Oprindeligt indsendt af Stoltjyde
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægEr JJT egentlig ikke 8'er? Eller hvordan skal han sættes i "bås"?
mvh
MaxHH
Det er jo en endegyldig sandhed i moderne fodbold, at pladsen på banen bliver mindre og mindre hele tiden, fordi at spillerne bliver hurtigere og stærkere, og som kreativ spiller er der bare mere plads at operere på ude på kanterne, da de kan vende med bolden og blive retvendte uden konstant at have en mand i ryggen, og det er lettere at skabe overtal på kanterne. Det ser vi også internationalt hvor klassiske 10er typer som Özil, Silva og Eriksen, er rykket ud med udgangspunkt på kanterne, i jagten på mere plads, og det er jeg ikke i tvivl om, at Kent også er bevidst om, så jeg tror egentligt med tiden, at vi vil se JJT blive brugt mest som venstre kant, så længe han i hvert fald har de klare defensive mangler, jeg mener han har.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægJeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:
http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406
Generelt set et fint vindue med en trup der var rimeligt på plads inden opstart, en nødvendig yderligere rengøring - nu mangler der så "bare" lige 2-3 signinger....afløser for falk (zohore) og noget til midten - så har JH sat et ret godt vindue sammen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægJeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:
Håber man kan hente 2 rigtig gode for den løn at Lucas,Ari og Hallgrimur fik..
En rigtig god 8'er og en dygtig kantspiller som kan vippe Jönsson op i angrebet
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHåber der er bund i den udtalelse. Ser dog gerne 2 mand ind pga truppen ser tynd ud.
Så det ville da være yderst skuffende hvis vi kun hentede 1 med den tidligere udmelding.. Nogle gange ærger det mig at journalisterne ikke går lidt hårdere til Jesper Hansen og fx spørger som jeg skrev for oven.. holder ham op på tidligere udtalelser.. Troede 1+3 = 4. Det er det ikke i følge JH. Det er 1 til 2
Kunne være interessant at vide om Welbeck stadig træner medLast edited by fmprOB; 26-07-2016, 18:50.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet burde der også komme.. Allerede inden vi kom af med Ari,Hallgrimur og Lucas sagde Jesper Hansen at der var luft i budgettet til at hente en spiller.
Så det ville da være yderst skuffende hvis vi kun hentede 1 med den tidligere udmelding.. Nogle gange ærger det mig at journalisterne ikke går lidt hårdere til Jesper Hansen og fx spørger som jeg skrev for oven.. holder ham op på tidligere udtalelser.. Troede 1+3 = 4. Det er det ikke i følge JH. Det er 1 til 2
Kunne være interessant at vide om Welbeck stadig træner medBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror det vil være muligt at finde udtalelser fra JH hvor han siger at der ikke skal købes bare for at købe, og som sådan kan 1+3 sagtens være 2 eller 3 (sågar 1) hvis ikke klubben har tillid til at emnerne er de rigtige spillere til klubben og "jobbet"
Men vi har længe vidst at der var brug for offensiv forstærkning.. Og hvis Jesper ikke kan finde 2-3 stykker på 3 måneder mens andre klubber henter spillere til højre og venstre er han ikke sit job voksent. Vi har ikke hentet en spiller i snart 2 måneder til 1.holdet.. Ved godt vi hentede 5 mand inden træningen gik igang men vi mistede jo også 7-8 stykker samtidig..
Så er der det med at spillerne skal passe i Kent's system. Fair nok. tvivler dog på at vores spillestil er så avanceret at det er et sværere market for os end for andre..
Men der er heldigvis stadig 5 uger tilbage og jeg har en stærk tiltro til at det nok skal lykkedes med minimum 2 selv om jeg ville have foretrukket at der allerede var sket noget på nuværende tidspunkt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet burde klar også komme.. Allerede inden vi kom af med Ari,Hallgrimur og Lucas sagde Jesper Hansen at der var luft i budgettet til at hente en spiller.
Kunne være interessant at vide om Welbeck stadig træner med
Tænker defor det er en klar udtalelse at der kommer ind en eller to spillere for den kreative sektor. Sikker en offensiv midtbane og måske en kant. Og håber de kommer ikke fra 1. Div. ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Kan se på transfermarkt, at Alexander Farnerud er uden kontrakt efter hans ophold i Torino. Er han for dyr, at hente ind eller kunne han være en mulighed på 8'er positionen(han står listet som central midtbane spiller).
Jeg husker ham som en særdeles god fodboldspiller fra tiden i Brøndby, hvor han dog blev brugt i angrebet, hvilket var en helt forkert placering.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægKan se på transfermarkt, at Alexander Farnerud er uden kontrakt efter hans ophold i Torino. Er han for dyr, at hente ind eller kunne han være en mulighed på 8'er positionen(han står listet som central midtbane spiller).
Jeg husker ham som en særdeles god fodboldspiller fra tiden i Brøndby, hvor han dog blev brugt i angrebet, hvilket var en helt forkert placering.
Comment
Comment