Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Kasper kusk eneste FCK spiller der ikke er med på flyveren til Rumænien. De skriver godt nok det er grundet en skade, meeeeeeeen det ville ik gøre noget hvis den egentlige grund var en anden;-)
    Jeg vil så gerne have løsningen er en 8´er, men er det Kusk der er løsningen, så går jeg på kompromis

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Jeg vil så gerne have løsningen er en 8´er, men er det Kusk der er løsningen, så går jeg på kompromis
      Er JJT egentlig ikke 8'er? Eller hvordan skal han sættes i "bås"?

      mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Er JJT egentlig ikke 8'er? Eller hvordan skal han sættes i "bås"?

        mvh

        MaxHH
        Jo, det vil jeg også umiddelbart sige, men Kent er jo kendt (get it) for at have revolutioneret den her skandinaviske 4-4-2 og spille med indvendige, kreative og teknisk gode kanter. Nicolaj Thomsen var bestemt heller ikke prototypen på en kantspiller, da han kom frem, men fandt jo i den grad sit hjem der, og som type minder han i mine øjne meget om JJT, uden dog overhovedet at være på samme niveau.

        Det er jo en endegyldig sandhed i moderne fodbold, at pladsen på banen bliver mindre og mindre hele tiden, fordi at spillerne bliver hurtigere og stærkere, og som kreativ spiller er der bare mere plads at operere på ude på kanterne, da de kan vende med bolden og blive retvendte uden konstant at have en mand i ryggen, og det er lettere at skabe overtal på kanterne. Det ser vi også internationalt hvor klassiske 10er typer som Özil, Silva og Eriksen, er rykket ud med udgangspunkt på kanterne, i jagten på mere plads, og det er jeg ikke i tvivl om, at Kent også er bevidst om, så jeg tror egentligt med tiden, at vi vil se JJT blive brugt mest som venstre kant, så længe han i hvert fald har de klare defensive mangler, jeg mener han har.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Jeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:

          http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406
          trods alt positiv læsning. Nu kommer det jo naturligvis an på hvem der bliver bragt ind - men 2 nye må da være minimum med de afgange der har været.
          Generelt set et fint vindue med en trup der var rimeligt på plads inden opstart, en nødvendig yderligere rengøring - nu mangler der så "bare" lige 2-3 signinger....afløser for falk (zohore) og noget til midten - så har JH sat et ret godt vindue sammen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Jeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:

            http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406
            Lige sådan en udmelding jeg var ude efter. Tak JH
            Håber man kan hente 2 rigtig gode for den løn at Lucas,Ari og Hallgrimur fik..
            En rigtig god 8'er og en dygtig kantspiller som kan vippe Jönsson op i angrebet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Er JJT egentlig ikke 8'er? Eller hvordan skal han sættes i "bås"?

              mvh

              MaxHH
              Jo han er 8'er. Så en ligesom ham. Bare 2 niveauer over tak

              Comment


                Håber der er bund i den udtalelse. Ser dog gerne 2 mand ind pga truppen ser tynd ud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                  Jeg smider lige et link til denne Jesper Hansen-artikel:

