Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Falk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Så lige 15-20 minutter af dagens træning.

Rasmus Falk var med i spil til 2 mål. Han udfordrede modstanderne med driblinger og gik rimelig ind i dueller, så umiddelbart så han ikke voldsomt hæmmet ud i dag. Han rodede sig dog ikke ud i nogen af sine proptrækkerdriblinger. Om det var bevidst pga bentøjet, eller spillet bare ikke indbød til, er jo lidt svært at vurdere.

Mikkel Desler deltog også i spillet til 2 mål og lignede ikke en, der var specielt hæmmet.

Daniel Høegh lavede øvelser på sidelinjen. Der er vist lidt vej endnu.

Emil Larsen var desværre lidt i brokkemode i dag. Synes ellers han viste godt humør i de træninger, jeg så i sommer. Nu fik han også flere dårlige afleveringer at arbejde med, så irritationen var forståelig, men der er forskel på at give udtryk for, at en aflevering er dårlig og så vælge 1)at kæmpe videre eller 2)hænge med hovedet og gå tilbage.

Flere af de unge var med i dag. Jeg så for lidt til at kunne give de store input. Det var dog dejligt at se, at Weber som det naturligste i verden lavede et vip over en forsvarer inde i feltet og sparke på mål. Tror endda det var Lasse Nielsen, han vippede den over:)

JJT virker bare dejlig rolig på midtbanen. Han mangler selvfølgelig en del fysik, men sat op ift Schoop, som han spillede sammen med, så ser JJT væsentligt mere lovende ud.

Radza havde en fin redning på et hårdt skud og kom godt ud af feltet en enkelt gang. Netop det med at komme ud i feltet synes jeg tidligere, han har haft problemer med. Så rart hvis han er ved at bygge ovenpå ift det. Og så er han heldigvis ikke blevet mundlam af at komme op blandt de voksne:)

Der blev øvet spil, hvor der var stor vægt på at lave indlæg. Indlæggene var ikke specielt opmuntrende. Savner lidt de gamle dage med et par arbejdssomme winger, der kunne smække bolden præcist indover. Når bolden kommer derind, så ser Thomas Mikkelsen fornuftig, aggressiv ud. Tror også der skal bedre styr på indlæggene, hvis vi skal få noget ud af Lado (som naturligvis ikke var med i dag). Vores angribere er ikke ligefrem telefonboksspillere, så fint at der bliver øvet indlæg.

Til sidst stod en lille håndfuld og øvede afslutninger efter indlæg. Thomas Mikkelsen havde 5 afslutninger med halv/helflugtninger. Han ramte ret præcist på alle forsøg.
    lækkert med en fyldig update..TAK �� specielt dejligt med RF som jeg håber undgik proptrækkerdriblingerne p.gr.a. de bløde baner, for ikke at løbe en unødog risiko. Jeg håber han er klar igen. Dejligt at læse om JJT, det lyder som om der er en god karriere foran ham. Ærgerligt med Høgh, men absolut ingen grund til at forcere et comeback, så hellere vente til nytår hvis det er nødvendigt. Emil er vel efterhånden "diagnostiseret" som noget humørsvingende, jeg håber OP forstår at motivere ham til gode indsatser i kampene
    Last edited by manner; 15-10-2014, 14:08.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Takker for update...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Så lige 15-20 minutter af dagens træning.

Rasmus Falk var med i spil til 2 mål. Han udfordrede modstanderne med driblinger og gik rimelig ind i dueller, så umiddelbart så han ikke voldsomt hæmmet ud i dag. Han rodede sig dog ikke ud i nogen af sine proptrækkerdriblinger. Om det var bevidst pga bentøjet, eller spillet bare ikke indbød til, er jo lidt svært at vurdere.

Mikkel Desler deltog også i spillet til 2 mål og lignede ikke en, der var specielt hæmmet.

Daniel Høegh lavede øvelser på sidelinjen. Der er vist lidt vej endnu.

Emil Larsen var desværre lidt i brokkemode i dag. Synes ellers han viste godt humør i de træninger, jeg så i sommer. Nu fik han også flere dårlige afleveringer at arbejde med, så irritationen var forståelig, men der er forskel på at give udtryk for, at en aflevering er dårlig og så vælge 1)at kæmpe videre eller 2)hænge med hovedet og gå tilbage.

