Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    OBtur...

    Jeg vil faktisk sige, hvis jeg lige skal grave virkelig dybt, så er det go.......... så er det godt vi har.......TB som træner, set fra den vinkel, og jeg er godt tilfreds med han ikke smed nogen ind i kampen mod BIF feks... selvom det jo nok endte med at kunne have været en positiv oplevelse alligevel...
    Jeg tror også det er en styrke, at Jens Madsen er blevet integreret ift førsteholdet, når nu vi har så mange unge. Det må alt andet lige gøre springet lidt lettere, at de kan støtte sig lidt til ham, og at han kan bringe noget indsigt om de enkelte spillere videre til trænerteamet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Jeg tror også det er en styrke, at Jens Madsen er blevet integreret ift førsteholdet, når nu vi har så mange unge. Det må alt andet lige gøre springet lidt lettere, at de kan støtte sig lidt til ham, og at han kan bringe noget indsigt om de enkelte spillere videre til trænerteamet.
      Det tror jeg du har ret i, det kan næsten kun være en fordel...

      Hvordan blev det egentlig helt præcis med JM, jeg er aldrig rigtig blevet klog på det... Træner han samtidig stadig u-19, og skal fungere som "mentor/træner", også for kommede årgange når de rykker op... eller blev det noget permanet med 1. holdstruppen..?
      Last edited by Kaspernon; 27-08-2014, 16:36.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det tror jeg du har ret i, det kan næsten kun være en fordel...

        Hvordan blev det egentlig helt præcis med JM, jeg er aldrig rigtig blevet klog på det... Træner han samtidig stadig u-19, og skal fungere som "mentor/træner", også for kommede årgange når de rykker op... eller blev det noget permanet med 1. holdstruppen..?
        JM er u 19-træner og er blevet knyttet tættere til superligaholdet fra denne sæson i en "assisterende trænerfunktion". Jeg ved ikke, om han har andre roller. Men det vil da være naturligt han har en eller anden mentorrolle for de unge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          JM er u 19-træner og er blevet knyttet tættere til superligaholdet fra denne sæson i en "assisterende trænerfunktion". Jeg ved ikke, om han har andre roller. Men det vil da være naturligt han har en eller anden mentorrolle for de unge.
          Super, takker for updaten...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Falk måske klar til SDJ kampen

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...t-mod-comeback

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det lyder lidt som ønsketænkning.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det lyder lidt som ønsketænkning.
                Velkommen til Odense Boldklub

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Velkommen til Odense Boldklub
                  :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Lidt mere fra Falk

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lutninger-i-ob

                    Comment


                      Falk siger til bold.dk, at han nu kan sparke med højre og sprinte fuldt. Lyder dog tvivlsomt med Esbjerg-kampen. Men trods alt positivt han er ved at være i omdrejninger uden bøvl.

                      Tjekkede lige de foregående tre sæsoner. I de 3 sæsoner har vi kun vundet 3 af de 24 kampe hvor Falk ikke har været med. Pointsnittet i de kampe Falk har spillet de foregående 3 sæsoner er 1,26. Ikke ligefrem mesterligt, men noget bedre end snittet på 0,71 i de kampe, hvor han har siddet ude.

                      Hvor jeg dog glæder mig til at se Falk tilbage på banen. Tror også hans tilstedeværelse kan give Desler god ro til at udvikle sig.

                      Comment


                        Har Falk ikke scoret 2 i denne sæson?

                        http://www.bold.dk/nyt/rasmus-falk-t...traeningsbanen

                        Comment


                          i dagens e-avis u'taler RF at han ikke vil udelukke en rolle mod EfB, ledbåndet er helet helt op men han trækker sig stadig i nærkampene, så en evt. rolle i truppen er afhængig af at han ikke føler nogen begrænsninger i løbet af næste uges træninger, så der vel 50/50 om han tager med i bussen til Esbjerg.
                          Last edited by manner; 10-10-2014, 05:35.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            http://www.ob.dk/artikel/falk-paa-fo...meraterne.aspx søde holdkammerater han har :-D

                            Comment


                              http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-utrol...-foelelse.aspx

                              Comment


                                Så lige 15-20 minutter af dagens træning.

                                Rasmus Falk var med i spil til 2 mål. Han udfordrede modstanderne med driblinger og gik rimelig ind i dueller, så umiddelbart så han ikke voldsomt hæmmet ud i dag. Han rodede sig dog ikke ud i nogen af sine proptrækkerdriblinger. Om det var bevidst pga bentøjet, eller spillet bare ikke indbød til, er jo lidt svært at vurdere.

                                Mikkel Desler deltog også i spillet til 2 mål og lignede ikke en, der var specielt hæmmet.

                                Daniel Høegh lavede øvelser på sidelinjen. Der er vist lidt vej endnu.

                                Emil Larsen var desværre lidt i brokkemode i dag. Synes ellers han viste godt humør i de træninger, jeg så i sommer. Nu fik han også flere dårlige afleveringer at arbejde med, så irritationen var forståelig, men der er forskel på at give udtryk for, at en aflevering er dårlig og så vælge 1)at kæmpe videre eller 2)hænge med hovedet og gå tilbage.

                                Flere af de unge var med i dag. Jeg så for lidt til at kunne give de store input. Det var dog dejligt at se, at Weber som det naturligste i verden lavede et vip over en forsvarer inde i feltet og sparke på mål. Tror endda det var Lasse Nielsen, han vippede den over:)

                                JJT virker bare dejlig rolig på midtbanen. Han mangler selvfølgelig en del fysik, men sat op ift Schoop, som han spillede sammen med, så ser JJT væsentligt mere lovende ud.

                                Radza havde en fin redning på et hårdt skud og kom godt ud af feltet en enkelt gang. Netop det med at komme ud i feltet synes jeg tidligere, han har haft problemer med. Så rart hvis han er ved at bygge ovenpå ift det. Og så er han heldigvis ikke blevet mundlam af at komme op blandt de voksne:)

                                Der blev øvet spil, hvor der var stor vægt på at lave indlæg. Indlæggene var ikke specielt opmuntrende. Savner lidt de gamle dage med et par arbejdssomme winger, der kunne smække bolden præcist indover. Når bolden kommer derind, så ser Thomas Mikkelsen fornuftig, aggressiv ud. Tror også der skal bedre styr på indlæggene, hvis vi skal få noget ud af Lado (som naturligvis ikke var med i dag). Vores angribere er ikke ligefrem telefonboksspillere, så fint at der bliver øvet indlæg.

                                Til sidst stod en lille håndfuld og øvede afslutninger efter indlæg. Thomas Mikkelsen havde 5 afslutninger med halv/helflugtninger. Han ramte ret præcist på alle forsøg.

                                Comment

                                Working...
                                X