Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Falk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja for der er da ingen grund til at være lidt realistisk... Selvfølgelig kan Desler løfte opgaven fra falk...
    Du er jo en vulkan fuld af optimisme i dag:-)

Det er røvtræls med Falk, men hvis det kan give ekstra minutter til de unge, kan det jo give lidt gevinst på den lange bane.

Comment

Ja for der er da ingen grund til at være lidt realistisk... Selvfølgelig kan Desler løfte opgaven fra falk...
      Hvorfor skulle han ikke det...? Der er jo ingen der siger han vil overstråle Falk, men løfte opgaven, som i at spille pladsen, og gøre det godt? Det kan jeg ikke se nogen grund til at han pludselig ikke skulle kunne...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Du er jo en vulkan fuld af optimisme i dag:-)

Det er røvtræls med Falk, men hvis det kan give ekstra minutter til de unge, kan det jo give lidt gevinst på den lange bane.
        Ja det kan af flere årsager være ret presset det humør...

Som jeg skrev går, så giver det muligheden for at se hvad vi kan uden Falk som front figur, som jo inden længe bliver virkeligheden.. men... det skærer mig efterhånden i nerverne, at høre den lemfældige tilgang der er til de unge, som om at det skal de nok klare hver gang, og hvis ikke jamen så er det bare sådan det er, det betyder åbenbart ikke noget at lortet kan kollapse for de unge, hvis ikke vi tænker os om og behandler dem rigtigt...

Lidt spilletid håber jeg da også på...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Hvorfor skulle han ikke det...? Der er jo ingen der siger han vil overstråle Falk, men løfte opgaven, som i at spille pladsen, og gøre det godt? Det kan jeg ikke se nogen grund til at han pludselig ikke skulle kunne...

Mvh

MaxHH
          Skal da heller ikke afvise det, tror som godt han kan gøre det godt... og nej det er der ingen der siger, så hvorfor bringe det ind i debatten.. ?

Comment

Ja det kan af flere årsager være ret presset det humør...

Som jeg skrev går, så giver det muligheden for at se hvad vi kan uden Falk som front figur, som jo inden længe bliver virkeligheden.. men... det skærer mig efterhånden i nerverne, at høre den lemfældige tilgang der er til de unge, som om at det skal de nok klare hver gang, og hvis ikke jamen så er det bare sådan det er, det betyder åbenbart ikke noget at lortet kan kollapse for de unge, hvis ikke vi tænker os om og behandler dem rigtigt...

Lidt spilletid håber jeg da også på...
            Hvad er det for en lemfældig tilgang til de unge?

Der er da ingen der siger, de unge bare går ind og spiller på samme niveau som Falk, eller at de skal tildeles samme ansvar som ham.

Men lidt tro på sagerne fra tilskuerpladserne skader næppe de unges præstation.

Comment

4 uger

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lk-i-fire-uger

Comment

Det eneste gode ved det her, er at det får interesserede klubber til formegentlig at holde sig væk, i resten af dette vindue. En knæskadet spiller er altid lidt af en lottokupon, så tror interesserede klubber lige venter og ser, hvordan han reagerer når han er spilleklar igen.

Comment

Hvad er det for en lemfældig tilgang til de unge?

Der er da ingen der siger, de unge bare går ind og spiller på samme niveau som Falk, eller at de skal tildeles samme ansvar som ham.

Men lidt tro på sagerne fra tilskuerpladserne skader næppe de unges præstation.
                  Som jeg feks. skrev! Jeg synes den går for meget på at de unge skal "redde" det her, og det skal de måske også på et tidspunkt, men giv dem nu en chance... (og den er så ikke myntet på dig!!!)

Nej, nok ikke lige direkte, men folk kører jo løs i hvem er bedst, hvem bliver ligesom Falk, osv... rater dem på en liste, og ugen efter så er det en ny der bliver den største......... hvor lang tid har de spillet Superliga, en uge, 2, 4..?

Det skader næppe nej, har jeg da sagt noget om det..?

Comment

Som jeg feks. skrev! Jeg synes den går for meget på at de unge skal "redde" det her, og det skal de måske også på et tidspunkt, men giv dem nu en chance... (og den er så ikke myntet på dig!!!)

Nej, nok ikke lige direkte, men folk kører jo løs i hvem er bedst, hvem bliver ligesom Falk, osv... rater dem på en liste, og ugen efter så er det en ny der bliver den største......... hvor lang tid har de spillet Superliga, en uge, 2, 4..?

Det skader næppe nej, har jeg da sagt noget om det..?
                    Jeg synes, jeg læser en del med herinde, og jeg synes nu ikke, der er nogen, som lægger op til, at de unge skal redde os eller gøre den helt store forskel her og nu.

Når de unge har været diskuteret har det mere været ift potentiale flere år ud i fremtiden. Og der er det vel ok at have rimelig optimistiske briller på, for vi har da en del med rigtig fint potentiale. Men her og nu skal vi ikke lægge for store byrder på dem. Det tror jeg hverken trænere eller fans gør.

