Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har ikke nogen god fornemmelse i forhold til vores trup pt. Jeg synes der mangler styring og kvalitet, især på midtbanen.
    KEP får allerede fået rødt i 2. Kamp, nu skal Tingager bevise sit værd. Izuna mangler meget i at være den kvalitetspiller han var førhen. Jønsson mangler kvalitet. Vores back og kanterne laver dårlige indlæg.
    Det er op til AK og Fester at lave målene og begge har tendens til at nipse for meget.
    Jeg ved godt at vi har mange nye spillere der skal sammenspilles med den tilbageværende trup, ex det meste af forsvaret er nyt. Det tager selvfølgelig noget tid.
    Meeeeen jeg er sgu ikke helt tryg.
    OB mangler ideer, kreativitet og styring i spillet , det var også lidt af et problem i sidste sæson, hvor meget afhang af Rasmus Falks kreativitet og evner. Han er væk nu sådan er det, men der er jo ikke kommet noget der ligner en erstatning.
    Vi må se hvad der sker, jeg håber på 2 kvalitetspiller, en centralt og en til angrebet.

    Comment


      Nu ved jeg ikke om han allerede er opgivet, men kunne man forestille sig Nana Welbeck er tænkt som decideret afløser for Izunna, der nok stadig er eftertragtet som 6´er i en anden klub ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Nu ved jeg ikke om han allerede er opgivet, men kunne man forestille sig Nana Welbeck er tænkt som decideret afløser for Izunna, der nok stadig er eftertragtet som 6´er i en anden klub ?
        det er der næppe tvivl om ..Dagens FS bringer JJT i spil som afløser for Izu i næste kamp. Konspirationsteorien er vel at OB forhandler med El Mak om en forlængelse, og her står klubben ret godt med Izu til pladsen også på en længere kontrakt og JJT/Thrane som 8'ere
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Jeg har ikke nogen god fornemmelse i forhold til vores trup pt. Jeg synes der mangler styring og kvalitet, især på midtbanen.
          KEP får allerede fået rødt i 2. Kamp, nu skal Tingager bevise sit værd. Izuna mangler meget i at være den kvalitetspiller han var førhen. Jønsson mangler kvalitet. Vores back og kanterne laver dårlige indlæg.
          Det er op til AK og Fester at lave målene og begge har tendens til at nipse for meget.
          Jeg ved godt at vi har mange nye spillere der skal sammenspilles med den tilbageværende trup, ex det meste af forsvaret er nyt. Det tager selvfølgelig noget tid.
          Meeeeen jeg er sgu ikke helt tryg.
          OB mangler ideer, kreativitet og styring i spillet , det var også lidt af et problem i sidste sæson, hvor meget afhang af Rasmus Falks kreativitet og evner. Han er væk nu sådan er det, men der er jo ikke kommet noget der ligner en erstatning.
          Vi må se hvad der sker, jeg håber på 2 kvalitetspiller, en centralt og en til angrebet.
          Kan nogen huske hvornår vi sidst havde en velfungerende central midtbane hvor man trygt kunne lade de samme to mand spille uge efter uge ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Jeg har ikke nogen god fornemmelse i forhold til vores trup pt. Jeg synes der mangler styring og kvalitet, især på midtbanen.
            KEP får allerede fået rødt i 2. Kamp, nu skal Tingager bevise sit værd. Izuna mangler meget i at være den kvalitetspiller han var førhen. Jønsson mangler kvalitet. Vores back og kanterne laver dårlige indlæg.
            Det er op til AK og Fester at lave målene og begge har tendens til at nipse for meget.
            Jeg ved godt at vi har mange nye spillere der skal sammenspilles med den tilbageværende trup, ex det meste af forsvaret er nyt. Det tager selvfølgelig noget tid.
            Meeeeen jeg er sgu ikke helt tryg.
            OB mangler ideer, kreativitet og styring i spillet , det var også lidt af et problem i sidste sæson, hvor meget afhang af Rasmus Falks kreativitet og evner. Han er væk nu sådan er det, men der er jo ikke kommet noget der ligner en erstatning.
            Vi må se hvad der sker, jeg håber på 2 kvalitetspiller, en centralt og en til angrebet.
            Jeg har også hele tiden pointeret vigtigheden af at man ikke undervurdere at få en ordentlig erstatning for Falk. Vi kan selvfølgelig ikke finde en i hans klasse, men bare en med speed og som kan lidt på egen hånd. Indtil videre er det kreativiteten på sidste 1/3-del af banen som har været en stor del af problemet, og det kunne man også kun forvente når man indtil videre har erstattet ham med en langsom angriber, man forsøger at omskole. Jønsson tror jeg nok skal blive en gevinst, men jeg ser ham ikke på kanten. Find nu en kreativ offensivspiller inden efterslæbet rent pointmæssigt bliver for udtalt!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg har også hele tiden pointeret vigtigheden af at man ikke undervurdere at få en ordentlig erstatning for Falk. Vi kan selvfølgelig ikke finde en i hans klasse, men bare en med speed og som kan lidt på egen hånd. Indtil videre er det kreativiteten på sidste 1/3-del af banen som har været en stor del af problemet, og det kunne man også kun forvente når man indtil videre har erstattet ham med en langsom angriber, man forsøger at omskole. Jønsson tror jeg nok skal blive en gevinst, men jeg ser ham ikke på kanten. Find nu en kreativ offensivspiller inden efterslæbet rent pointmæssigt bliver for udtalt!!
              Men vi har trods alt produceret masser af chancer i begge kampe (bør vi også kunne mod 2 oprykkere).
              Det er vel nærmere slutproduktet der har manglet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Jeg har ikke nogen god fornemmelse i forhold til vores trup pt. Jeg synes der mangler styring og kvalitet, især på midtbanen.
                KEP får allerede fået rødt i 2. Kamp, nu skal Tingager bevise sit værd. Izuna mangler meget i at være den kvalitetspiller han var førhen. Jønsson mangler kvalitet. Vores back og kanterne laver dårlige indlæg.
                Det er op til AK og Fester at lave målene og begge har tendens til at nipse for meget.
                Jeg ved godt at vi har mange nye spillere der skal sammenspilles med den tilbageværende trup, ex det meste af forsvaret er nyt. Det tager selvfølgelig noget tid.
                Meeeeen jeg er sgu ikke helt tryg.
                OB mangler ideer, kreativitet og styring i spillet , det var også lidt af et problem i sidste sæson, hvor meget afhang af Rasmus Falks kreativitet og evner. Han er væk nu sådan er det, men der er jo ikke kommet noget der ligner en erstatning.
                Vi må se hvad der sker, jeg håber på 2 kvalitetspiller, en centralt og en til angrebet.
                Hvad med Thomas Enevoldsen. Jeg mener han er en fantastisk midtbanespiller med noget af det rutine, lederevner og vindermentalitet vi mangler.
                Han har været nævnt før og ifølge AaB fans har vi allerede lagt bud på ham:
                http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...179&start=1660
                Samtidig tyder det på han ikke er helt enig med deres træner omkring sin nuværende situation/form:
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...oedderne-tale/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Hvad med Thomas Enevoldsen. Jeg mener han er en fantastisk midtbanespiller med noget af det rutine, lederevner og vindermentalitet vi mangler.
                  Han har været nævnt før og ifølge AaB fans har vi allerede lagt bud på ham:
                  http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...179&start=1660
                  Samtidig tyder det på han ikke er helt enig med deres træner omkring sin nuværende situation/form:
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...oedderne-tale/
                  Jeg ved ikke rigtig med Enevoldsen, der er ingen tvivl om han topniveau, der er han klasse. Men han rammer det for sjældent, og så er han en af de der spillere med "Ronaldo" nykker, i reserve kampen mellem OB-Aab lagde jeg mærke til hvor meget han var efter de andre, og det klinger bare utroligt hult når han var den klart ringeste på banen den dag. Sådan en type gider jeg ikke se på.