Flere af de unge var med i dag. Jeg så for lidt til at kunne give de store input. Det var dog dejligt at se, at Weber som det naturligste i verden lavede et vip over en forsvarer inde i feltet og sparke på mål. Tror endda det var Lasse Nielsen, han vippede den over:)

JJT virker bare dejlig rolig på midtbanen. Han mangler selvfølgelig en del fysik, men sat op ift Schoop, som han spillede sammen med, så ser JJT væsentligt mere lovende ud.

Radza havde en fin redning på et hårdt skud og kom godt ud af feltet en enkelt gang. Netop det med at komme ud i feltet synes jeg tidligere, han har haft problemer med. Så rart hvis han er ved at bygge ovenpå ift det. Og så er han heldigvis ikke blevet mundlam af at komme op blandt de voksne:)

Der blev øvet spil, hvor der var stor vægt på at lave indlæg. Indlæggene var ikke specielt opmuntrende. Savner lidt de gamle dage med et par arbejdssomme winger, der kunne smække bolden præcist indover. Når bolden kommer derind, så ser Thomas Mikkelsen fornuftig, aggressiv ud. Tror også der skal bedre styr på indlæggene, hvis vi skal få noget ud af Lado (som naturligvis ikke var med i dag). Vores angribere er ikke ligefrem telefonboksspillere, så fint at der bliver øvet indlæg.

Til sidst stod en lille håndfuld og øvede afslutninger efter indlæg. Thomas Mikkelsen havde 5 afslutninger med halv/helflugtninger. Han ramte ret præcist på alle forsøg.
        Tak for update. Nu var jeg ikke derude i dag. Men generelt set så ser JJT meget interessant ud. Hans blik for spillet og hans afleveringer har en høj høj standard for både OB og superligaen, når jeg har set ham til træningerne.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Tak for update

Er også en af dem der tror helt vildt på at JJT bliver en stor spiller for os

Comment

Lidt input fra Falk:
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ter-materialet

Comment

Hvor gammel er JJT?

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Hvor gammel er JJT?
                JJT var 18, da OB skrev en 3-årig kontrakt med ham i sommer.

Lige lidt om hans debut på U/19 i sidste uge, hvis folk ikke har læst det (hvor Magnus P i øvrigt også var med):

http://www.fyens.dk/sport/U19-landsh...rtikel/2588368

Lidt om hans træning i PSV sidste år:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ungt-ob-talent

Lidt mere uddybende om JJT - artikel fra ob.dk fra sidste år. Fedt at læse, hvor begejstret han var for at være med i en træningskamp mod et sekundahold. Han virker til at have en rigtig god mentalitet:

http://www.ob.dk/artikel/jens-jakob-...rt-sekund.aspx

Comment

Falk er tilbage på U21-landsholdet. Hvis han blir skadet, så vil jeg kaste eder og forbandelser i din retning, Jess Thorup!

Comment

Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                    Falk er tilbage på U21-landsholdet. Hvis han blir skadet, så vil jeg kaste eder og forbandelser i din retning, Jess Thorup!
                    Mja... hvis han IKKE blev udtaget, ville vi jo brokke os over det. Har Falk ikke selv sagt fra tidligere, hvis han ikke var fit nok?

Mvh

MaxHH

Comment

kan han holde sig skadesfri og evt komme til til em næste gang for u21, vil det da også være en oplevelse for ham

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        kan han holde sig skadesfri og evt komme til til em næste gang for u21, vil det da også være en oplevelse for ham
                        Og ikke mindst et udstillingsvindue til evt købere

Comment

Lyder ikke til at Falk er selvskrevet

http://www.bold.dk/nyt/thorup-har-be...-at-se-falk-an

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lyder ikke til at Falk er selvskrevet

http://www.bold.dk/nyt/thorup-har-be...-at-se-falk-an
                            Det er han, når han, forhåbentligt, rammer sit gamle niveau, der bragte ham på A-landsholdet. Om han så er selvskrevet til startformationen er en anden ting.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Nogen der ved om Falk har fået noget spilletid i de 2 stk U21 kampe?

Comment

Så vidt jeg kunne forstå startede han inde i dagens sejr over Italien ihvertfald. Nogen der har set kampen?

Comment

Working...
                                X