Annoncering

Collapse
No announcement yet.

"Tak" til FIFA for at ødelægge min påske.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    "Tak" til FIFA for at ødelægge min påske.....

    Ja undskyld mig, men bliver da snart vanvittig. Jeg må være en af millioner af fodboldfans i Europa som er forbandet over, at FIFA har smadret den traditionsrige påskeuge i fodboldens verden, og erstattet den med noget så fesent som venskabskampe for landshold. Som at erstattet en bøf med vandgrød.

    Påsken ligger i ruiner...Før var der tre kampe på en uge, påskefrokost med gutterne...Nu er der ingenting. Kedeligste påske jeg kan huske, der sker jo ikke en skid ellers.

    Er der et sted, hvor folk kan klage? er der en underskriftsindsamling? er det her en permanent ordning?
    Vi må gøre opgør, bål og brand!!!!!

    #2
    Tror FIFA er ret ligeglade med om de har "ødelagte påske. Dog er jeg ret sikker på at det ikke er en fast hændelse da påsken varierer meget med placering i månederne

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Ja undskyld mig, men bliver da snart vanvittig. Jeg må være en af millioner af fodboldfans i Europa som er forbandet over, at FIFA har smadret den traditionsrige påskeuge i fodboldens verden, og erstattet den med noget så fesent som venskabskampe for landshold. Som at erstattet en bøf med vandgrød.

      Påsken ligger i ruiner...Før var der tre kampe på en uge, påskefrokost med gutterne...Nu er der ingenting. Kedeligste påske jeg kan huske, der sker jo ikke en skid ellers.

      Er der et sted, hvor folk kan klage? er der en underskriftsindsamling? er det her en permanent ordning?
      Vi må gøre opgør, bål og brand!!!!!
      Jeg eeeelsker slutrunder. Der er ikke noget bedre end en sommer fyldt med EM, VM eller Confed. Cup.

      Så hvorfor er det, at venskabskampe og til dels kval-kampe (Dan-Luxemborg, anyone?) er nogenlunde lige så spændende som at se maling tørre? Landsholdsfodbolden har et problem, når stort set alle klubfans efterhånden bander venskabskampene væk, og tilbringer det meste af tiden under dem med at sidde og krydse fingre for, at ens spillere ikke bliver skadet. (Hvor lykkelige er Brøndbys fans lige nu over, at deres målmand blev udtaget til landsholdet, f.eks?)

      De her langvarige landsholdspauser er godt nok trælse...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Ja undskyld mig, men bliver da snart vanvittig. Jeg må være en af millioner af fodboldfans i Europa som er forbandet over, at FIFA har smadret den traditionsrige påskeuge i fodboldens verden, og erstattet den med noget så fesent som venskabskampe for landshold. Som at erstattet en bøf med vandgrød.

        Påsken ligger i ruiner...Før var der tre kampe på en uge, påskefrokost med gutterne...Nu er der ingenting. Kedeligste påske jeg kan huske, der sker jo ikke en skid ellers.

        Er der et sted, hvor folk kan klage? er der en underskriftsindsamling? er det her en permanent ordning?
        Vi må gøre opgør, bål og brand!!!!!
        Hehe, måske det er den nye FIFA uden Blatter. De har ja sagt de vil gå helt nye veje og ændrer meget. (Ironi anvendes) ;-)
        Men je ærgrer mig også meget. Påske er jeg på ferie og det er en god mulighed for mig at komme til Fyn og se flere OB kampe på den tur. Og dette år bliver det så kun 1kamp, den mod Randers.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Jeg synes det er glimrende. I påsken har jeg personligt så meget andet, jeg oftest melder fra eller kommer for sent til pga. bold, så jeg synes det er herligt der bruges en ferie på de her kedelige testkampe. Kunne de gøre det til en fast tradition ville jeg være begejstret.

          Comment


            #6
            Jeg ved ikke, om min påske ligefrem er blevet ødelagt uden superligabold. Jeg har haft så meget andet at se til.
            Men jeg nævnte faktisk præcis det samme for min kæreste i forgårs - at det var helt mærkeligt, at der ikke var superligabold her henover påsken, og at man i stedet kunne vælge at se ligegyldige venskabskampe. Det ER bare lidt fesent.

            Men lad påskefreden sænke sig - så har vi haft tid til familie, venner og andre arrangementer :D
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Til gengæld tror jeg ikke, at Randers har været utilfredse med timingen af denne landsholdspause. De har ikke fået den bedste start på foråret, og det har sikkert været kærkomment, at mediernes interesse har været lidt andetsteds ovenpå al den virak. Borring er nu væk, og man har haft et par uger, hvor man har haft mere ro på. Det må trods alt være nemmere for den resterende del af truppen at komme videre, nu det er afklaret.

              Comment


                #8
                Jeg havde bare fået et indtryk af, uden at vide hvorfor, at FIFA i fremtiden ville benytte påskeugen som landsholdsuge, men hvis det bare er fordi, at datoerne tilfældigt ramler sammen, så er jeg mere tryg, men stadig træls, at mine fodboldtraditioner ikke kan holdes i hævd i år.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Jeg havde bare fået et indtryk af, uden at vide hvorfor, at FIFA i fremtiden ville benytte påskeugen som landsholdsuge, men hvis det bare er fordi, at datoerne tilfældigt ramler sammen, så er jeg mere tryg, men stadig træls, at mine fodboldtraditioner ikke kan holdes i hævd i år.
                  Synes også at huske noget om at nu var det slut med det klassiske påske program fremover, men jeg kan ikke lige finde noget om det... men mener ikke det var grundet FIFA(kun i år) men i stedet grundet den nye struktur der kommer fra næste sæson...

                  Jeg synes også det er underligt at der ikke har været bold i den uge i år, da det altid har fyldt meget, men bliver påsken fremover som en normal runde(r), så bliver der da lidt til os... selvom jeg godt ved at midt uge runden var den specielle...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Synes også at huske noget om at nu var det slut med det klassiske påske program fremover, men jeg kan ikke lige finde noget om det... men mener ikke det var grundet FIFA(kun i år) men i stedet grundet den nye struktur der kommer fra næste sæson...

                    Jeg synes også det er underligt at der ikke har været bold i den uge i år, da det altid har fyldt meget, men bliver påsken fremover som en normal runde(r), så bliver der da lidt til os... selvom jeg godt ved at midt uge runden var den specielle...
                    Ja ok, kan være det var det, jeg har hørt så. Det ville da også være latterligt. Påsken er superligaens svar på PLs juleuge. Vigtig tradition, der giver en vigtig dynamik i ligaen.

                    Comment

                    Working...
                    X