Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Så du mener vi skal komme med seriøse bud på gode spillere...

    Du er også så kedelig ;)

    Men jeg har en lille drøm, der hedder Rilwan Hassan.
    Ja, sådan cirka :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      ... og helt umuligt.
      Han har haft okay succes i Willem II, med momenter af høj høj klasse ... han kommer selvfølgelig ikke til OB nu!
      Det er jeg da godt klar over, men når andre drømmer, så er det ikke min opgave at pille dem fra hinanden.

      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      ... Ja for fanden, sammen med Messi ville han udgøre en giftig offensiv ...
      Vi har ingen mulighed for at hente Lucas Andersen.
      Har hørt at JH er tæt på med Messi, han skal selvfølgelig gå med til en lille løn nedgang på ca. 1,1 million om ugen.
      Men ellers mangler vi kan at Barcelona accepterer vores bud på at de kan bruge vores købsoption på Koval.


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Ja, sådan cirka :D.
      Okay, fair nok.

      Så starter jeg nu.
      Selv om jeg stadigvæk ser Rilwan som muligt.

      Comment


        Mayron George fra Hobro, ham kunne jeg satme godt tænke mig at se i OB. Han er hurtig og fysisk brøl stærk. Som supplement til AK og Fester burde han være mere end god nok. + han er stadig rimelig ung. Fylder 23 i år og er 189 cm og 80 kg. Kan godt sammenlignes med Zohore :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Mayron George fra Hobro, ham kunne jeg satme godt tænke mig at se i OB. Han er hurtig og fysisk brøl stærk. Som supplement til AK og Fester burde han være mere end god nok. + han er stadig rimelig ung. Fylder 23 i år og er 189 cm og 80 kg. Kan godt sammenlignes med Zohore :)
          Enig. Han er også en god afslutter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Mayron George fra Hobro, ham kunne jeg satme godt tænke mig at se i OB. Han er hurtig og fysisk brøl stærk. Som supplement til AK og Fester burde han være mere end god nok. + han er stadig rimelig ung. Fylder 23 i år og er 189 cm og 80 kg. Kan godt sammenlignes med Zohore :)
            han bør være interessant for os. Jeg har hørt fra en nordjyde at AaB har deres lange ækle tentakler ude efter ham som afløser for Spalvis.
            Han skal da vælge OB for at komme lidt tættere på sin familie i Costa Rica 😄🤓

            Edit: så har han lige gjort det til 3-0 mod FCK
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Mayron George fra Hobro, ham kunne jeg satme godt tænke mig at se i OB. Han er hurtig og fysisk brøl stærk. Som supplement til AK og Fester burde han være mere end god nok. + han er stadig rimelig ung. Fylder 23 i år og er 189 cm og 80 kg. Kan godt sammenlignes med Zohore :)
              Et spændende bud. Han besidder i hvert fald nogle af de kvaliteter, vi mangler til at supplere vores nuværende dynamiske duo. Og som du ganske rigtigt skriver, så har han også en god alder. Han burde også være indenfor vores økonomiske rækkevidde. På minussiden har han været temmelig skadesplaget.

              Har selv tænkt Brock-Madsen på et tidspunkt. Han spiller ikke i Birmingham og kan nogle af de samme ting. Han har dog lige for nyligt været ude og sige, at han ikke giver op derovre endnu, og han er nok en semi-dyr løsning.

              Comment


                Kunne vi ikke nuppe Hassan fra FCM. Nok lidt dyr. Men han vil gerne have dansk pas som han kan blive indstillet til i november. Men ikke sikkert FCM gider forlænge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Kunne vi ikke nuppe Hassan fra FCM. Nok lidt dyr. Men han vil gerne have dansk pas som han kan blive indstillet til i november. Men ikke sikkert FCM gider forlænge
                  Self vil FCM forlænge. Han spiller fast hver gang efter sin skadespause.

                  Comment


                    Læste bare i en artikel på bold.dk han sagde han intet havde hørt fra FCM :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      han bør være interessant for os. Jeg har hørt fra en nordjyde at AaB har deres lange ækle tentakler ude efter ham som afløser for Spalvis.
                      Han skal da vælge OB for at komme lidt tættere på sin familie i Costa Rica 邏

                      Edit: så har han lige gjort det til 3-0 mod FCK
                      Aab får jo ham der den lange hjem fra tyskland som skulle afløse Spalvis så tror umiddelbart ikke at de er på udkig. Men man ved jo aldrig

                      Comment


                        Hassan,George og Robert Skov fra SIF. Så ville jeg godt lukke vinduet. Ikke fordi det er vildt realistisk.
                        Men nu er det jo en transferØNSKE tråd

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Aab får jo ham der den lange hjem fra tyskland som skulle afløse Spalvis så tror umiddelbart ikke at de er på udkig. Men man ved jo aldrig
                          personligt tror jeg ikke Helenius er løsningen for dem, så jeg tror nu sagtens de kan være interesseret i ham, men som du siger "you never know"
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...at-fortsaette/

                            Hiv ham hjem som kulturbærer og lad ham få træneruddannelsen gennem klubben. Jeg er ligeglad med hans niveau, elsker den mand!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Læste bare i en artikel på bold.dk han sagde han intet havde hørt fra FCM :-)
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-om-tyskland

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Kunne vi ikke nuppe Hassan fra FCM. Nok lidt dyr. Men han vil gerne have dansk pas som han kan blive indstillet til i november. Men ikke sikkert FCM gider forlænge
                                Det er et luftkastel. FCMs bedste spiller i foråret ender ikke i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X