                  Comment


                    Det ville sgu være pinligt at hente ham.å

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det ville sgu være pinligt at hente ham.å
                      Det er pinligt, at man som OB-fan ikke kan se, at Enevoldsen vil være en kanon forstærkning, når man ser på den nuværende trup. 9 mål sidste efterår siger alt. Klassespiller i Suppen.

                      Comment


                        Jeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:

                        http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          Jeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:

                          http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406
                          Spændende. Ikke fordi der som sådan står meget nyt, men det er da sjældent, at han melder så klart ud (selvom det selvfølgeligt bliver pakket ind i de normale sportsdirektør floskler efterfølgende). Jeg tror (i transfertider kan grænsen mellem tror og håber godt blive udhvisket lidt), at der er noget på vej meget snart, når han melder sådan ud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Jeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:

                            http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406
                            Det havde været dejligt hvis han satte en lidt kortere tidsfrist for forstærkningerne, men det er selvfølgelig ikke hans stil. Synes dog også han er bemærkelsesværdigt klar i mælet omkring at den/de forstærkninger kommer, så det giver mig et lille håb om der er noget lige op over.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                              Jeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:

                              http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406

                              Wait what!? Så man leder efter kreative spillere, og ikke et stort skur man kan slå dårlige indlæg efter... Jeg er rystet i min grundvold!

                              Comment


                                Kasper kusk eneste FCK spiller der ikke er med på flyveren til Rumænien. De skriver godt nok det er grundet en skade, meeeeeeeen det ville ik gøre noget hvis den egentlige grund var en anden;-)

                                Comment

                                Working...
                                X