                  http://odense.lokalavisen.dk/obs-spo...707289965/2406
                  Rigtig god og spændende læsning! Det vidner om at der sker noget selvom der godtnok er stille på rygte markedet i denne tid.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Håber der er bund i den udtalelse. Ser dog gerne 2 mand ind pga truppen ser tynd ud.
                    Det burde der også komme.. Allerede inden vi kom af med Ari,Hallgrimur og Lucas sagde Jesper Hansen at der var luft i budgettet til at hente en spiller.
                    Så det ville da være yderst skuffende hvis vi kun hentede 1 med den tidligere udmelding.. Nogle gange ærger det mig at journalisterne ikke går lidt hårdere til Jesper Hansen og fx spørger som jeg skrev for oven.. holder ham op på tidligere udtalelser.. Troede 1+3 = 4. Det er det ikke i følge JH. Det er 1 til 2
                    Kunne være interessant at vide om Welbeck stadig træner med
                    Last edited by fmprOB; 26-07-2016, 18:50.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det burde der også komme.. Allerede inden vi kom af med Ari,Hallgrimur og Lucas sagde Jesper Hansen at der var luft i budgettet til at hente en spiller.
                      Så det ville da være yderst skuffende hvis vi kun hentede 1 med den tidligere udmelding.. Nogle gange ærger det mig at journalisterne ikke går lidt hårdere til Jesper Hansen og fx spørger som jeg skrev for oven.. holder ham op på tidligere udtalelser.. Troede 1+3 = 4. Det er det ikke i følge JH. Det er 1 til 2
                      Kunne være interessant at vide om Welbeck stadig træner med
                      jeg tror det vil være muligt at finde udtalelser fra JH hvor han siger at der ikke skal købes bare for at købe, og som sådan kan 1+3 sagtens være 2 eller 3 (sågar 1) hvis ikke klubben har tillid til at emnerne er de rigtige spillere til klubben og "jobbet"
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg tror det vil være muligt at finde udtalelser fra JH hvor han siger at der ikke skal købes bare for at købe, og som sådan kan 1+3 sagtens være 2 eller 3 (sågar 1) hvis ikke klubben har tillid til at emnerne er de rigtige spillere til klubben og "jobbet"
                        Selvfølgelig skal der ikke bare købes for at købes. Og er også med på at man ikke bare kan knipse med fingerene og der så står en drømmespiller..
                        Men vi har længe vidst at der var brug for offensiv forstærkning.. Og hvis Jesper ikke kan finde 2-3 stykker på 3 måneder mens andre klubber henter spillere til højre og venstre er han ikke sit job voksent. Vi har ikke hentet en spiller i snart 2 måneder til 1.holdet.. Ved godt vi hentede 5 mand inden træningen gik igang men vi mistede jo også 7-8 stykker samtidig..
                        Så er der det med at spillerne skal passe i Kent's system. Fair nok. tvivler dog på at vores spillestil er så avanceret at det er et sværere market for os end for andre..

                        Men der er heldigvis stadig 5 uger tilbage og jeg har en stærk tiltro til at det nok skal lykkedes med minimum 2 selv om jeg ville have foretrukket at der allerede var sket noget på nuværende tidspunkt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det burde klar også komme.. Allerede inden vi kom af med Ari,Hallgrimur og Lucas sagde Jesper Hansen at der var luft i budgettet til at hente en spiller.
                          Så det ville da være yderst skuffende hvis vi kun hentede 1 med den tidligere udmelding.. Nogle gange ærger det mig at journalisterne ikke går lidt hårdere til Jesper Hansen og fx spørger som jeg skrev for oven.. holder ham op på tidligere udtalelser.. Troede 1+3 = 4. Det er det ikke i følge JH. Det er 1 til 2
                          Kunne være interessant at vide om Welbeck stadig træner med
                          Synes JH er ikke manden som lader sig presse af journalisterne. Han er helt "tør" og professionel i det og giver ikke en ord mere end han planlæggede til de selvom de ville forsøge at provokere udtalelser af ham.
                          Tænker defor det er en klar udtalelse at der kommer ind en eller to spillere for den kreative sektor. Sikker en offensiv midtbane og måske en kant. Og håber de kommer ikke fra 1. Div. ...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Kan se på transfermarkt, at Alexander Farnerud er uden kontrakt efter hans ophold i Torino. Er han for dyr, at hente ind eller kunne han være en mulighed på 8'er positionen(han står listet som central midtbane spiller).

                            Jeg husker ham som en særdeles god fodboldspiller fra tiden i Brøndby, hvor han dog blev brugt i angrebet, hvilket var en helt forkert placering.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                              Kan se på transfermarkt, at Alexander Farnerud er uden kontrakt efter hans ophold i Torino. Er han for dyr, at hente ind eller kunne han være en mulighed på 8'er positionen(han står listet som central midtbane spiller).

                              Jeg husker ham som en særdeles god fodboldspiller fra tiden i Brøndby, hvor han dog blev brugt i angrebet, hvilket var en helt forkert placering.
                              Husker ham også som en der kunne være god på den offensive midt. Men er han ikke i starten af 30'erne? 32-33 stykker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Husker ham også som en der kunne være god på den offensive midt. Men er han ikke i starten af 30'erne? 32-33 stykker.
                                Jo, han fyldte 32 d. 1. Maj - Men derfor kunne han godt være interessant på en 2-årige. :-)

                                Comment

                                Working...
                                X