. l;ser jeg det ikke ordenligt - eller hvor står der noget om det er os?
                          2. Hvorfor skulle han erstatte nogen (går ud fra det er det du mener) det er tilladt at have en bredere trup end lige de 11 startere....eks. makrinin har karantæne på fredag - der ville det nu være rart at have en fuldgod erstatning ikke ;)
                          der står jo ingen steder at det er os, det var blot en kommentar til fmprOBs "lyder spændende" kommentar. Vi har fra næste sæson 2 "sikre" startere i El Mak og Izunna som suppleres med JJT, Greve, Yao, Jöan, og Ari. Han er beskrevet som box-box spiller og jeg mener absolut vi har gode erstatninger i vores egen unge,i tilfælde af skader osv., med Greve og JJT som bedste bud, så det er næppe der behovet for forstærkning er størst, og om en 2 holds. spiller fra AIK er en fuldgod erstatning er jeg også tvivlende overfor. Jeg synes han ligner et GF indkøb
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            der står jo ingen steder at det er os, det var blot en kommentar til fmprOBs "lyder spændende" kommentar. Vi har fra næste sæson 2 "sikre" startere i El Mak og Izunna som suppleres med JJT, Greve, Yao, Jöan, og Ari. Han er beskrevet som box-box spiller og jeg mener absolut vi har gode erstatninger i vores egen unge,i tilfælde af skader osv., med Greve og JJT som bedste bud, så det er næppe der behovet for forstærkning er størst, og om en 2 holds. spiller fra AIK er en fuldgod erstatning er jeg også tvivlende overfor. Jeg synes han ligner et GF indkøb
                            Det er nok heller ikke os, der er inde i billedet. Han lyder umiddelbart mere som et Midtjylland/Brøndby køb, eller evt AGF, der har en sportschef med fortid i netop AIK.

                            I øvrigt så er der altid behov for forstærkning, hvis muligheden er der for at lande bedre spillere, end dem man har, uanset om det er til start elver eller bredde. Uanset om det er en etableret profil eller et ungt talent.

                            Bare fordi man har x antal spillere på en given plads betyder ikke man skal holde op med at lede.

                            Og de spillere du nævner som supplering til El Mak og Izunna? No offense, men det lyder umiddelbart som en meget tynd supplering - som i "pænt uholdbar"

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er nok heller ikke os, der er inde i billedet. Han lyder umiddelbart mere som et Midtjylland/Brøndby køb, eller evt AGF, der har en sportschef med fortid i netop AIK.

                              I øvrigt så er der altid behov for forstærkning, hvis muligheden er der for at lande bedre spillere, end dem man har, uanset om det er til start elver eller bredde. Uanset om det er en etableret profil eller et ungt talent.

                              Bare fordi man har x antal spillere på en given plads betyder ikke man skal holde op med at lede.

                              Og de spillere du nævner som supplering til El Mak og Izunna? No offense, men det lyder umiddelbart som en meget tynd supplering - som i "pænt uholdbar"

                              MvH ChrisOB
                              Lige mine ord. Kan man hente en guldfugl oppe i Sverige, skal man jo ikke lade sig begrænse af vi allerede er besat, hvis de er markant dårligere.
                              Ryger Azer til sommer skal vi have en erstatning ind som kan konkurrere med Izunna og Makrini, så hvis ham her har talentet, så bare hent!

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                der står jo ingen steder at det er os, det var blot en kommentar til fmprOBs "lyder spændende" kommentar. Vi har fra næste sæson 2 "sikre" startere i El Mak og Izunna som suppleres med JJT, Greve, Yao, Jöan, og Ari. Han er beskrevet som box-box spiller og jeg mener absolut vi har gode erstatninger i vores egen unge,i tilfælde af skader osv., med Greve og JJT som bedste bud, så det er næppe der behovet for forstærkning er størst, og om en 2 holds. spiller fra AIK er en fuldgod erstatning er jeg også tvivlende overfor. Jeg synes han ligner et GF indkøb
                                Umiddelbart tror jeg heller ikke det er os der er tale om. Men en forstærkning er der da altid plads til. Og ja vi har folk vi kan smide derind....men Ari nej det har da vidst aldrig fungeret Yao hører mig bekendt til på kanten og det samme med Joan. Så så overbefolket mener jeg nu ikke vores centrale midt er

                                Comment

                                Working...
                                X