Comment

Pyha. Det er da tåleligt. Fredag er der allerede gået en uge og så er der landskampspause. Så det er jo kun 2-3 kampe, så det er tåleligt. Nu er jeg bare spændt på hvordan spillet bliver uden en type som Falk der altid er dygtig til at gøre sig spilbar, holde i bolden, skabe farlige situationer osv. Osv. Heldigvis har vi sammenlagt over en uge til at finde ud af hvordan det skal gøres uden ham. Jeg har mine bange anelser om at spillet bliver endnu mere forkrampet end de sidste par kampe, men er da også spændt på at se hvordan vores unge alternativer går ind og formentlig gør alt fo at gribe chancen

Comment

Skal da heller ikke afvise det, tror som godt han kan gøre det godt... og nej det er der ingen der siger, så hvorfor bringe det ind i debatten.. ?
                        Det gjorde du... ,o)

"Ja for der er da ingen grund til at være lidt realistisk... Selvfølgelig kan Desler løfte opgaven fra falk..."

Comment

Jeg synes, jeg læser en del med herinde, og jeg synes nu ikke, der er nogen, som lægger op til, at de unge skal redde os eller gøre den helt store forskel her og nu.

Når de unge har været diskuteret har det mere været ift potentiale flere år ud i fremtiden. Og der er det vel ok at have rimelig optimistiske briller på, for vi har da en del med rigtig fint potentiale. Men her og nu skal vi ikke lægge for store byrder på dem. Det tror jeg hverken trænere eller fans gør.
                          Der bliver meget ofte blevet sagt: Hvorfor bruger vi ikke ham eller ham - Hvorfor bruger vi ikke dem vi har hentet op - Lad os nu få prøvet ham og ham af - Sæt nu ham ind!!!, osv, osv, i den dur... og jeg synes det er FOR flittigt brugt, også med tanke på vores situation, for det er jo ikke føringer på 3-0 de kommer ind i, det er kampe hvor der skal jagtes point, kampe der afgør om vi ved slutfløjt er over eller under stregen... Selvfølgelig er det da ok!? personligt synes jeg da også det er lækkert med alle de talenter, og at man sidder med fornemmelsen af at flere kan drive det til noget, det bliver fedt at følge dem fremover...

Jeg medgiver at mit første indlæg blev FOR sarkastisk, og dermed kom til at lyde som om jeg ingen tro havde på Desler... Dét har jeg, men nok ikke helt der hvor det er ham der skal løfte opgaver efter profilerne, endnu... Kan han nu..? Det kan godt være, i glimt, perioder, jeg ved det ikke... men ikke for store byrder nej...

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det gjorde du... ,o)

"Ja for der er da ingen grund til at være lidt realistisk... Selvfølgelig kan Desler løfte opgaven fra falk..."

Nej, det gjorde jeg nu ikke, jeg gav dig ret i, at der ikke er nogen der har snakket om han ville overstråle Falk, så ingen grund til at køre den helt der op... Som sagt, tror jeg også han kunne gøre det fint, men jeg ved også at det går stærkt med forventningerne, og vi er jo ikke blege for at sammenligne vores unge ynglinge med større navne... Eriksen er den nye Laudrup, Falk er den nye Eriksen, og så bliver Desler nok snart den nye Falk... Sikke en talent fabrik... (Jeg driller)

Comment

Der bliver meget ofte blevet sagt: Hvorfor bruger vi ikke ham eller ham - Hvorfor bruger vi ikke dem vi har hentet op - Lad os nu få prøvet ham og ham af - Sæt nu ham ind!!!, osv, osv, i den dur... og jeg synes det er FOR flittigt brugt, også med tanke på vores situation, for det er jo ikke føringer på 3-0 de kommer ind i, det er kampe hvor der skal jagtes point, kampe der afgør om vi ved slutfløjt er over eller under stregen... Selvfølgelig er det da ok!? personligt synes jeg da også det er lækkert med alle de talenter, og at man sidder med fornemmelsen af at flere kan drive det til noget, det bliver fedt at følge dem fremover...

Jeg medgiver at mit første indlæg blev FOR sarkastisk, og dermed kom til at lyde som om jeg ingen tro havde på Desler... Dét har jeg, men nok ikke helt der hvor det er ham der skal løfte opgaver efter profilerne, endnu... Kan han nu..? Det kan godt være, i glimt, perioder, jeg ved det ikke... men ikke for store byrder nej...
                              Vi er vist ret enige:-)

Comment

Vi er vist ret enige:-)
                                OBtur...

Jeg vil faktisk sige, hvis jeg lige skal grave virkelig dybt, så er det go.......... så er det godt vi har.......TB som træner, set fra den vinkel, og jeg er godt tilfreds med han ikke smed nogen ind i kampen mod BIF feks... selvom det jo nok endte med at kunne have været en positiv oplevelse alligevel...

Comment

Working...
                                X